Pulseres infantils antimosquits

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

Pulseres infantils antimosquits

EntradaAutor: electra » dc. juny 17, 2015 2:29 pm

Hola,
em podeu recomenar algun tipus de pulsera o parxes anti mosquits aptes per a nens?? Hem començat la temporada amb moltes picades, però no sé si tant químic pot ser perjudicial, a la farmàcia em diuen que ara n'hi ha algunes que només porten essència de citronela. Alguna recomenació en especial?

Gràcies!
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Pulseres infantils antimosquits

EntradaAutor: Hadda » dc. juny 17, 2015 4:20 pm

Nosaltres l any passat li vam comprar la de la marca Parakito a la farmacia,li posavem al turmell i com ens va anar genial aquet any hem repetit. En principi indiquen q tot el que porta son productes naturals!
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dj. juny 18, 2015 8:32 am

Jo també he fet servir sempre la Parakito i va molt bé, te la aconsello. Dins té una pastilla que es va canviant.

Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. juny 18, 2015 10:12 am

La OCU va publicar una notícia l'any passat que deia que aquestes pulseres eren un engany i només protegien just la zona del costat de la pulsera.
http://www.ocu.org/salud/viajes-vacacio ... imosquitos

Jo no les he fet servir, així que no sé si van bé o no.

Al meu fill quan era mes petit li posava algun líquid o roll-on antimosquit però només en algunes parts (turmell, panxa...). Llocs que en principi no es posaria a la boca. El primer estiu, que és quan va néixer, no li posava res i no li va picar cap mosquit.

Ah i hem descobert uns espirals com d'encens del Mercadona que fan una olor acceptable i van genials, també per exteriors.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. juny 18, 2015 10:17 am

ponioleta com son?? quan dius encens...es que es crema?? :-:)
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dj. juny 18, 2015 10:53 am

Això de les polseres depèn de la zona. Jo visc davant del bosc al Vallès Occidental i ho he provat tot. Ni parxes ni polseres ni plantetes han evitat les picades del tigre, n'hi ha moltíssim. Només un stick que es diu mosiguard que és força natural però a partir dels 2 anys. La resta, mosquitera i colònia de citronela damunt de la roba. Ah, i comparteixo el que diu la ponioleta:a mi m'han picat moltes vegades al voltant de la polsera, i a la meva filla també, així que ja no em gasto els cèntims. Aquest any invertim en mosquiteres tot i estar de lloguer, perquè és insuportable. Ah, i l'encens, del que sugui els espanta pel fum, també ho tinc comprovat. Cada matí planto 3 o 4 pals d"encens al balcó, sembla un temple budista però funciona :content: aixxxx, com enyoro el mosquit trompeter de tota la vida!
Imatge

Imatge

Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. juny 18, 2015 11:18 am

yuyu ha escrit:ponioleta com son?? quan dius encens...es que es crema?? :-:)

sí, es crema (i fa fum). En principi està més pensat per exterior (o per un menjador o alguna estança que estigui molt ventilada, perquè fa fum. Va genial per sopars a la terassa, anar de càmping, si teniu jardí... Tant de dia com de nit. I són barats. :ok: (en altres supermercats n'he vist però més cars, els del Mercadona són de marca blanca i van molt bé)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::