Pulseres infantils antimosquits
Pulseres infantils antimosquits
Hola,
em podeu recomenar algun tipus de pulsera o parxes anti mosquits aptes per a nens?? Hem començat la temporada amb moltes picades, però no sé si tant químic pot ser perjudicial, a la farmàcia em diuen que ara n'hi ha algunes que només porten essència de citronela. Alguna recomenació en especial?
Gràcies!
em podeu recomenar algun tipus de pulsera o parxes anti mosquits aptes per a nens?? Hem començat la temporada amb moltes picades, però no sé si tant químic pot ser perjudicial, a la farmàcia em diuen que ara n'hi ha algunes que només porten essència de citronela. Alguna recomenació en especial?
Gràcies!
Re: Pulseres infantils antimosquits
Nosaltres l any passat li vam comprar la de la marca Parakito a la farmacia,li posavem al turmell i com ens va anar genial aquet any hem repetit. En principi indiquen q tot el que porta son productes naturals!
Jo també he fet servir sempre la Parakito i va molt bé, te la aconsello. Dins té una pastilla que es va canviant.

La OCU va publicar una notícia l'any passat que deia que aquestes pulseres eren un engany i només protegien just la zona del costat de la pulsera.
http://www.ocu.org/salud/viajes-vacacio ... imosquitos
Jo no les he fet servir, així que no sé si van bé o no.
Al meu fill quan era mes petit li posava algun líquid o roll-on antimosquit però només en algunes parts (turmell, panxa...). Llocs que en principi no es posaria a la boca. El primer estiu, que és quan va néixer, no li posava res i no li va picar cap mosquit.
Ah i hem descobert uns espirals com d'encens del Mercadona que fan una olor acceptable i van genials, també per exteriors.
http://www.ocu.org/salud/viajes-vacacio ... imosquitos
Jo no les he fet servir, així que no sé si van bé o no.
Al meu fill quan era mes petit li posava algun líquid o roll-on antimosquit però només en algunes parts (turmell, panxa...). Llocs que en principi no es posaria a la boca. El primer estiu, que és quan va néixer, no li posava res i no li va picar cap mosquit.
Ah i hem descobert uns espirals com d'encens del Mercadona que fan una olor acceptable i van genials, també per exteriors.
ponioleta com son?? quan dius encens...es que es crema?? 

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Això de les polseres depèn de la zona. Jo visc davant del bosc al Vallès Occidental i ho he provat tot. Ni parxes ni polseres ni plantetes han evitat les picades del tigre, n'hi ha moltíssim. Només un stick que es diu mosiguard que és força natural però a partir dels 2 anys. La resta, mosquitera i colònia de citronela damunt de la roba. Ah, i comparteixo el que diu la ponioleta:a mi m'han picat moltes vegades al voltant de la polsera, i a la meva filla també, així que ja no em gasto els cèntims. Aquest any invertim en mosquiteres tot i estar de lloguer, perquè és insuportable. Ah, i l'encens, del que sugui els espanta pel fum, també ho tinc comprovat. Cada matí planto 3 o 4 pals d"encens al balcó, sembla un temple budista però funciona
aixxxx, com enyoro el mosquit trompeter de tota la vida!
aixxxx, com enyoro el mosquit trompeter de tota la vida!Re: Pulseres infantils antimosquits
yuyu ha escrit:ponioleta com son?? quan dius encens...es que es crema??
sí, es crema (i fa fum). En principi està més pensat per exterior (o per un menjador o alguna estança que estigui molt ventilada, perquè fa fum. Va genial per sopars a la terassa, anar de càmping, si teniu jardí... Tant de dia com de nit. I són barats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |