Marcar el material escolar
Marcar el material escolar
Hola!
La meva filla gran comença Primària al setembre i a l'escola ens han passat una llista inacabable de material escolar, que inclou, es clar, plastidecors, llapissos de colors, rotuladors... i tota la pesca. El tema és que ens obliguen a marcar-ho absolutament tot i, sincerament, no se m'acut com marcar un plastidecor o una maquineta.
Jo faig servir aquelles etiquetes tan xules amb el nom de la nena, però em sembla malgastar-les posar-ne als colors...
Com ho feu vosaltres? Com marqueu tisores, maquineta, colors etc.?
Gràcies!
La meva filla gran comença Primària al setembre i a l'escola ens han passat una llista inacabable de material escolar, que inclou, es clar, plastidecors, llapissos de colors, rotuladors... i tota la pesca. El tema és que ens obliguen a marcar-ho absolutament tot i, sincerament, no se m'acut com marcar un plastidecor o una maquineta.
Jo faig servir aquelles etiquetes tan xules amb el nom de la nena, però em sembla malgastar-les posar-ne als colors...
Com ho feu vosaltres? Com marqueu tisores, maquineta, colors etc.?
Gràcies!
Re: Marcar el material escolar
Jo per marcar les coses normalment tiro de rotulador permanent.Inclús la roba i si es va destenyint ho torno a marcar i llestos. En un moment ho tens. Els llapissos etc. ..si no vols posar el nom sencer pots simplement fer-li una marca amb el rotolador. Unes línies o un asterisc algo que la nena s'ho conegui. Sino també pots agafar un trosset de paper amb el nom i un tros de celo i enrotllar-ho al voltant. El que s'havia fet tota la vida vamod...Jo abans també utilitzava etiquetes d'aquestes guais ( i cares), pero a la llarga i quan vas pel tercer fill i has de marcar-ho tot vaig a lo pràctic, ràpid i econòmic.
Nosaltres ho vam haber de fer l'any passat.
Nosaltres tenim una dymo ( la maquina que fa etiquetes) i el nom del nen es curt , Eric. Aixi que vam agafar la lletre mes petita i ho enganxen amb un tros de celo i apali. solucionat!
Nosaltres tenim una dymo ( la maquina que fa etiquetes) i el nom del nen es curt , Eric. Aixi que vam agafar la lletre mes petita i ho enganxen amb un tros de celo i apali. solucionat!
Merci noies!!
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Hola,
Mira la web de STIKETS, et quedaràs sorpresa del que hi ha per marcar de tot!!
hi ha una mida especial per a els rotuladors i demés que van molt i molt bé!!!
Sort!!!
Mira la web de STIKETS, et quedaràs sorpresa del que hi ha per marcar de tot!!
hi ha una mida especial per a els rotuladors i demés que van molt i molt bé!!!
Sort!!!
Jo tambe et recomano Stikets, de vegades tenen promocions (ara fins finals d juliol comprant un pack et regalen unes quantes) i amb aquest codi descompte fan un 5% de descompte permanent: 2aa492f8
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |