Com guardeu les manualitats de l'escola?
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Com guardeu les manualitats de l'escola?
Em començo a trobar amb què el peke porta coses fetes per ell a l'escola (a part dels àlbums de cada trimestre) i la veritat és que no sé ben bé com guardar-les. En una caixa gran? Hi ha coses de materials molt diferents i mides molt diferents i no sé si es farien malbé :P
Com ho feu vosaltres?
Com ho feu vosaltres?
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Re: Com guardeu les manualitats de l'escola?
Nosaltres de moment ho tenim tot en una capsa de plàstic transparent amb els àlbums, però a mida que l'anem omplint, havia pensat fer una foto i llençar-ho (segons el que sigui, és clar).
Un cop finalitzada l'etapa d'educació infantil, voldria fer un álbum amb les fotografíes de les diferents activitats i les manualitats com a record.
Un cop finalitzada l'etapa d'educació infantil, voldria fer un álbum amb les fotografíes de les diferents activitats i les manualitats com a record.
Jo també faig fent fotos pequè ja s'acumulen massa i no sé què fer-ne!! Ho vaig treure d'un programa d'aquests de cases que fan a Divinity

Nosaltres també fem això de les fotos, fins i tot, a més de amb les manualitats, amb els dibuixos... ja que sap greu llençar-los però tampoc es poden anar acumulant tots...
Algunes manualitats les tenim "exposades" en un petit prestatge del passadís, i a mida que es va omplint, l'anem renovant (sempre fent foto).
Algunes manualitats les tenim "exposades" en un petit prestatge del passadís, i a mida que es va omplint, l'anem renovant (sempre fent foto).
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Caixes de plàstic tique es trenquen pels cantons fanals pujant i baixant
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Bona idea les fotos, m'ho apunto per quan ens passi a nosaltres!
Eiii que bona idea!!! La veritat es que fa molta pena....

Nosaltres procurem guardar-les juntes en un calaix gran i també guardem els seus dibuixos preferits per a que els pugui mirar quan sigui més gran. Crec que són un bon record.
De moment les guardaré com t'han dit abans en alguna Caixa, perque despres mes gran les pugui mirar.... però si s'acumulen en plan bestia... farè fotos... us he llegit i es molt bona idea xq el record el tindrà igual i sense ocupar massa espai

M'agraden les vostres idees, en prenc nota!
De moment, les guardem totes, però a veure quan més temps ho podrem fer...
Em sembla que després les "guardarem" en forma de foto.
De moment, les guardem totes, però a veure quan més temps ho podrem fer...
Em sembla que després les "guardarem" en forma de foto.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |