Noves tecnologies = abandonar el fòrum

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Noves tecnologies = abandonar el fòrum

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 24, 2015 1:16 pm

Hola a tots!!!

Volia convidar-vos a la reflexió sobre el fet de que molts de nosaltres creem grups de Whatsapp i Facebook per parlar més còmodament dels embarassos i posteriorment dels nostres fills... però crec que hi ha varies coses que no tenim en compte, com per exemple que moltes us llegim a l'ombra i si parleu per privat va a ser que no ens enterem de res. També crec que va bé tenir una plataforma com aquesta per llegir-noa a nosaltres mateixes passats els anys. Si això es fa amb whatsapp o fb, es perd per sempre. Aquest es un fòrum super familiar en el que et sents molt recolzat... i seria una pena que es convertís en un lloc con conèixer gent per fer grups, una espècie de xat.

Se que navegar pel fòrum es complicat des del mòbil, però potser si els administradora canviessin el format mòbil del fórum aniria de luxe. Com per exemple el de guianupcial té un format per posar icones que va de conya per no fer sempre entrades soso-mòbil.

No sé si es pot fer però jo participo a altres fòrums d'altres temes i es poden seguir des de Tapatalk, una app gratuita que va genial per escriure lliurement sense el requadre aquest.

En fi... no és que critiqui el fet de fer grups, sino els posts abandonats en que cada dia es comentava i ara no hi passa ningú per dir res. Per exemple els de Socpetitons, no hi trobo mai res dels grups de mamis, no sé si perque parlen per altres vies o perque no parlen.

Gràcies per llegir-me i no fico això amb ànims de crear disputes. És una opinió.
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 24, 2015 6:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
carlotad2323
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Noves tecnologies i abandonar el fòrum

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. ago. 24, 2015 5:05 pm

Comparteixo la teva opinió, és una pena, jo estic al post de mamis de Juliol i no m'he volgut unir a cap altre grup (ni whatsapp, ni facebook...). I sap greu per la gent que ens segueix a l'ombra :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade

Re: Noves tecnologies i abandonar el fòrum

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 24, 2015 6:17 pm

carlotad2323 ha escrit:Comparteixo la teva opinió, és una pena, jo estic al post de mamis de Juliol i no m'he volgut unir a cap altre grup (ni whatsapp, ni facebook...). I sap greu per la gent que ens segueix a l'ombra :ufs:

Doncs si, es una llàstima pero a cada grup nou de mamis que apareix, hi ha la frase de 'per que no creem un grup secret de Facebook'? I ja gairebé no es passen pel fórum i es una pena :ufs:

Espero que es pugui fer alguna cosa per millorar la versió mòbil del fórum, o que es pugui ficar a Tapatalk...
Imatge Imatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Noves tecnologies = abandonar el fòrum

EntradaAutor: Sumsi » dl. ago. 24, 2015 8:31 pm

Suposo que també cada cop és fa una mica més complicat entrar al fòrum a mesura que els peques creixen, les mamis ens incorporem a la feina, etc.,...però és cert és una llàstima.
Imatge
DRACO
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » dt. ago. 25, 2015 8:42 am

Teniu rao. Jo vaig descobrir el forum i en vaig enganxar al al post de juny 2011. Era el mejor primer embaras, tenía molt temps lliure estant de baixa. Recordo que feiem entrades súper llargues explicant i comentant con ens trobavem o que sentiem. Despres de tenir els bebitos va ser molt difícil per la me a part entrar i seguir participant. A través de fb van fer una quedada i a partir d'alla van crear el grup de whasap. Pensa que es mes rapid i privat. Ens expliquem coses molt personals que no volem que tothom ho llegeixi.
Pero aixo no vol dir que la resta de post no funcionin. Perque entrem i intentem ajudar. Jo Soc la primera que he escrit molts posts. Alguns de gran ajuda.
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. ago. 25, 2015 2:31 pm

Exacte, el que es "perd" són els posts mensuals i la causal principal no és altre que la privacitat..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Mitis
:: lleona
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

EntradaAutor: Mitis » dt. ago. 25, 2015 9:15 pm

FLoR, totalment d'acord amb tu. És pel tema de la privacitat, hi ha coses que no les vull comentar al fòrum, perquè ho pot llegir tothom! Sort del grup de Facebook o de Whatsapp perquè si no no ho podria comentar. Hauria de ser com la "paperera" el "per mesos" i que només fos per a usuaris registrats amb cert nombre de missatges.
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. ago. 26, 2015 11:44 am

Jo entenc el que dieu de que amb els crios ja no hi ha temps... i el tema de la privacitat també, pero no sé, trobo que aquest fòrum es bastant ocult, no? Només conec físicament a 2 persones d'aquest fòrum :content:

Bueno, més que res era convidar a la reflexió sobre el tema. A mi em fa pena que el fòrum es perdi :ufs: Simplement per comoditat.
Imatge Imatge
Mitis
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

EntradaAutor: Mitis » dc. ago. 26, 2015 12:01 pm

Vols dir que és ocult? En el moment que qualsevol sense registrar pot llegir-ho quasi bé tot, exceptuant el mercadillo i la paperera diria que no és ni ocult, ni privat... Prova a fer cerca a google i veuràs com surten les entrades...
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. ago. 26, 2015 2:47 pm

Mitis ha escrit:Vols dir que és ocult? En el moment que qualsevol sense registrar pot llegir-ho quasi bé tot, exceptuant el mercadillo i la paperera diria que no és ni ocult, ni privat... Prova a fer cerca a google i veuràs com surten les entrades...

És veritat, ho he comprovat!! Pensava que es podia llegir tot només amb registre, i no es així ?-) Llavors ja us entenc, ja... :ufs:
Imatge Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. ago. 29, 2015 5:12 pm

Jo estic amb la mitis... aquí gairebé TOT és public. En el meu cas he creat, gràcies a aquesta plataforma, dues tribus de mares 2.0 que seguim per FB, perquè és privat, més fácil de respondre (no has de llegar TOT el subforo sinò que contestes a la pregunta directament, ni has de mirar que ha dit cadascuna i intentar resoldre una per una... ), podem penjar fotos personals,... ens seguim des de fa anys, hem fet trobades,...
Utilitzo molt aquest foro per resoldre dubtes (tant per preguntar, com per respondre) i estic encantada de formar part d'aquesta comunitat, però també dic que el format no em "barrufa" per un grup de mares d'un mes en concret.
D'altra banda, a mi no m'agradaria que "em seguissin", si tinc una amistat, ja sap de mi, o bé m'ho pregunta :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::