Wallapop
Wallapop
Segur que moltes de vosaltres ja coneixeu aquesta aplicació de mòbil i, fins i tot, potser alguna l'ha fet servir per a comprar i/o vendre objectes. Estic pensant en vendre algunes coses del meu fill, com per exemple una bicicleta (i altres joguines i roba) i volia preguntar-vos quina experiència teniu en relació a aquesta web. Com es fa per vendre? Jo tinc instal·lada l'aplicació a la tablet, haig de fer les fotos dels objectes des de la mateixa tablet per a poder-les penjar després a la web?
Qualsevol suggerència, informació, etc. em seria de molta utilitat.
Moltíssimes gràcies.
Qualsevol suggerència, informació, etc. em seria de molta utilitat.
Moltíssimes gràcies.
Re: Wallapop
Nuvol! Jo l'he descobert fa poquets dies i la veritat és que em sembla fenomenal! No només per vendre sinó també per comprar perquè pots restringir la recerca al teu barri...genial! Doncs has de fer fotos amb el mateix dispositiu on tens l'aplicació, mòbil o tablet i quan tinguis escrit el teu anunci pots penjar les fotos que vulguis. És molt intuïtius, ja veuràs!
jo la tinc instalada però hi trobo poc...
però pinta molt bé la veritat. senzilla i útil. a veure si cada cop hi ha més gent pq la compra propera facilita molt les coses!
però pinta molt bé la veritat. senzilla i útil. a veure si cada cop hi ha més gent pq la compra propera facilita molt les coses!
Hola! Jo he venut un parell de coses i també vaig comprar una fa poc. La part positiva que busca les coses per distància. És fàcil parlar amb la gent a mi m'agrada bastant
Jo també la faig servir. L'incovenient que trobo és que no es poden enviar fotos pels missatges privats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |