busco cangur zona de vic
busco cangur zona de vic
Hola soc mare de dos fills i m'estic plantejant l'idea d'agafar una persona que em pugui ajudar als matins a llevar-los, vestir-los i portar-los al cole. Tambe alguna tarda m'aniria be que vingues a jugar a casa amb el gran o se l'emportes al parc... Si hi ha algu amb experiencia de la zona de vic que m'escrigui i parlem d'horaris, preus... moltes gracies!
- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Re: busco cangur zona de vic
Hola!
Si em passes el contacte tinc una amiga que hi està interessada. Aquest any ha acabat el grau de mestre d'educació infantil.
Gràcies!
Si em passes el contacte tinc una amiga que hi està interessada. Aquest any ha acabat el grau de mestre d'educació infantil.
Gràcies!
- soniaaramos2
- Entrades: 1
- Membre des de: dt. nov. 24, 2015 3:48 pm
Hola! He vist l'anunci del cangur. Sóc estudiant de la Universitat de Vic, 3r d'educació primària. Estic a Vic entre semtana, i podria estar amb els nens per les tardes. Al matí depent de l'horari. El meu correu és "soniaaramos2@gmail.com", per qualsevol dubte. Moltes gràcies!!!!
Hola, sóc de Vic estudiant de Batxillerat i tinc 18 anys. Tinc les tardes (a partir de les tres) i els caps de setmana sempre lliures per lo qual estaria disponible i encantada en poder cuidar els seus nens. Tinc experiència en cuidar els meus germans des de petits. Sóc una persona molt divertida, responsable i m'encanten els nens! Si t'interesso no dubtis en enviar-me un missatge.
Gràcies!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |