busco cangur zona de vic

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

busco cangur zona de vic

EntradaAutor: cuski » dc. set. 02, 2015 10:15 am

Hola soc mare de dos fills i m'estic plantejant l'idea d'agafar una persona que em pugui ajudar als matins a llevar-los, vestir-los i portar-los al cole. Tambe alguna tarda m'aniria be que vingues a jugar a casa amb el gran o se l'emportes al parc... Si hi ha algu amb experiencia de la zona de vic que m'escrigui i parlem d'horaris, preus... moltes gracies!
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: busco cangur zona de vic

EntradaAutor: aloma_biel » dc. set. 02, 2015 10:55 am

Hola!
Si em passes el contacte tinc una amiga que hi està interessada. Aquest any ha acabat el grau de mestre d'educació infantil.
Gràcies!
soniaaramos2
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 24, 2015 3:48 pm

EntradaAutor: soniaaramos2 » dt. nov. 24, 2015 3:53 pm

Hola! He vist l'anunci del cangur. Sóc estudiant de la Universitat de Vic, 3r d'educació primària. Estic a Vic entre semtana, i podria estar amb els nens per les tardes. Al matí depent de l'horari. El meu correu és "soniaaramos2@gmail.com", per qualsevol dubte. Moltes gràcies!!!!
Saraabt
Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 26, 2015 4:23 pm

EntradaAutor: Saraabt » ds. nov. 28, 2015 7:21 pm

Hola, sóc de Vic estudiant de Batxillerat i tinc 18 anys. Tinc les tardes (a partir de les tres) i els caps de setmana sempre lliures per lo qual estaria disponible i encantada en poder cuidar els seus nens. Tinc experiència en cuidar els meus germans des de petits. Sóc una persona molt divertida, responsable i m'encanten els nens! Si t'interesso no dubtis en enviar-me un missatge.
Gràcies!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::