Deixar la feina per una altra

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
cristiina
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. abr. 16, 2014 5:05 pm

Deixar la feina per una altra

EntradaAutor: cristiina » dt. set. 29, 2015 10:39 pm

Hola noies!!! M'agradaria compartir el que m'està passant amb vosaltres, aviam si em podeu donar la vostra opinió.

Desde fa un any, estic treballant en un estanc. El contracte se m'acaba al gener, ja que estic substituint una maternitat i quan arribi la dona a la que substitueixo hauré de marxar. He estudiat educació infantil i he trobat feina en una escola d'educació especial i em demanen començar el 2 de novembre. A l'estanc hi estic molt bé i em sap molt greu haver de dir que marxo, però per altre banda, treballar en una escola és el que sempre he volgut i també em servirà per tenir experiència ja que encara no he tingut l'oportunitat de treballar a cap escola. Aquesta oferta de feina a l'escola és per tot el curs. Vosaltres què faríeu? Gràcies
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: Deixar la feina per una altra

EntradaAutor: cosma_shiva » dt. set. 29, 2015 11:04 pm

Dona, aconsellarte en un tema aixi es delicat, però si el contracte se tacaba al gener, i l'altra feina es per tot el curs i es el que tu voldries...doncs per mi el mes raonable i sensat es que agafis la oferta del 2 de novembre...
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. set. 30, 2015 7:25 am

No ho dubtis, agafa la feina a la escola!!! Explica-li molt be als de l'estanc que marxes perque t'ha sortit feina de lo teu fins final de curs, que es una oportunitat i que et molt sap greu. Si son persones normals, se n'alegraran per tu.
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 30, 2015 8:21 am

Jo t'anava a dir el mateix que la Charito.
Jo l'agafaria, i més sabent que aquesta feina se t'acaba al gener. Però digue-ho de seguida a l'estanc, que tinguin temps de buscar a algú i si cal que tu la puguis ensenyar.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. set. 30, 2015 8:26 am

Jo agafaria la feina de l'escola, i els hi diria amb temps als de l'estanc per anar buscant algú per substituir-te i poder-la formar abans no marxis tu (si ells volen)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dc. set. 30, 2015 12:57 pm

Opino el mateix que les companyes. A l'escola hi tens més estabilitat i és el que tu has estudiat.

O si realment després de provar-ho, creus que ser estanquera és la feina de la teva vida, doncs parla amb els de l'estanc, exposa la situació i sondeja la possibilitat de que el contracte pogués continuar més enllà del gener... llavors potser m'ho pensaria. O sinó, si vols quedar bé, proposaria que si quan has de començar a treballar encara no han format la persona nova, doncs que pots anar-hi a les tardes a ajudar a ensenyar al nou (o quan no siguis a l'escola). O, fins i tot, si no volen agafar algú per 2 mesos, adapteu-vos els horaris entre tu i el propietari de l'estanc per tal que puguis treballar-hi fins al gener (compatibilitzant la feina a l'escola i a l'estanc). Els horaris de tarda de l'estanc són força compatibles amb l'escola, no?
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. set. 30, 2015 9:44 pm

Agafa la feina de l'escola!!
Això si, per acabar bé a l'estanc, avisa amb temps suficient per a que puguin trobar una substituta.
Que vagi molt bé la nova feina!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
cristiina
Entrades: 25
Membre des de: dc. abr. 16, 2014 5:05 pm

EntradaAutor: cristiina » dt. nov. 03, 2015 11:56 am

Hola noies! Al final vaig agafar la feina de l'escola i d'ara fins al mes de gener em convino totes dues. El meu jefe s'ho va pendre més l menys bé jaja.

Vaig començar ahir i la veritat és que genial! No sé ben bé com van les coses encara... Mirava i mirava com ho feien les altres... Suposo que deu ser normal el primer dia!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::