Busco cangur a Reus!
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Busco cangur a Reus!
Hola! alguna cangur o que conegui cangur per a Reus? enviar privat siusplau.
Gràcies!
Gràcies!
- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Re: Busco cangur a Reus!
Hola,
Jo no conec a ningú i ni tant sols sóc d'allà però has provat de posar un anunci a la Universitat?
Potser trobaries alguna noia estudiant de mestre d'educació infantil o primària.
T'ho dic perquè jo treballo a una Universitat i a les ofertes i demandes (campus virtual, és a dir, restringit, però publiquem el que la gent ens envia) està farcit d'anuncis així. També hi ha gent que apart de buscar noies d'aquest perfil també mira entre les estudiants d'infermeria. Per quan estan malalt pot ser ideal...
Hi hagi sort!
Jo no conec a ningú i ni tant sols sóc d'allà però has provat de posar un anunci a la Universitat?
Potser trobaries alguna noia estudiant de mestre d'educació infantil o primària.
T'ho dic perquè jo treballo a una Universitat i a les ofertes i demandes (campus virtual, és a dir, restringit, però publiquem el que la gent ens envia) està farcit d'anuncis així. També hi ha gent que apart de buscar noies d'aquest perfil també mira entre les estudiants d'infermeria. Per quan estan malalt pot ser ideal...
Hi hagi sort!
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Re: Busco cangur a Reus!
Gràcies! ho faré 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |