Regals de Nadal i Reis

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: jaruma » dt. oct. 27, 2015 8:38 pm

Hola,

ens hem de posar d'acord amb la meva parella sobre quants regals fer al nostre fill, que tindrà 18 mesos aquest Nadal. Per això m'agradaria saber com ho feu vosaltres. Si feu Pare Noël i Reis, o només un, i quina quantitat aproximada de regals feu. I, ja de pas, com ho feu també amb els avis. Passen els reis per casa seva també? Els poseu un límit de regals que poden regalar?

Qualsevol opinió i experiència serà útil, segur!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: noviachuky » dc. oct. 28, 2015 10:08 am

Uffffffffff tema molt complicat!

Nosaltres aquest any ja hem decidit que un regal per persona i coses útils pq tenim les habitacions plenes de joguines que no fan ni servir.

Normalment a casa de la familia del chuky fem tió i reis, demano jaquetes, sabates, alguna joguina tipus puzzle, plastilina play dooh
A casa de la meva familia també fem tió i reis, demano algo de roba i llavors la tieta (la meva germana) els compra el que vol, encara no l'he pogut controlar amb aquesta.
I finalment a casa nostra fem algo més grosset, l'any passat vam fer la nintendo 3ds pel gran i pel petit joguines de construcció.

Aquest any no sé que farem pq ja et dic es que tenen de tot, les estanteries plenes de jocs i coses sense fer servir.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6552
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: Toni » dc. oct. 28, 2015 3:00 pm

Si un tema complicat i sobretot si sou molts a la família...Això dependrà de vosaltres, però en el meu cas mai m'ha agradat que tinguin molts regals. I de totes maneres han acabat plens de joguines. Com a joguines m'agraden els puzzles, de construcció Lego, llibres amb pop-ups o de pestanyes pels més petits...o amb diferents textures.

Nosaltres fem Pare Noel a la casa dels avis i com van tots els germans tenen força regals, un regal per parella o germà, un dels avis i un de la nostra part...així que cada nen acaba amb uns 6 regals. Això si nosaltres mirem que sigui xulo i que tinguem quasi la seguretat que els agradarà. I per Reis cada nen té un regal més ;-) segons ...un any vam aprofitar a comprar la bicicleta...

Una cosa que miro molt és que les joguines no portin piles, a ser possible de fusta o de materials de bona qualitat, per no acabar a la paperera al segon dia.

També he demanat roba i altres coses que necessitava i és força pràctic, també un val/targeta Decatlon és ideal per comprar material o roba d'hivern.

Aquí us comento també algunes de les joguines recomanades:

Magnetics
Lego Duplo
Jocs tipus memory
Si els agrada la robòtica Mindstorms Lego, però això per a més grans a partir dels 9 anys.

Espero haver-vos ajudat una miqueta!!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: pucpuc » dc. oct. 28, 2015 3:48 pm

Nosaltres intentem que el regal gros vingui a casa nostre (per reis) y a la resta de cases (avis, padrins, etc) els complements per exemple: un any vam fer la cuineta de fusta a casa nostra y a casa els avis van arribar les cassoles, plats (fireta) y a casa els altres avis el saler, menjar de fusta, etc.

I el tio caga els dolços , turrons, xuxes per el dia de nadal.

Sempre hi h algu de la familia que es desmarca i fa el que vol pero normalment ho respecten bastan.
SET
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: SET » dc. oct. 28, 2015 4:15 pm

Uf... els regals de Nadal..

A casa meva hi ha Reis i Tió a:
- Casa uns besavis.
- Casa els altres besavis.
- Casa els avis.
- A casa.
- La tieta
- Els altres tiets (només Reis)
I com que estem separats, a casa l'altra banda de la família, però aquí ja no hi entro...

Nosaltres fem que el que caga a cada casa es queda a cada casa.

Els besavis solen fer una joguina per cada un, un puzzle, una pilota, unes bitlles, contes... i s'ho queden ells. Com que al meu poble no hi ha botigues de coses per nens normalment jo vaig a comprar i ells m'ho paguen després. L'any passat va ser una besàvia una pissarra pels reis a compartir, i l'altra un puzzle per la nena i uns animals pel nen. Però tot es queda a casa seva ( els meus fills van dues tardes a cada casa). Pels Reis fan menys cosa una bossa de xuxes i diners, ous kinder, algun conte per pintar...

Els meus pares també s'ho queden ells. El que compra la tieta es queda a casa nostra perquè hi anem poc que viu lluny.
Intentem fer coses pràctiques: bates i maletes de cole, algun cd o peli... Els patinets també els va cagar el tió... La meva mare aquest any ha dit que res de joguines perquè les de l'any passat ni les han tocat.

Un exemple:
* Tieta aquest any els regala pel tió maletes noves per l'escola ( fa dos anys i mig que les tenen)
* A casa nostra una cosa que portaran és el CD d'Arkandú i potser alguna peli.



No sé si et serveix de gaire, però a casa meva som moltíssims i els regals els coordinem bastant. Casi que per força sinó acabem malament!
Imatge

Imatge
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: shapty » dj. oct. 29, 2015 7:39 pm

A casa es força complicat.
El 24 a la nit estem sempre a casa els avis paterns... i al meu sogre no hi ha qui el pari... omple la casa de joguines. Bé de fet les de l'any passat la majoria es van quedar allà.
El 27 és l'aniversari de la nena... així que més regals
I per reis a casa els meus pares... la meva mare barreja coses útils amb joguines, i el meu pare ho soluciona amb diners per a la guardiola.
Cada any acabem carregats de joguines i per sort també de coses útils perque ens demanen si necessita alguna cosa.
A veure aquest any com va la cosa perque farà els dos anyets i com ja juga amb més cosetes doncs més trastos.
Jo sóc partidaria de jocs que hi poguem participar els pares, coses de fusta o simboliques i llibres, sobretot llibres per a explicar-li molts contes i que li comenci a picar el cuquet de la lectura.
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 29, 2015 8:11 pm

Buf, veig que és complicat per tothom! Nosaltres el "problema" que tenim és que el meu home vol deixar-ho en 4 o 5 regals màxim, i jo, tot i que racionalment penso el mateix, m'agradaria fer-li més regals, perquè és com em feien a mi de petita. I a sobres, la meva mare és força incontrolable en aquest sentit, i em temo que ja porta temps comprant regals. És una bogeria.

En fi, intentaré que tots ens acabem posant d'acord, però serà difícil.

Moltes gràcies per totes les respostes i suggeriments!
Naomaruta
Entrades: 3
Membre des de: dg. ago. 23, 2015 12:53 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: Naomaruta » dg. nov. 01, 2015 7:28 am

Per això m'agradaria saber com ho feu vosaltres.
app เล่นสล็อต บน android
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: jaruma » dl. nov. 02, 2015 1:40 am

Aprofito per preguntar una altra cosa: les festes, on les feu? Alguna a casa vostra, totes a casa de familiars? Nosaltres tenim la família paterna a València, i hi anirem a passar el cap d'any. De sempre hem anat a casa la meva família per la nit de Nadal, dinar de Nadal, St Esteve i dinar de Reis. Però aquest any el Jarumo proposa que la nit de Nadal la fem a casa. A mi se'm fa estrany, només tots tres, tenint la meva família a 5 minuts. Per altra banda entenc que són molts dinars familiars i se satura, i que si tenim arbre i tió, etc. no els "treurem profit" si sempre estem fora. Però està clar que el nen s'ho passaria molt millor a casa els avis, amb més gent i xivarri. Buf, com ho feu vosaltres? Us reserveu una festa per casa vostra? Estem a principis de novembre i ja m'estressa tot això!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 02, 2015 9:07 am

Doncs mira nosaltres ho tenim ben repartit.
El 24 nit a casa familia chuky (tots)
El 25 dinar a casa la meva familia (tots)
El 26 dinar a casa nostra (familiars més propers)
El 31 amb amics
L'1 de gener normalment o a casa la meva mare o casa la meva sogra
5 gener nit a casa familia chuky (tots)
6 gener dinar a casa la meva familia (familia més propera)
I després ja comencem el règim hahahahahaha >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: garota » dt. nov. 03, 2015 12:51 pm

Uf, les festes són un caos.
Nosaltres fem a casa per Reis un regal gros, que serà un circuït de trens del Thomas. I com a complement per posar algun paquetet més, algún llibre, pel·lícula o pizzle que li encanten.
A casa els meus sogres, a casa me mare i a casa els tiets ( 2 cases de tiets), tindrà un sol regal a cada lloc.
També fem el tió, però caga tonteries. Joguines petites, no sé, complements del que ja té. Locomotores dels trens, algun cotxe, legos petits,.... I cadascú porta alguna coseta per posar, normalent ho celebrem amb els sogres, me mare i tiets. Sempre rebem algun regal més d'altres cases o diners dels besavis per part del meu marit. Aquest any està tothom avisadíssim d'un regal per cap. Sinó, és de bojos.
I pel què fa de com ens repartim les festes doncs nosaltres som una mica radicals, i cada any o bé Nadal o bé Cap d'Any, marxem de viatge. Aquest any marxarem per Nadal només nosaltres 3 , i celebrarem cap d'any amb la meva familia, l'1 amb la familia del meu marit,i Reis tots junts a casa nostra. Al matí fem ruta i anem a cada casa a buscar el regal perque els fa ilu, però llavors tornem a casa, ells vénen i el peque juga encantat ambles noves joguines.
A mi e
Les festes de Nadal m'encanten, les llums,decoracions, la felicitat dels nens, com gaudeix el meu petit,.... Però tot això dels dinars i sopars familiars molts "per obligació" ens estressen molt.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Regals de Nadal i Reis

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 06, 2015 2:40 am

Sembla que finalment ja està organitzat. La nit de Nadal vindrà la meva família a casa nostra (sembla que els fa il.lusió i tot, jo creia que em dirien que no, perquè la meva àvia té 95 anys!), la resta de dies a casa d'ells, i cap d'any amb la família paterna.

Apa, a veure si el tema dels regals se soluciona igual de fàcil!

Moltes gràcies altre cop!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::