Educació Especial

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
cristiina
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. abr. 16, 2014 5:05 pm

Educació Especial

EntradaAutor: cristiina » dc. des. 02, 2015 1:08 pm

Hola a totes!

Us explico el meu cas, aviam si algu em pot donar consell, opinio... Resulta que he començat a treballar com a educadora (no mestra) a una escola d'educació especial. Faig suport a les mestres, elles expliquen les activitats i jo ajudo. Porto un mes i encara vaig perduda... No se si faig bé la meva feina ja que m'agradaria poder aportar algo mes, pero suposo que les mestres manen. Algu em pot aconsellar? A vegades dubto de si faig be la feina.
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Educació Especial

EntradaAutor: VespresVerds » dc. des. 02, 2015 4:55 pm

Aconsellar-te en què? No ho entenc massa...
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dj. des. 03, 2015 9:29 am

hOLA!
Si no m'equivoco...
Si has començat a treballar en una escola/classe és per ajudar i amb això vull dir adaptar la feina a aquells que necessiten fer-la però amb un enfoc diferent. Tu has de proporcionar les facilitats a aquells nens que creieu que necessiten adaptació metodològica, curricular.. per tal que puguin aprendre el mateix que la resta....La que programa la classe és la mestra que hi és en aquell moment però us heu de reunir les dues per veure com ho faràs amb aquelsl nens que necessiten de la teva ajuda... no sé.. més o menys no és això?
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. des. 03, 2015 10:03 am

[quote="cristiina"]Hola a totes!

Us explico el meu cas, aviam si algu em pot donar consell, opinio... Resulta que he començat a treballar com a educadora (no mestra) a una escola d'educació especial. Faig suport a les mestres, elles expliquen les activitats i jo ajudo. Porto un mes i encara vaig perduda... No se si faig bé la meva feina ja que m'agradaria poder aportar algo mes, pero suposo que les mestres manen. Algu em pot aconsellar? A vegades dubto de si faig be la feina.[/quote]

Amb qui has de parlar es amb la mestra tutora amb qui fas el suport. Que es qui coneix els nens, veu com treballes, etc. La teva tasca sempre sera de suport a no ser que amb la mestra pactis poder fer propostes, o realitzar tu alguna activitat concreta. El que et cal fer es parlar amb la teva companya de feina!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::