Responsabilitat
Responsabilitat
Bon dia, el meu fill va a una escola pública on només es fa primària. Això vol dir que els alumnes més grans tenen 11/12 anys. L'escola fomenta que a partir de 5è i 6è els nens puguin anar sols a l'escola, però els pares/mares tenim un dubte: l'escola obra les portes a les 8.50 h i fins a les 9.00 no entren a classe, si en aquests 10 minuts, que estan dintre del reciente escolar però no hi ha vigilància per part de cap adult de l'escola ni pares (si tenim en compte que els nens han anat sols a l'escola), hi ha algun incident, caiguda, algun nen/a es fa mal; de qui és responsabilitat? D'una banda entenem que la responsabilitat de l'escola és només en horari lectiu; és a dir a partir de les 9h però d'altra banda entenem que si això passa dintre del recinte escolar l'escola ha de tenir algun tipus de responsabilitat (no sabem fins a on), no? Bé, que tenim aquest dilema i estem intentant esbrinar com solventar-ho.
Per això, m'agradaria si alguna de vosaltres em pogués explicar com funciona a les vostres escoles i també les opinions de mestres, que crec que n'hi ha més d'una.
Moltíssimes gràcies.
Per això, m'agradaria si alguna de vosaltres em pogués explicar com funciona a les vostres escoles i també les opinions de mestres, que crec que n'hi ha més d'una.
Moltíssimes gràcies.
Re: Responsabilitat
Bon dia,
a l'escola de la meva filla el que fan es que es queden a la porta jugant fins les 9h. que entren
a l'escola de la meva filla el que fan es que es queden a la porta jugant fins les 9h. que entren
sugar
Re: Responsabilitat
Hola,
a l'escola dels meus fills la responsabilitat del centre comença a les 8:45h, que és quan entren a treballar els monitors que vigilen la sortida i els diferents patis.
Abans d'aquesta hora la responsabilitat és dels pares.
De tota manera el millor que pots fer és preguntar-ho o bé a l'escola o bé a l'Ampa, ja que cada escola deu tenir el seu funcionament
a l'escola dels meus fills la responsabilitat del centre comença a les 8:45h, que és quan entren a treballar els monitors que vigilen la sortida i els diferents patis.
Abans d'aquesta hora la responsabilitat és dels pares.
De tota manera el millor que pots fer és preguntar-ho o bé a l'escola o bé a l'Ampa, ja que cada escola deu tenir el seu funcionament
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |