Circuits de caniques..algú hi entén una mica?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Circuits de caniques..algú hi entén una mica?

EntradaAutor: grill » dc. des. 23, 2015 10:44 pm

Bones!!

M'estic tornant mig majara mirant circuits de caniques per a la meva filla de 5 anys.. En va veure per internet i li encanten!! Però no veig quin d'ells pot ser la pífia i quin la triomfada.. Algú hi entén?

Hi ha els de HABA.. que són senzillots i tenen molts complements, un estil. Els de HAPE..que creixen a lo alt i tenen més coloraines, és com més estètic però sense tants complements, un altre. I el CUBORO, un anada d'olla que li encanta quan ho mira però no sé si fer-ho a casa serà xulu..és complicat peces de 2-3 dimensions i totes quadrades..potser més per a gent gran? I val un ull de la cara! Semblaria el més interessant a priori, però amb lo car que és, molaria alguna opinió-recomanació d'algú que domini el tema!!

Moltes gràcies per avançat i bones Festes !!!
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Circuits de caniques..algú hi entén una mica?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 24, 2015 7:22 am

Ostres!
Jo vaig treballar en un lloc on n'hi havia un i era la sensació dels nens! No recordo de quina marca era, llàstima...
A veure, jo crec que si pots anar a comprar-lo en un lloc on en tinguin algun d'exposat millor, per veure com s'encaixen i tal. Com que això és difícil, guiat per les fotos de les caixes, per veure com són les peces, com quasevol peça de construcció. Per la dificultat jo no els buscaria molt difícils, sinó amb diferents opcions de muntatge, n'hi ha que en tenen més o menys. jo optaria per als que en tenen més. Tot i que ara hauràs d'ajudar-la a muntar-los, és un joc que li encantarà durant temps llarg, crec que és una bona inversió, pel tema preu. Els jocs de construcció són joguines que a la llarga surten bé de preu.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Circuits de caniques..algú hi entén una mica?

EntradaAutor: iole » ds. des. 26, 2015 4:20 pm

Nosaltres vem comprar el del lidl per 15 euros i esta bastant be!! El meu te 3 anys i mig i juga amb ajuda i ahir que van venir cosines de 5-6 anys sabien montar-ho millor!!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::