Quins moments lliures teniu, mares?
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Quins moments lliures teniu, mares?
Hola!! Aquests dies he estat pensant molt en la necessitat i la importància de tenir moments lliures per mi, sola! Sóc mama d'una nena de 18 mesos i, a més, treballo i estudio!! Aixi que ja us podeu imaginar que tinc poquíssimes estones per a mi, per fer el que em vingui de gust. Aquest 2016 amb el meu marit ens hem proposat de reservar una tarda a la setmana per nosaltres dos, tot i que pagant cangur.. Però encara que sigui una horeta de poder dedicar-nos l'un a l'altre ja serà bo.. Però.. i moments per a mi sola? Els necessito tant...!! I per això aquest serà un altre dels proposits del 2016: buscar estones lliures per a mi, i no només ho faig per mi sinó també per la nena i el meu marit ja que si estic contenta i relaxada això afavorirà la meva relació amb ells. Perquè estar nerviosa, saturada, estressada... no ajuda gens i ho acaba pagant la família.
Quins moments lliures teniu mares?
Quins moments lliures teniu mares?
Re: Quins moments lliures teniu, mares?
Jo no en tinc v_v'
Quan el nen dorm la migdiada (no sempre ho fa) em quedo a l'habitació amb ell i miro l'internet amb el mòbil, planejo dinars o, si dorm molt, llegeixo. És el més semblant a "temps per mi" que tinc.
La resta del temps, si juga amb el pare aprofito per fer feina a casa, i si el deixo amb la iaia igual, sempre és per còrrer còrrer còrrer i anar a treballar, o a casa a fregar, o a comprar. Buf.
I d'estona sols amb el meu home quasi zero. Quan el nen s'adorm a la nit sopem junts, però només que sabem parlar del nen o de política! Estem distanciadíssims en qualsevol altre aspecte, i jo sóc la principal culpable.
En fi, em sembla molt bona idea el teu propòsit. Jo crec que el deixaré amb la iaia un parell d'hores a la setmana per sortir a passejar, jo sola i amb mp3. A veure si així em vaig de-saturant.
La veritat és que em saturo quan estic amb ell, però quan no hi és només que penso en anar-lo a buscar i passar-hi estona!
Quan el nen dorm la migdiada (no sempre ho fa) em quedo a l'habitació amb ell i miro l'internet amb el mòbil, planejo dinars o, si dorm molt, llegeixo. És el més semblant a "temps per mi" que tinc.
La resta del temps, si juga amb el pare aprofito per fer feina a casa, i si el deixo amb la iaia igual, sempre és per còrrer còrrer còrrer i anar a treballar, o a casa a fregar, o a comprar. Buf.
I d'estona sols amb el meu home quasi zero. Quan el nen s'adorm a la nit sopem junts, però només que sabem parlar del nen o de política! Estem distanciadíssims en qualsevol altre aspecte, i jo sóc la principal culpable.
En fi, em sembla molt bona idea el teu propòsit. Jo crec que el deixaré amb la iaia un parell d'hores a la setmana per sortir a passejar, jo sola i amb mp3. A veure si així em vaig de-saturant.
La veritat és que em saturo quan estic amb ell, però quan no hi és només que penso en anar-lo a buscar i passar-hi estona!
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Bones mames,
Per mi sola encara no l'he trobat aquest moment, pq tal com dieu, aprofito les estones que la nena està entretinguda per planxar, posar ordre, etc. El que sí fem és que de dilluns a dijous, sopem sempre tots 3 junts i divendres i dissabtes intentem que la nena sopi abans i ja quan va a dormir, sopem nosaltres i estem una estona sense ella.
Bon propòsit pel 2p16, estones per una mateixa. Me l'apunto
Per mi sola encara no l'he trobat aquest moment, pq tal com dieu, aprofito les estones que la nena està entretinguda per planxar, posar ordre, etc. El que sí fem és que de dilluns a dijous, sopem sempre tots 3 junts i divendres i dissabtes intentem que la nena sopi abans i ja quan va a dormir, sopem nosaltres i estem una estona sense ella.
Bon propòsit pel 2p16, estones per una mateixa. Me l'apunto
Jo tinc dos fills un de 7 I un de 4. Des de que tinc fills, he Passat per deferents etapes. Aprofitar les migdiades, sopar un dia a la setmana sols a casa quan els nens ja dormen... Sola era just l'estona per anar a la pelu, metge... Es van passant epoques de tot tipus, hores per estar sola, ben boques, t'acompanyen al wc.
Ara que son mes grans aprofito l'hora que fan extraescolars, el seu pare arriba tard a casa i sempre estancia amb mi.
Tot es fa, hi ha epoques que costen mes que d'altres, pero tot passa I els nens cadaver vegada Es van fent mes grans
Ara que son mes grans aprofito l'hora que fan extraescolars, el seu pare arriba tard a casa i sempre estancia amb mi.
Tot es fa, hi ha epoques que costen mes que d'altres, pero tot passa I els nens cadaver vegada Es van fent mes grans
Jo els meus moments per mi, que son 4 horetes a la setmAna son a base de renunciar a hores de son...dos dies a la setmana em desperto una hora abans (a les 6) i surto a correr...els diumenges igual..tinc la sort de que la meva es dormilega i els diumege no es desperta mai abans de les 10, aixi que tinc una mica de marge..a mi em compensa molt
- lavidaesbonica

bufff... i es que costa trobar moments eh! però no noteu que us passa factura el fet de no tenir-ne prou? Vull dir, jo noto que des de que sóc mare i vaig més estressada, malgrat ser molt i molt feliç i no voler canviar per res del món el fet de ser mare, sí que veig que perdo més ràpid els nervis, estic més saturada i, aleshores, salto de seguida per tot...
, i qui s'ho carrega més és el meu marit...està clar...
Lavidaesbonica, a casa ens hem reservat un moment a la setmana per cadascú de la parella, jo aprofito per per una activitat q m'agradi i ell es queda amb els petits i a l'inrevés
lavidaesbonica, sí que tens raó, però jo m'ho agafo diferent, penso que ja arribarà. Penso que a la vida tot són etapes i ara que tinc nens petits toca viure això... Ja creixeran i llavors segur que trobaré a faltar coses que tinc ara...
Amb això no et vull dir que no m'aniria bé tenir moments per mi, i tant que sí, però penso que ara tinc altres coses i també compensen... Tot són punts de vista!
Amb això no et vull dir que no m'aniria bé tenir moments per mi, i tant que sí, però penso que ara tinc altres coses i també compensen... Tot són punts de vista!
- lavidaesbonica

Ja t'entenc, perquè nosaltres també pensem que tot són etapes i que ara toca gaudir d'aquesta. Però jo parlo més d'una necessitat i no pas un "caprici" de voler estar sola per fer el que em vingui de gust.. I és que ho necessito per poder estar al 100% amb ells, sobretot amb la nena, que em reclama molt i em necessita però forta, contenta,.. i no estressada o de mal humor. Per això penso que és gairebé obligatori buscar un moment a la setmana per gaudir tu sola com a mama, del temps lliure (no val planxant ni fent coses de la casa...). Però costa perquè sovint et sents culpable de no estar amb ella aquells moments, i no hauria de ser així!
No et sentis culpable ni mala mare eh lavidaesbonica!!!!!! Cada persona és com és i hi ha qui necessita més aquests moments que d'altres.
Jo per sort me'n vaig sortint i per mi no és tan vital, però entenc perfectament que tu ho necessitis per una qüestió de salut mental si vols dir-ho d'alguna manera.
Tot és organitzar-se... Pots renunciar a descansar més estona per fer alguna cosa que et vagi bé (esport, sortir a passejar, llegir...), pots deixar la nena amb algú, pots pactar amb el pare una estona que se la quedi ell... hi ha moltes fòrmules, tot és trobar la teva.
Ara són molt absorvents, quan comencen escola canvia molt!!!!
Jo per sort me'n vaig sortint i per mi no és tan vital, però entenc perfectament que tu ho necessitis per una qüestió de salut mental si vols dir-ho d'alguna manera.
Tot és organitzar-se... Pots renunciar a descansar més estona per fer alguna cosa que et vagi bé (esport, sortir a passejar, llegir...), pots deixar la nena amb algú, pots pactar amb el pare una estona que se la quedi ell... hi ha moltes fòrmules, tot és trobar la teva.
Ara són molt absorvents, quan comencen escola canvia molt!!!!
jo treballo a torns...festius i findes incluits..Tardes poques o casi mai les treballo. temps lliure per mi? algun dia de 15 a 17 que és quan está al cole (fa p3) i aprofito per anar al gimnàs...depressa i corrents...no tranquilament a una classe d'spinning com abans...tot ha canviat. Suposos que ja arribarà el dia que tignui moooolt de temps per mi...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |