Vacances bebé 14 mesos
Vacances bebé 14 mesos
Hola, amb una nena de 14 mesos, com ho veieu anar d'hotel? He mirat hotels que em preparen els dinars i sopars amb purés, la nena amb 14 mesos ja menjarà algo de sòlids també? He mirat per a l'estiu Peñíscola i Cambrils. Algú sap algun hotel recomanable?
Re: Vacances bebé 14 mesos
Hola,
Amb 14 mesos el meu ja ho menjava pràcticament tot sòlid, i si a l'hotel et poden fer purés per si un cas, no crec que tinguis cap problema.
Nosaltres vam anar a un hotel quan ell tenia 9 mesos, i el primer dia estava molt nerviós pel canvi, però després molt bé. Dormiem tots tres al llit, tot i que ens van posar un bressol a l'habitació. Jo crec que amb 14 mesos s'ho passarà de meravella!
Amb 14 mesos el meu ja ho menjava pràcticament tot sòlid, i si a l'hotel et poden fer purés per si un cas, no crec que tinguis cap problema.
Nosaltres vam anar a un hotel quan ell tenia 9 mesos, i el primer dia estava molt nerviós pel canvi, però després molt bé. Dormiem tots tres al llit, tot i que ens van posar un bressol a l'habitació. Jo crec que amb 14 mesos s'ho passarà de meravella!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |