Bressol en sidecar, diferència matalassos
Bressol en sidecar, diferència matalassos
Hola,
Tenim el bressol en sidecar, tot i que el meu fill ja té 20 mesos, perquè volem seguir fent collit, i no hi cabem tots 3 al llit.
Ell gira i es mou molt, i sovint acaba entre els dos matalassos. A banda que el del llit és de viscolàstica i el del bressol d'espuma dura (i no li agrada gaire), el problema és que no sé què fer per evitar el forat entre els dos. Hi poso mantes, apreto el petit, però sempre hi acaba havenr un desnivell, incòmode i suposo que gens bo per l'esquena.
Els que teniu el bressol en sidecar, sabeu d'alguna solució? Alguna manera estratègica de col.locar les coses, no sé :-/
Gràcies per endavant.
Tenim el bressol en sidecar, tot i que el meu fill ja té 20 mesos, perquè volem seguir fent collit, i no hi cabem tots 3 al llit.
Ell gira i es mou molt, i sovint acaba entre els dos matalassos. A banda que el del llit és de viscolàstica i el del bressol d'espuma dura (i no li agrada gaire), el problema és que no sé què fer per evitar el forat entre els dos. Hi poso mantes, apreto el petit, però sempre hi acaba havenr un desnivell, incòmode i suposo que gens bo per l'esquena.
Els que teniu el bressol en sidecar, sabeu d'alguna solució? Alguna manera estratègica de col.locar les coses, no sé :-/
Gràcies per endavant.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Bressol en sidecar, diferència matalassos
Jo per evitar el desnivell vaig posar una manta grossa plegada a sota del matalàs del bressol, que em quedava un pèl baix. I per evitar la separació, tinc un coixí llarg, com de llit de 135, entre la barana del bressol i el matalasset, de manera que em serveix alhora de "protector" de barana, i per fer pressió i mantenir sempre junts els altres dos matalassos. No sé si ho he explicat gaire bé, és complicat...
Re: Bressol en sidecar, diferència matalassos
Sí que t'has explicat bé, provaré això del coixí. El nostre matalàs del bressol és força petit, i li posava mantes enroscades a un cantó perquè quedés enganxat al llit, però sempre s'acaba fent una separació. A veure si amb un coixí gran ho aconseguim.
Gràcies!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |