Quina zona agafar l'hotel per visitar Barcelona?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
afrodita11
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Quina zona agafar l'hotel per visitar Barcelona?

EntradaAutor: afrodita11 » dl. març 07, 2016 9:06 pm

Hola! Som una família de les illes amb dos fills de 4 anys i 3 mesos i venim a passar tres dies a Barcelona.A veure com ens va....
Em recomanau una zona ben comunicada on agafar l'hotel o apartament? I si coneixeu algun hotel en concret que estigui be qualitat/preu millor encara ;)
Perquè el metro ja arriba a l"aeroport, no?
Moltes gràcies
GFV
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

Re: Quina zona agafar l'hotel per visitar Barcelona?

EntradaAutor: GFV » dt. març 08, 2016 11:49 am

Hola!

Si, el metro ja arriba a la T1 i T2, però....no connecta amb el centre, sinó que has de fer canvi amb la linia vermella a Hospitalet per anar cap al centre. Com a alternatives hi ha la renfe desde la T2 i el aerobús desde les dues terminals, o el taxi.

Respecte hotels, si voleu hotels economics, ja que només estareu per dormir, dutxa, etc...jo sempre vaig al Ibis. Mai m´han fallat ni a Londres ni a Paris. Són economics i a Barcelona ara han obert un prop de Sag. Familia. Hi ha un altre a 10 min de glories i al Heron City.
Tot depén del que volgueu veure i fer. Nosaltres sóm dels que sortim pel matí i no arribem fins després de sopar, així que el hotel tampoc cal que sigui molt gran, o que les habitacions siguin enormes, ja que pagues per algo que realment no fas servir.

Tot dependrà d´on aneu i el que volgueu veure, pero Barcelona és bastant cómode per moure´s en transport públic.
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. març 08, 2016 11:56 am

Hola!

El que et comenta la companya del metro és important saber-ho perquè amb maletes i nens, fer gaires transbords,...no agrada massa jeje. Jo a vegades que el meu marit marxa de viatge i s'emporta el cotxe a l'aeroport l'anem a buscar amb l'aerobús, que surt de plaça Catalunya i plaça Espanya també i va taaan bé. Només paguen els adults i els nens crec q a paritr de 5 o 6 anys i val 5,90. Còmode i ràpid.
Pel que fa als Ibis, comparteixo opinió que són un valor segur, nosaltres els utilitzem molt per Europa quan marxem de viatge. Però a Heron City jo no hi aniria pas,..... El descartaria totalment.
Amb nens petits intentaria buscar per Booking hotels mês al centre, on pogueu moure-us a peu i també en transport públic, però que tingueu coses a fer a prop. No ho sé és la meva opinió. A veure si algú us pot recomenar algun bon hotel.
Gaudiu dels dies a Barcelona!
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. març 08, 2016 1:15 pm

Amb un nen de 3 mesos busca alguna cosa centrica, perque no estarei voltant tot el dia. Jo amb els nens petits (4 anys i 8 mesos) necessito fer migdiada, així que visites pel mati, dinem i tornem una estona a l'hotel per tornar a sortir allà a les 5 de la tarda... Intento veure el màxim però al seu ritme... I per a mi es important l'ambientillo nocturn que pugui haver-hi als voltants, q hi hagi algun puesto per sopar a prop de l'hotel, bon ambient... Els Ibis son bon opció pero la localitzacio no acostuma a ser gaire bona (el de sagrada familia potser si). A mi personalment m'agrada la zona de rambla catalunya i voltants (eixample) tot i que el preu potser tambe es una mica mes. Mira a booking!!!
GFV

EntradaAutor: GFV » dt. març 08, 2016 4:20 pm

Hola!

Aquí teniu el mapa actualitzat del metro :

http://www.mapametrobarcelona.net/

Habia llegit ràpid i no havia vist que teniu un peque de 3 mesos. Sobre això, a tenir en compte que el metro va genial, però amb el cotxet eviteu hores puntes, com de 8 a 9 del matí, i de 5.30 a 7.30 de la tarda, el metro va molt ple, sobretot la linia vermella i blava. Si feu servir el metro, i amb el cotxet, un altre tema important : Els ascensors.

Com veieu al planol, hi ha "calaveras" a les estacions no accesibles. Eviteu-les, si o si, ja que, a més dels ascensors, solen tenir escales internes, com és el cas de Verdaguer o Urquinaona. Planifiqueu la ruta, i mireu un plànol dels busos, ja que, al menys nosaltres, amb el cotxet agafem més el bus que el metro...
afrodita11
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: afrodita11 » dt. març 08, 2016 9:27 pm

Moltíssimes gràcies per les vostres respostes!!! Ens son de gran ajuda. GFV el mapa d'accessibilitat del metro ens vendrà genial.
Quant a hotels estàvem dubtant entre l'ibis de Glòries o estar a un apartament que està per Sants. Quina zona us sembla millor?
És que mes cèntric els hotels son caríssims o ja estan plens per aquestes dates (venim a final de mes).
Moltes gràcies. Si qualque dia veniu per Mallorca i us puc ajudar avisau-me! ;)
GFV

EntradaAutor: GFV » dc. març 09, 2016 8:53 am

Hola!

Per distancia del centre, Sants i Glòries estàn més o menys iguals en metro (4/6 parades); i en bus també. Glòries està adaptada, però hem sembla que Plaça de Sants no. També hi ha el tranvía que us deixa a la Ciutadella.

A Sants lo millor es que si voleu anar per la zona de Plaça Espanya - Parc de Montjuïc, hi arribareu de seguida. També estareu a mig camí de la zona de L´Illa/ Maria Cristina per si voleu anar de compres.

A Glòries també teniu el Centre Comercial (però hem sembla que està mig en reformes...), i la zona de la Diagonal, entre Glòries i Rbla Poblenou amb molt moviment. La Rambla també hi han moltes tendes i es un lloc de passeig perfecte per anar amb nens. I el passeig marítim al final.

La diferència entre el hotel i l´apartament la veig més en el tema menjar, ja que en l´hotel tindràs que dependre de dinar/sopar fora o menjar alguna cosa a l habitació, i en canvi a l´apartament, per molt petita que sigui la cuina, sempre podeu fer un dinar/sopar al vostre gust comprant un parell de coses en algún super.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. març 09, 2016 9:19 am

Jo escolliria apartament, i Sants és bona zona. Una vida de barri i amb coses a fer a prop i a poca distáncia del centre.
Així podeu fer àpats allà, sobretot pel petit!
Bon viatge a Barcelona!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::