Coneixer mares soles

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Cristinaver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 30, 2019 9:31 am

Coneixer mares soles

EntradaAutor: Cristinaver » dt. abr. 02, 2019 3:24 pm

Hola soc Cristina tinc bessons de 5 anys nen I nena.
M'agradaria coneixer mares amb igual situació que jo.
Fer amistat per poguer sortir porai amb els nens , totes les meves amistats porten un altre ritme de vida I aquí afegeixo que no fa gaire he trencat amb el noi que estava i necessito camviar de cares i fer coses diferents amb gent nova.
Deixo el meu tno 608954441 si algú li passa el que jo...doncs encara q costi podem esforçanse i pot ser productiu..
Ens parlem per was i aviam com va.
Ànims a totes. :--/)
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: mireiamb » dt. març 10, 2020 9:12 pm

Hola, Cristina, sé que el missatge és antic però si encara estàs amb ganes de conèixer altres famílies, escriu-me un privat, estic intentant muntar alguna cosa en aquest sentit.

Una abraçada!

Mireia.
CLA3
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 31, 2020 10:14 am

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: CLA3 » dv. jul. 31, 2020 10:24 am

Hola noies.Si encara voleu quedar jo sóc la Cristina (també), mare divorciada amb nen de 10 i nena de 5 anys. Com vosaltres, les meves amistats tenen altres situacions i els caps de setmana no coincidim. Som de Barcelona. El meu núm és el 619544490. Si heu creat cap grup m'agradaria poder compartir. Gràcies.
Cristinaver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 30, 2019 9:31 am

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: Cristinaver » dl. gen. 11, 2021 9:55 am

mireiamb ha escrit:Hola, Cristina, sé que el missatge és antic però si encara estàs amb ganes de conèixer altres famílies, escriu-me un privat, estic intentant muntar alguna cosa en aquest sentit.

Una abraçada!

Mireia.
Cristinaver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 30, 2019 9:31 am

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: Cristinaver » dl. gen. 11, 2021 8:30 pm

estic amb ganes de coneixer mares solas que tinguin interes amb que els nens fagin amistats i nosaltres parlem i ens coneguem..jo acabo de deixar-ho amb la parella victor i estic mes sola que la una...
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: mireiamb » dt. gen. 12, 2021 9:27 pm

Noies, us he escrit per WhatsApp a totes dues!
DianaR
Entrades: 1
Membre des de: dg. gen. 31, 2021 4:13 pm

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: DianaR » dg. gen. 31, 2021 4:28 pm

Hola noies!

Sóc la Diana. Tinc un nen preciós de tres mesos. El pare del nen se'n ha anat desentenent de la familia durant el postpart, així que ara em trobo cuidant sola del meu petit.
M'agradaría conèixer altres mares solteres, ja que he passat el postpart bastant en solitari (la pandemia tampoc ajuda), i es per això que busco algún grup de mares per xerrar i compartir experiències. El meu telf es 665035867. Si heu crear algún grup de WhatsApp, estaría encantada de poder-hi entrar. Gràcies i salut!
GeSa95
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 15, 2021 11:13 am

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: GeSa95 » dv. abr. 16, 2021 8:45 am

Bon dia,

Fa poc que m'he inscrit en aquesta web i vaig uns mica perduda...
Sóc mare separada de fa anys amb una nena de 6 anys que viu amb mi. Vivim a Barcelona i tinc/tenim ganes de conèixer gent, xerrar, fer activitats, sortides.. No ser si teniu algun grup o com funciona, però aquí estem! :)
aromeu
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 14, 2021 10:55 pm

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: aromeu » dl. juny 14, 2021 11:40 pm

Hola, doncs jo soc un papa que també fa poc que estic separat. Tinc un fill de 11 anys en custòdia compartida. Voldria coneixer amistats noves i mirar de fer trobades amb els fills. Moltes gràcies.
Getato
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 23, 2021 11:42 am

Re: Coneixer mares soles

EntradaAutor: Getato » dj. nov. 04, 2021 10:54 am

Hola, hem dic Gemma i tinc un nen de 19 mesos, m’acabo de separar i busco mares o pares per fer coses amb els nens o sense nens, ja que m’he trobat sola de cop.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::