Circuit de caniques CUBORO

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Circuit de caniques CUBORO

EntradaAutor: grill » dt. des. 17, 2019 11:40 am

Hola gent!! M'he enamorat bastant d'aquest joc.. Guanyat premis.. Super recomanat... Cuboro (fet a Suïssa)

Però... Què coi passa amb EL PREU????!!!!?????
És normal, que costi uns 500€ o més ?

M'agradaria molt saber si algú el té que me'n pogués explicar alguna cosa. La meva filla té 8anys a punt de fer-ne 9 i ja ha superat circuits així per més petits... Ara en vol un de més gran i complexe, aquells són massa senzillots. Per això havia pensat en aquest però em fa mala espina.

Què me'n podeu dir? El joc és bonic... Però què és, només per a milionaris? El seu preu no és comparable a cap altre juguet car de fusta ecològica. Aviam si algú el té i em pot explicar alguna cosa..

No trobo ningú que me'n parli... Deu ser una estafa o només per a "suïssos" benestants?

Moltes gràcies per endavant! Salut!
grill l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 18, 2019 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Circuit de Caniques CUBORO

EntradaAutor: Toni » dt. des. 17, 2019 1:57 pm

Ostres, els he mirat a Amazon i sí que són cars, sí... suposo que al estar fets de fusta això fa que el preu sigui tant alt.. és com el Kappla... però bé.. és una joguina amb la que passaran mooolt temps... això si...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Circuit de Caniques CUBORO

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 18, 2019 6:41 am

Bones,
doncs com diu el Toni, en general les joguines i jocs fets de fusta són més cars, ja sigui pel tipus de material, el cost de producció que tenen, o que també els últims anys estan molt de moda amb tot el que fa referència a l'ideari Montessori i Waldorf, que aposten per la fusta. No sé si per més ecològics també (que últimament tot és discutible...).
La versió que m'agrada a mi d'aquest joc en plàstic és gravitex, et passo l'enllaç per si no ho coneixes i hi vols fer un cop d'ull:
https://www.artijoc.com/ca/circuits-de- ... 76028.html
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Circuit de Caniques CUBORO

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 18, 2019 6:42 am

Bé, plàstic i metall...
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: Circuit de Caniques CUBORO

EntradaAutor: grill » dc. des. 18, 2019 1:51 pm

Gràcies! Jo entenc que són més cars... Però per tenir un circuit amb un mínim de peces per tenir combinació, et puja uns 450€... I el llibret de instruccions també el venen a part!

El volia de fusta,i és per una nena de 8-9anys,tots els altres que hi ha, de preu cars però raonable, els trobo que són per més petits!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Circuit de caniques CUBORO

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 19, 2019 10:03 pm

Bones de nou,
he xafardejat per l'hermex, que té bona qualitat de jocs i joguines, i he trobat això:
https://www.hermex.es/tienda/articulo/c ... l-conjunto
encara que hi digui que és per escoles també podem comprar com a particulars. Jo quan l'Isaac era bebè vaig comprar un parell de coixins de psicomotricitat que encara els té ara que farà 5 anys, els té com nous i ma fill no és precisament un nen fi, o sigui que tenen materials de qualitat. No és barat però no arriba al preu del Cuboro.
A veure si t'he pogut ajudar.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Circuit de caniques CUBORO

EntradaAutor: Rossinyola » ds. des. 28, 2019 4:21 pm

Hola,
El cuboro és brutal, però és veritat que car (tot i que, tan car? No l'he vist mai... Has mirat a webs de proximitat com jugaia o jugarijugar?
A nosaltres sens escapava igualment de preu i vam comprar el de Hape, és molt xulo tb, te'l recomano

I sobre les joguines de fusta, nosaltres fa temps ja que vam decidir invertir en joguines de qualitat. Qualitat per sobre quantitat. Així que quan es tracta de materials naturals, ma d'obra en condicions com cal, evidentment té un cost. Però no hi ha color. Jo us animo sincerament a visitar botigues de proximitat, joguines de qualitat, és un altre món, i de pas, invertim en un món millor.

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Circuit de caniques CUBORO

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 08, 2020 2:57 pm

Bones!
n'he trobat per Amazon, n'hi ha de tots preus, imagino que els més senzills ja se'ls ha passat ella.

https://www.amazon.es/s?k=cuboro&adgrpi ... kmjw9flh_e

i també a Aliexpres, n'hi han de plastic, res a veure, pero algunes son construccions grans.

https://es.aliexpress.com/promotion/pro ... otion.html

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::