Editorials infantils

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
albert13
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 24, 2020 10:56 am

Editorials infantils

EntradaAutor: albert13 » dj. nov. 05, 2020 5:07 pm

bona tarda
sóc escriptor de contes infantils, estic buscant editorials infantils, però l'únic que he trobat per internet és aquest rànquing .. ¿algú sap dir-me d'altres editorials infantils amb prestigi?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Editorials infantils

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. nov. 08, 2020 11:45 pm

Hola!!

Doncs a part de les que has posat tu en el ranking a mi em sonen Estrella Polar, Kokinos, Combel, Canica Books, Amigos de papel, kalandraka,... N'hi ha moltes més de les que sembla! També pots autoeditar amb amazon si no ho tinc mal entès però ni idea de com funciona.

Jo estic en un grup de facebook sobre literatura infantil i juvenil. Allà pots fer recomanacions i/o consultes sobre llibres infantils o juvenils (adults no, hi ha un altre grup específic). Possiblement si ho preguntes allà et podran assessorar. El grup es diu: La biblioteca de los peques: literatura infantil i juvenil.

Sinó, moltes vegades he vist en aquest mateix grup o en el seu equivalent d'adults que quan algú té dubtes sobre el procés de publicació etc el remeten al grup de facebook "soñando con publicar". D'aquest grup no en formo part i per tant el desconec, no sé si hi ha molta activitat, a l'altre, el de infantil hi ha moltíssims membres i moltes publicacions diàries, així que segur que rebràs respostes aviat si fas alguna consulta allà.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::