Ludoteques que deixin juguets per a nadons: Terrassa o BCN

Més qüestions.
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

Ludoteques que deixin juguets per a nadons: Terrassa o BCN

EntradaAutor: Marta_fp » dc. des. 12, 2007 8:39 pm

He trobat un parell de webs amb un llistat de ludoteques de Catalunya, però quan les miro una per una només veig que tinguin juguets per a nens més grans de 3 anys.

A més, em sembla que són centres per anar-hi a jugar i organitzar festes, però jo necessito juguets per a la Mariona durant el mes que estarem a Catalunya.

Bé, doncs demano si algú coneix ludoteques a Barcelona o a Terrassa que deixin juguets per a nens d'un any aproximadament.
Susanna
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dc. des. 12, 2007 9:25 pm

Quan dius "que deixin" et refereixes per emportar a casa?
Aquí al meu poble, Els Monjos, tenim una ludoteca per bebés pública i gratuïta de l'ajuntament. Obren els dijous i divendres de 11 a 13h per nens de 0 a 3 anys, però és per anar a jugar allà, hi ha persones que entenen de psicomotricitat i aquestes coses per estimular als bebés i infinitat de juguines
No cal demanar hora ni res, es pot anar a l'hora que es vulgui i marxar quan es vulgui (sempre dintre del seu horari)
No sé si es aixó el que busques, si necessites més informació i t'animes a venir m'ho dius
ImatgeImatge
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dc. des. 12, 2007 11:27 pm

Gràcies, Susanna, però sí, em referia per emportar a casa. Dels avis caurà alguna cosa abans de reis, però em sembla que no n'hi haurà prou.
Helena
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dj. des. 13, 2007 7:33 am

Ostres, Marta,
treballo al 010 de Terrassa!!! T' ho he mirat i tenim un llistat de ludoteques, però no especifica si deixen joguines. Ho he preguntat a les mamis i a ningú li sona aquest servei!
Si vols, et puc passar per correu electrònic el llistat.

Si et veus apurada, fem una quedada i et passem algunes joguines per aquests dies!!!

apa, terrassenca, fisn ara!!
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dj. des. 13, 2007 4:57 pm

Moltes gràcies Helena!

Doncs si not és gaire feina per a tu, sí que vull la llista. Terrassa és casa meva i m'hi moc millor que per Barcelona.

Pel que fa a l'altre oferiment, no voldria deixar al teu fill o filla sense juguets i més sabent que són tan capriciosos. Quin temps té? Tinc família amb fills més grans que la Mariona, potser em deixaran alguna cosa. I també pensava posar-hi imaginació: una revista vella, algun trasto de cuina, una espardenya neta...

A veure com va, però si la Mariona reclama més juguets t'ho faré saber. Moltes gràcies un altre cop.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 13, 2007 5:00 pm

els meus nebots a casa l'avia juguen amb una caixa plena de coses que hi ha a les cases: pots de iogurts, d'actimel alguns lligats fent un tren, altres amb alguna cosa a dins que faci soroll... culleres de fusta, alguna cosa de roba...
Helena
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dv. des. 14, 2007 2:35 pm

Hola,

doncs ara l' èric, té 6 mesos i mig, i com diu la Julieta, nosaltres també tenim "la panera dels tresors". En una panera de mimbre no gaire alta, hi tenim tot de coses de la casa (pasta de dents, raspall, mery,..) coses inofensives de diferents textures, colors imides...i s' ho passa de conya!!! està super entretingut buidant la panera, i com que ja s' aguanta assegut, s´ho passa pipa!!

bueno, marta, si necesites res, ja ho saps!!! i si vols la llista, passa'm el teu correu!
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dv. des. 14, 2007 3:29 pm

Helena, em sembla que la Mariona comença a estar en una altra fase de jocs. De tant en tant encara en sacseja algun, però en general prefereix jocs una mica més complexos. Costa d'explicar, perquè per a nosaltres continuen sent jocs molt simples, però d'aquí uns mesos ja veuràs què vull dir. Ja tira cap a jocs d'un any.

Jo també tenia una panera de vímet, però el vímet em feia una mica de por i ara deixem els joguets en un altre lloc.

La llista me la pots enviar en un privat?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::