Cremetes culet bebés...

Més qüestions.
samsung
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Cremetes culet bebés...

EntradaAutor: samsung » dt. juny 03, 2014 5:04 pm

Hola marones!

DOncs quedo sorpresa del comentari del pediatre dobre la Mustela. Jo l'uso per al bany però és cert que deixa la pell molt resseca :( Llavores, desprès del bany li poso oli Jonshons Baby però m'ha agradat la idea de posar unes gotetes d'oli a l'aigua del bany.

Per al culet usem Welleda o pasta Lassar. La pasta Lassar és mooolt espessa però molt aïllant, ens la va recomanar la pediatra.
No obstant, la Welleda m'agrada molt i també la Mytosil.
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dc. juny 11, 2014 6:24 pm

Holaa marones ^^, acabo de veure el post i me quedat molt sorpresa. Carai quina pediatra que tens! Donçs la meva pediatra em va recomenar la mustela entre d'altres perque son molt bones :S tu aixo no li tens que fer massa cas molts cops els pediatres tenen neures xDD. Jo me trobat que la meva pediatra un dia em recomenava mustela i el seguent mes un altra i al final em deia que totes anaven be. Desde fa mesos li poso la cremeta de la jhonsons que li va molt be i es mes economica que d'altres. La del carrefour es molt semblant a la jhonsons.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 7:17 am

MITOSIL, la millor per mi sense dubte. Él d´oli de bacallá, i t´arregla la pell en dues hores, untuosa, i duradera. La fem servir fins i tot nosaltres per petites cremades, etc...
samsung
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dl. juny 30, 2014 12:42 pm

Nosaltres n'hem provat vàries però ara ens trobem amb una mena de granets que no marxen ni a la de tres. Sospito q en comptes de dermatitis del bolquer sigui muguet... Ja no sé si és millor posar-li crema o no
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dl. juny 30, 2014 2:19 pm

Samsung, jo aniria a la pediatra per consultar-ho, de totes maneres també podria ser de la calor, la Bruna sua moltíssim sempre i li surten molts, li poso Mitosyl i li baixa força la granissada...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 30, 2014 2:50 pm

ei, en Lau sua moltíssim, l'altre dia de tant suar li va sortir una granisa a l'esquena, li vaig posar un líquid que ens va recomanar el pediatre per al Jan per una altra granisa que va tenir degut a faringitis, dues aplicacions i perfecte, també la vam fer servir quan la varicel·la i perfecte, es diu Sudaminas.
Imatge

Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dg. jul. 06, 2014 7:12 pm

Jo n'he provat unes quantes i des que vaig provar la Lutsine eryplast que no he tornat a canviar. L'efecte és molt ràpid i com han dit, l'envàs dura molt (perquè si no té vermellors, no cal posar-ne). Per mi l'únic problema és el material de l'envàs, perquè és com metàl·lic i queda tot aixafat, i com que dura tant, a mi se m'han fet un parell de forats al tub per on el plego.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::