Productes naturals recent nascuts
Productes naturals recent nascuts
Bon dia,
Estic embarassada de quasi 33 setmanes i estic començant a mirar de fer la meva canastreta per l'hospital i la de la peque, i també tots els productes "de farmacia" que necessitaré un cop neixi i anem cap a casa. A la botiga de puericultura em van ensenyar una línia de productes "naturals", però no se si refiar-me'n massa... Són productes molt cars com per deixar-me "estafar" a la primera de canvi...
On puc trobar les cremetes i tot el necessari per la nena i ja posats per mi, que sigui el més natural possible?
Sobretot m'interessa a Lleida però sinó també em va bé l'opció de comprar-ho on-line.
I ja que hi som, si a mes m'orienteu del que necessitaré ja que soc mare primerenca...
Moltes gràcies!!!
Estic embarassada de quasi 33 setmanes i estic començant a mirar de fer la meva canastreta per l'hospital i la de la peque, i també tots els productes "de farmacia" que necessitaré un cop neixi i anem cap a casa. A la botiga de puericultura em van ensenyar una línia de productes "naturals", però no se si refiar-me'n massa... Són productes molt cars com per deixar-me "estafar" a la primera de canvi...
On puc trobar les cremetes i tot el necessari per la nena i ja posats per mi, que sigui el més natural possible?
Sobretot m'interessa a Lleida però sinó també em va bé l'opció de comprar-ho on-line.
I ja que hi som, si a mes m'orienteu del que necessitaré ja que soc mare primerenca...
Moltes gràcies!!!
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Productes naturals recent nascuts
Jo utilitzo la marca weleda. Ho pots trobar a algunes farmacies. http://www.weleda.es/bebes-y-ninos.html
Jo també faig servir la marca Weleda. Jo utilitzo la crema per la cara, la crema hidratant, crema pel bolquer i quan era més petita la crema de bany (que no cal esbandir i era molt pràctica). Jo els compro a una botiga que venen productes naturals, però com t'ha dit la sasha també els pots trobar a farmàcies, parafarmàcies etc.
Quan va néixer jo vaig fer servir les típiques Dodot sensitive. Ara he descobert que també hi ha una marca que fan tovalloletes més naturals i més cares. Però no me'n recordo com es diu.
Quan va néixer jo vaig fer servir les típiques Dodot sensitive. Ara he descobert que també hi ha una marca que fan tovalloletes més naturals i més cares. Però no me'n recordo com es diu.

Jo encara no sóc mare i tampoc he provat aquestes cremes, però són les que em van recomanar a mi. Són les de la marca La Roche-Posay.
http://www.laroche-posay.es/Productos/N ... d1013.aspx
http://www.laroche-posay.es/Productos/N ... d1013.aspx
Jo també utilitzo Weleda per la meva filla, i ho compro a les botigues de productes naturals.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Moltes gràcies boniques!!!
Miraré la marca Weleda aquesta, que veig que la recomaneu la majoria!!!
Miraré la marca Weleda aquesta, que veig que la recomaneu la majoria!!!
Jo et recomanaria que com menys productes i cremes posis a la pell del teu nadó, millor. Pensa que la pell dels recent nascuts és molt més delicada i permeable que la dels adults i absorbeixen molt més qualsevol producte. Cada crema que li poses és un risc de reaccions al·lèrgiques, absorció de productes químics, etc. Jo sóc del parer que si el teu fill no té problemes de pell millor no posar absolutament res. Netejar el culet amb aigua i banyar un cop a la setmana amb aigua o un sabó molt suau. Jo el què si feia servir eren les tovalloletes quan era fora de casa (dodot sensitive).
Weleda i també la marca Giura
A les agro-butigues potser trobis
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**