Cadiretes passeig tipus "llibre"
Cadiretes passeig tipus "llibre"
Noies estic pensant de comprar una cadireta de passeig pel meu nen de 10 mesos però vull que no sigui de les convencionals tipus paraigües, sino de les que es pleguen tipus llibre, per que són molt més respectuoses amb l'esquena dels nens. El tema está en que de marques de les tipus paraigües en conec moltes,però de les tipus llibre ni una.
Algú que m'ilumini? Gràcies!
Algú que m'ilumini? Gràcies!
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Re: Cadiretes passeig tipus "llibre"
Nosaltres varem comprar la emotion xtreet per portar a l'Aina quan va fer els 10 mesos, i la veritat és que el motiu també va ser la postura de l'esquena. La nena hi va super comoda, la cadireta és super lleugera i te un cistell molt gran sota el seient per portar "trastos".
Nosaltres n'estem encantats.
A veure si algú t'en pot aconsellar algun altre model, perquè la veritat és que quan nosaltres la varem comprar no hi havia gaires models per triar
Nosaltres n'estem encantats.
A veure si algú t'en pot aconsellar algun altre model, perquè la veritat és que quan nosaltres la varem comprar no hi havia gaires models per triar

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
Nosaltres tenim el city mini 4. A part de plegar com a llibre, reclinable del tot i super fàcil de maniobrar (el pots portar, tancar i obrir amb una sola mà), el que ens va convèncer del tot és la capota super llarga amb upf50+.
Apa, ja tens un altre model per mirar!
Apa, ja tens un altre model per mirar!
Gràcies noies!
Hola noia! perdoneu la incultura meva, però quin és el problema amb els cotxets de paraigües? tot just estem mirant cotxets "lleugers" per tenir-lo apart del cotxet gran (deixar-lo a casa els avis, a l'escola bressol, anar en avió...) la veritat és que el mclaren famós no m'agrada gens, i el cybex onyx que és el que veig prou bé no m'acaba de fer el pes.. els veig molt de "nyigui-nyogui" i ara amb els vostres comentaris encara menys!! 

Hola,
Nosaltres també ens estem mirant per comprar una cadireta de passeig "lleugera" per la peque que farà 9 mesos. A mi m'han parlat de la Babyzen yoyo, també m'han dit que és cara, es plega molt compacte no és tipus paraigua però no sé si es podria dir que és tipus "llibre". Així que ja tens un altre model per mirar.
Ja ens diràs al final per quina et decideixes.
Nosaltres també ens estem mirant per comprar una cadireta de passeig "lleugera" per la peque que farà 9 mesos. A mi m'han parlat de la Babyzen yoyo, també m'han dit que és cara, es plega molt compacte no és tipus paraigua però no sé si es podria dir que és tipus "llibre". Així que ja tens un altre model per mirar.
Ja ens diràs al final per quina et decideixes.

Hola de nou!
Skarrieta les cadiretes que pleguen tipus llibre són respectuoses amb l'esquena del bebé, en canvi les que pleguen tipus paraigües no són ergonòmiques.
Ner al final hem comprat la Babyhome Emotion, super lleugera (encara estic al·lucinant) i ergonòmica. És careta (289 euros), però tampoc massa més del que et demanen per un Mclaren o una Cybex.
Merci a totes igualment!

Skarrieta les cadiretes que pleguen tipus llibre són respectuoses amb l'esquena del bebé, en canvi les que pleguen tipus paraigües no són ergonòmiques.
Ner al final hem comprat la Babyhome Emotion, super lleugera (encara estic al·lucinant) i ergonòmica. És careta (289 euros), però tampoc massa més del que et demanen per un Mclaren o una Cybex.
Merci a totes igualment!
Una altra ignorant del tema, nosaltres també estem mirant.
Perquè dieu que no és ergonòmica? Respecte els portabebés, ho veig clar, però amb les cadires? Em dóna la sensació que l'esquena queda de la mateixa manera posada en una cadireta tipus llibre o una paraigües, no?
Perquè dieu que no és ergonòmica? Respecte els portabebés, ho veig clar, però amb les cadires? Em dóna la sensació que l'esquena queda de la mateixa manera posada en una cadireta tipus llibre o una paraigües, no?
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Clara13 ha escrit:Hola de nou!
Merci a totes igualment!
Espero que et vagi tant bé com a nosaltres. Nosaltres n'estem encantats i és superlleugera.

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
Nosaltres vam comprar la baby jogger city mini i n'estem contents.
Abans vam comprar un mcclaren de segona ma i encara que ens va anar bé hi han coses que no m'agradavem: on recolza l'esquena era molt tobet i es quedava com una mica geperut, em molestava que no la podia conduir amb una mà si volia mirar el mòbil
i em donava com sensació de nyigui nyogui. Coses bones: era molt lleugera, molt si la comparo amb la city mini i realment ocupa poc espai. Finalment va perdre una roda, la podíem arreglar però com que fa poc que ha nascut el segon, vaig preferir un cotxet lleuger nou que els hi donem molta marxa, molt més que un cotxet de nascut.
Coses bones de la citi miny, és força lleugera, no hi ha cap problema per carregar-la si tens el nen a l'altre mà. El plegat és genial i el desplegat també ideal. Té força espai a sota comparat amb altres cadires lleugeres però tampoc per tirar coets. La capota te factor protector 50 i és grossa que no es necessitaria parasols. Ah! I es pot conduir amb una ma, jajajaja.
Ara bé, és de les cares, uns 350 euros. És lleugera però és de les que pesa i de les que ocupa més espai.
Penso que mcclaren i city mini son dos cadiretes bones però em quedo amb la citi mini perquè és més soferta i crec que aguantaria més "trote" .
Espero haver ajudat
Abans vam comprar un mcclaren de segona ma i encara que ens va anar bé hi han coses que no m'agradavem: on recolza l'esquena era molt tobet i es quedava com una mica geperut, em molestava que no la podia conduir amb una mà si volia mirar el mòbil
i em donava com sensació de nyigui nyogui. Coses bones: era molt lleugera, molt si la comparo amb la city mini i realment ocupa poc espai. Finalment va perdre una roda, la podíem arreglar però com que fa poc que ha nascut el segon, vaig preferir un cotxet lleuger nou que els hi donem molta marxa, molt més que un cotxet de nascut.Coses bones de la citi miny, és força lleugera, no hi ha cap problema per carregar-la si tens el nen a l'altre mà. El plegat és genial i el desplegat també ideal. Té força espai a sota comparat amb altres cadires lleugeres però tampoc per tirar coets. La capota te factor protector 50 i és grossa que no es necessitaria parasols. Ah! I es pot conduir amb una ma, jajajaja.
Ara bé, és de les cares, uns 350 euros. És lleugera però és de les que pesa i de les que ocupa més espai.
Penso que mcclaren i city mini son dos cadiretes bones però em quedo amb la citi mini perquè és més soferta i crec que aguantaria més "trote" .
Espero haver ajudat

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |