Llençols a la cabassa del cotxet?

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Llençols a la cabassa del cotxet?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. juny 03, 2015 7:39 pm

Hola de nou,

Per fi després de molt dubtar hem encarregat el cotxet, de dues peces (cadira i cabassa) i ara m'ha sorgit un nou dubte. Es posen llençols a la cabassa del cotxet? La nena naixerà a l'agost i no crec que li facin falta perquè farà calor però alguna "baixera" si que deu fer falta, no? M'ha sorgit el dubte perquè el matalasset de la cabassa que hem comprat porta una funda que sembla llençolet, i té unes tires que s'uneixen amb velcro per si vols "assegurar" més al nadó (no ho havia vist mai, la veritat) i per tant si poso baixera aquestes tires resultaràn inútils o fins i tot molestes per la nena, no?

Per a la cadireta ja tinc previst comprar un sac d'hivern, però ja que estem en el tema,... a més cal una colchoneta per protegir els teixits del cotxet, o aquestes només s'utilitzen a l'estiu perquè no els provoqui tanta suor?

Moltes gràcies!!!
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Llençols a la cabassa del cotxet?

EntradaAutor: Koaleta » dc. juny 03, 2015 8:40 pm

Jo a la cabassa hi vaig posar un llençolet (baixera) per protegir una mica el matalasset, tot i que també portava funda ( el meu nen és de l'abril i a l'estiu encara usava el cabàs).
I a la cadireta també hi vaig posar un protector a més del sac.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. juny 03, 2015 9:10 pm

El meu va neixer a l'Agost, i la nena em naixerà en unes tes setmanes, i als dos tinc previst posar llençol a la cabassa. De fet porto un protector com els de matalàs, per si fan alguna glopada de llet no s'embruti el matalasset, el llençol baixer i un llençolet amb banua. a l'agost fa calor, però de passieg cap al tard, pot requerir un llençolet prim, o si no com altrenativa les musselines aquestes tan maques que hi ha o alguna manteta.... No et preocupis, hi ha llençols baixers amb les obertures pel cinturó que dius. De tota manera aquest cinturó generalment és només per posar-lo quen tens la cabassa al cotxe, no?
Després a la cadireta, jo vaig posar només el sac. Quan va arribar l'estiu vaig treure el sac i li vaig comprar una colchoneta més fresqueta (o funda de cotó) perquè les fibres sintétiques del cotxet (generalment niló) donen molta calor.
Jomateixa82
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. juny 04, 2015 7:38 pm

Gràcies per contestar maques,

la_rodri, ja pensava posar una musselina o una cosa d'aquest estil a la bossa per si de cas refresca a la nit... El dubte sobretot era per el tema baixera perquè hi ha aquesta mena de cinturó. Ben be no sé quina utilitat té, doncs quan són tan petits no es mouen, i en principi la cabassa en qüestió no està homologada pel cotxe... No sé, ja preguntaré quina utilitat té quan l'anem a recollir i sinó simplement no li posarem, jiji.

Gràcies de nou!
Mireia1977
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

EntradaAutor: Mireia1977 » dl. juny 08, 2015 3:16 pm

Jo també hi posaria una baixera. La meva nena feia moltes glopadetes per exemple. Si no n'hagués dut hagués estat vada dos per tres rentant el matalasset
Imatge
Imatge
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dl. jul. 13, 2015 5:21 pm

La meva nena va nèixer al maig i a l'estiu la portava amb la baixera i la de sobre, si feia calor la de sobre li retirava i si feia fresqueta la tapava una miqueta.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::