Santa Fiona

Més qüestions.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Santa Fiona

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. set. 13, 2012 1:44 pm

Alguna de vosaltres sap quin dia es celebra santa fiona, ho he mirat per internet i diu que és el dia 1 de novembre però tothom em diu que aquest dia és tots sants i que potser hi ha un altre dia, algú ho sap?

Moltes gràcies
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: LONDONER » dj. set. 13, 2012 2:40 pm

Hola sargantana, la nostra filla es diu Fiona. Jo tambe vaig mirar quan era el Sant i com no en té es celebra la data que tu dius. A nosaltres, no ens convenció el tema de tenir una data tan poc assenyalada i vem decidir buscar una data alternativa. Com Fiona en gaèlic vol dir blanca, vem decidir celebrar-ho el 5 d'agost el dia de la verge blanca i el data on celebren el seu Sant les noies que es diuen Blanca o Neus, per exemple. Si t'ho puc preguntar, com es que preguntes per aquest nom, es poc comú, pero per nosaltres es preciós...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. set. 13, 2012 2:54 pm

Hola londoner, la meva filla també es diu Fiona, m'encanta! És un nom molt dolç i molt bonic. Ara té 4 mesos i com tu dius no m'agrada massa el sant el dia 1 de novembre, per això estem buscant alternatives.

M'agrada molt la vostra alternativa, no sabia que volia dir blanca, que per cert tb és un nom molt bonic!

Moltíssimes gràcies per l'explicació.
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: LONDONER » dj. set. 13, 2012 3:19 pm

Nosaltres tambe el trobàvem molt dolç...no en trobaràs gaires de Fiones. A l'escoleta es la única, i nomes una vegada al parc en vem coneixer una altra que tenia 7 o 8 anys...respecte al Sant, l'agost es un mes perfecte, perque normalment estàs de vacances i pots fer algo mes especial...a mes la nostra fa anys al febrer aixi que queda bastant compensat. Una abraçada per tu i una molt especial per la teva Fiona...
Avatar de l’usuari
aprenent
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 3:47 pm

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: aprenent » dg. set. 16, 2012 4:23 am

Jo si no té sant, en comptes de forçar una data, faria la celebració del mig any, la meva no té sant, i per no invemtar una data, em plantejo aquesta opció
Avatar de l’usuari
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: bertamummy's » dj. oct. 11, 2012 2:19 pm

La meva neboda se'n diu i ho celebra el dia 8 de setembre, dia de les Mare de Déu Trobades!!
kel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 29, 2020 7:36 pm

Re: Santa Fiona

EntradaAutor: kel » dj. feb. 04, 2021 7:33 pm

Hola ! La meva filla tambe es diu Fiona !!! Veig que els vostres post son de fa moooolt de temps pero

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::