Nadons i mascotes

Més qüestions.
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dv. abr. 20, 2007 12:20 pm

Martona, i quin plan fa l'Emma amb el Billi? vull dir si el vol agafar ... i el Billi amb l'Emma? li fuig o agunta el que li faci..?¿?
Imatge
Imatge
Mamalaia
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dv. abr. 20, 2007 2:58 pm

Ai doncs jo no el treuria, i si nomes es un ensurt el que ella es pot endur doncs sera el primer i lultim, aixi s'acostumara a veurel de sempre no?
al igual es pensa que es un peluix jjijiji
ImatgeImatge
catty
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. març 19, 2007 1:20 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: catty » ds. abr. 28, 2007 10:57 am

Penso igual que mamalaia que pel que fa al nen... crec que no hi ha cap problema, pero també hem de pensar amb que el moix no ho hagafi per costum, a casa meva tinc 2cans i a la que ens despistam els vespres s¡intenten fotre a dins el llit, i basta que ho consegueixin algun cop.... que despres es fiquen super pessats que no van al seu... i aixó tampoc es.
Are estic d'observadora pq encare ni m'hi he possat pero m'intriguen molt aquets temes pq a mi ningú treura de casa als meus "2negres" encare que a la família del toni tampoc li agradin.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Idril
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. des. 04, 2007 4:11 pm
Contacta:

EntradaAutor: Idril » dc. abr. 23, 2008 7:59 pm

Hola chicas! yo tengo una boxer, esta super hiper mimada pq de momento es nuestra pequeña, hasta que venga el peque (a ver si aparece yaaaa!!!) pero lo que tenemos claro eske le vamos a dejar que le lama, le toque y le haga lo que haga falta (con cuidado claro) pero como es tan brutota.... tiene mucha fuerza y nos da un poco de palo, pq no se da cuenta a nosotros nos tiene machacaos ya! jejeje. os pongo una fotico.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::