Banyera de sempre o tummy tub???
Banyera de sempre o tummy tub???
Hola noies,
Encara em queda per tenir el meu bebe,però mirant ja banyeres estic entre una normal de tota la vida o la tummy tub (s'escriu així??).
Algú em pot fer cinc cèntims??? Algú ha provat aquesta tal tummy?? Està contenta?? es pot rentar bé al nen???????
MERCIII
Encara em queda per tenir el meu bebe,però mirant ja banyeres estic entre una normal de tota la vida o la tummy tub (s'escriu així??).
Algú em pot fer cinc cèntims??? Algú ha provat aquesta tal tummy?? Està contenta?? es pot rentar bé al nen???????
MERCIII
Jo pel Roc em vaig comprar el Tummy Tub però pel tema còlics. Si el nadó en té va molt bé tenir-lo una estoneta allà dins ja que la postura es igual que quan estan al ventre de la mare i això els calma. Alguna vegada quan ja era més grandet ho vaig utilitzar per fer-li un banyet per què feia molta calor però pel meu parer no és substituiu de la banyera. No va bé d´ensabonar-lo i esclarir-lo. Pensa que amb el Tummy Tub l´has d´aguantar pel caparró i amb les dues mans. Jo t´aconsello que et compris la típica banyera amb l´adaptador (o transatdo del BEABA) en què el nen no l´has d´aguantar i tu pot netejar-lo tranquil.lament. A mi em va molt bé i des del nèixer.
T'adjunto web de Transatdo: http://www.mainada.es/tienda_bebe/index.php?main_page=product_info&products_id=11381
T'adjunto web de Transatdo: http://www.mainada.es/tienda_bebe/index.php?main_page=product_info&products_id=11381
Doncs nosaltres vem utilitzar només la TummyTub desde el principi amb les dues baldufes i ens va anar molt bé, amb una ma pots subjectar perfectament al bebé i amb l'altre ensabonar, jo crec que es més cómode que la típica banyera i ademés va bé pe'ls cólics, per no dir que ocupa molt poc espai, la vem utilitzar fins que les nenes van tenir uns 5 mesets que aleshores els hi quedava una mica petita i llavors les banyavem a la banyera amb els aros de bany.
Jo no compraria tants trastos de veritat, quedat només amb la TummyTub, si miras la página web de la Tummy surt un video on ensenyen com banyar un bebé.
Jo no compraria tants trastos de veritat, quedat només amb la TummyTub, si miras la página web de la Tummy surt un video on ensenyen com banyar un bebé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |