Quina crema solar feu servir???
Re: Quina crema solar feu servir???
A mi l'Avene 50 per petits de 100ml m'ha costat 18'45 euros. És la que m'ha recomanat més gent i de moment n'estic contenta.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ei la meva avene és de 100 també i em va costar uns 12 euros, valia 13,50 pero tinc la targeta de la farmàcia i em fan descompte en alguns productes.
A mi no m'acaba d'agradar pq és molt líquida i em costa molt extendre-li, em queda com empastifada
A mi no m'acaba d'agradar pq és molt líquida i em costa molt extendre-li, em queda com empastifada
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
La de Isdin que nosaltres tenim crec que és de 125 ml. La trobo ben cara, encara que a farmàcies online, l'he vist a uns 15 euros.
Momo ha escrit:.sandra. ha escrit:Doncs jo l´any pasat vaig fer servir la Mustela f50 i em va agradar
I no et queda el nen brillant? Perquè el meu semblava una perla.
El meu també, tot nacarat!!

- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Jo n'he comprat una en una botiga de productes naturals, sense components químics.
- Azzure
- Contacta:
djiluga ha escrit:Jo n'he comprat una en una botiga de productes naturals, sense components químics.
Quina és aquesta? És per nens? Pinta bé això de que no tingui componenets químics. De fet, jo avui mateix he provat una mostra d'hidratant facial, i una altra de mantega corporal de la marca "Yes to Carrots", que no contenen petroli, ni SLS, ni paraben. Tot de productes naturals! M'han agradat molt, hidraten molt bé i fan una oloreta...

HOla!
Jo tambe necessito comprar-ne una que d'aqui poc venim a Catalunya a prendre el solet!!!!
Azzure! L'altre dia a la farmacia vaig veure aquesta que dius de Yes to Carrots (tambe hi ha una altra linia que es diu Yes to Cucumbers
, em va fer riure, en angles queda be, pero imagineu-vos en catala, SI A LES PASTANAGUES i SI ALS COGOMBRES
)
Aixi que la de les pastanagues l'has probat? anire a veure si hi ha una per probar...
La marca WELEDA la coneixeu? es natural tambe i crec que fan cremes solars...
jo faig servir la crema pel culet i una altra per la cara i van molt molt be, sobretot la del cul, si el te vermellet li poso una mica i al cap d'unes hores ja esta be!
Potser em miro aquesta com a crema solar o la de les pastanagues... ja us dire a veure que tal

Jo tambe necessito comprar-ne una que d'aqui poc venim a Catalunya a prendre el solet!!!!
Azzure! L'altre dia a la farmacia vaig veure aquesta que dius de Yes to Carrots (tambe hi ha una altra linia que es diu Yes to Cucumbers
, em va fer riure, en angles queda be, pero imagineu-vos en catala, SI A LES PASTANAGUES i SI ALS COGOMBRES
)Aixi que la de les pastanagues l'has probat? anire a veure si hi ha una per probar...
La marca WELEDA la coneixeu? es natural tambe i crec que fan cremes solars...
jo faig servir la crema pel culet i una altra per la cara i van molt molt be, sobretot la del cul, si el te vermellet li poso una mica i al cap d'unes hores ja esta be!
Potser em miro aquesta com a crema solar o la de les pastanagues... ja us dire a veure que tal
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
La que jo tinc es diu EcoCosmetics Baby & Kids. Resulta que la Weleda també en feia una, però l'han retirat ja que al ser tant natural no complia tots els requisits normatius de les cremes solars. Jo de Weleda faig servir el gel de bebè per la banyera.
- Azzure
- Contacta:
Irina sí que fa gràcia sí, això de Yes to carrots, més val no traduir
Yo he vist a la web que hi ha YES TO CARROTS Normal to Dry Skin, YES TO TOMATOES Oily to Combination Skin, i YES TO CUCUMBERS Normal to Sensitive Skin, però al Sephora només em van donar mostres de la de pastanaga.
La crema de Weleda que feu servir pel culet és una que porta calèndula? La capsa és taronja?
Yo he vist a la web que hi ha YES TO CARROTS Normal to Dry Skin, YES TO TOMATOES Oily to Combination Skin, i YES TO CUCUMBERS Normal to Sensitive Skin, però al Sephora només em van donar mostres de la de pastanaga.La crema de Weleda que feu servir pel culet és una que porta calèndula? La capsa és taronja?

Si Azzure, es la de Calendula, la capsa es taronja i el tub blanc. I la de la cara te el tub taronja.
Tambe faig servir l' oli de la mateixa casa linia Weleda Calendula (tambe taronja...)
Avui mirare si fan cremes solars, jo diria que si...
Tambe faig servir l' oli de la mateixa casa linia Weleda Calendula (tambe taronja...)
Avui mirare si fan cremes solars, jo diria que si...
Una pregunta, aquestes cremes naturals que comenteu, porten protecció solar o només son hidratants?
- Azzure
- Contacta:
D'aquestes naturals, la que porta protecció solar és la que ha posat la djiluga d'EcoCosmetics Baby & Kids 
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ara que estic fent servir l'avene 50... no m'agrada gaire, és massa líquida i fa mala olor...
avui el pediatre m'ha donat un pot sencer de l'isdin 40, ja la provaré a veure que tal
petons
avui el pediatre m'ha donat un pot sencer de l'isdin 40, ja la provaré a veure que tal
petons
HOla!
Al final m'han dit que la Weleda ja no fa cremes solars (o es que ells ja no la tenien...) i he comprat una de la marca JASON de factor 46 de la linia que es diu Sunbrella Kids i va moooolt be, no es gens greixosa i fa molt bona olor. I es natural tambe...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SS500_.jpg

Al final m'han dit que la Weleda ja no fa cremes solars (o es que ells ja no la tenien...) i he comprat una de la marca JASON de factor 46 de la linia que es diu Sunbrella Kids i va moooolt be, no es gens greixosa i fa molt bona olor. I es natural tambe...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SS500_.jpg
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |