Bolquers biodegradables

Més qüestions.
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. jul. 21, 2008 4:58 pm

El pujo per la xaturrina
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
xaturrina
:: zebra
Entrades: 1607
Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
Ubicació: Bellpuig
Contacta:

EntradaAutor: xaturrina » dl. jul. 21, 2008 7:25 pm

Merci Pepeta.
Ja m'he llegit tots els informes i cròniques de l'Apanona i els teus.
A veure què decidim.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
panxona
Entrades: 1085
Membre des de: dl. juny 16, 2008 12:07 pm

EntradaAutor: panxona » dl. juny 15, 2009 5:52 pm

M'ha encantat l'anàlisi DAFO sobre els bolquers, JAJAJAJA!!!

També estic convençuda d'utilitzar els de roba. Però quan m'hi trobi, ja us ho explicaré. Dependrà de la murga que suposi!
Imatge
Imatge
Pepeta
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

Re: Bolquers biodegradables

EntradaAutor: Pepeta » dc. juny 17, 2009 8:07 am

Hola!!

De bolquers ecològics els que em van agradar més són els "Nature", a més la noia que els venia em va dir que eren els que estaven fabricats de forma més respectuosa amb el medi ambient. Però aquí a Vic no se'n trobem i fem servir els Bamboo (els trobem a la botiga Marsans).

Nosaltres els ecològics fem servir per dormir, com que la Mar aguanta tota la nit no tinc por de deixar-li posat tantes hores seguides, al no portar plàstics com els altres la pell transpira bé.

Durant el dia fem servir dels "normals", segons l'oferta: Mercadona, Dododot, Hugies.... Trobo que totes les marques ens funcionen bé.

També en tinc de roba (Mumy's Touch) i els faig servir quan té el culet vermell o escaldat. O quan estic jo per casa, com que durant el dia la cuida la meva sogra, per no atabalar-la ja no li vaig dir, així que fa servir els d'un sol ús.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
gemma2009
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 10:21 am

EntradaAutor: gemma2009 » dl. oct. 05, 2009 3:17 pm

genial aquest post!!!! l'anàlisi DAFO m'ha arribat a l'ànima :r)
L'he trobat buscant comparatives bambo-nature, i pel que dieu agafaré els bambo.

La meva idea és combinar els d'un sol ús ecològics amb els de tela, utilitzant sobretot els de tela (que a sobre la majoria me'ls han regalat de segona mà). Els d'un sol ús per quan sortim fora, o per si a la llar no m'acceptessin els de tela (que de moment m'han dit que sí, però un cop s'hi trobin ja veurem...). No em sap greu que els ecològics siguin un pèl més cars perque amb la pasta que m'he estalviat l'argument econòmic per tirar pels convencionals no cola :ok:

Fins ara, hem fet servir els Wiona, així que faig la meva petita aportació al món de la consultoria de bolquers ecològics!

Debilitats:
- no son 100% biodegradables, i ha un 2% de "caucho" (ara no em surt en català)
- compra exclusiva per internet (tot i que a babydeli tarden 48 hores només)

Amenaces:
- el preu, com tots els ecologics! Els he comprat a babydelistore.com i m'han sortit a 0,35 € la unitat (la talla petita). No se si es poden trobar més barats...

Fortaleses:
- aguanten de perles les caques líquides!! Només hem tingut un escape un dia, crec que perque el papa els hi va posar bastant torts :-D :-D (els pipis sols no els hem pogut comprovar de moment, perque el rei de la casa caga més que no pixa! :content: )
- venen en caixa de cartró rígida i per tant fàcilment apilable. A més, a dintre la caixa hi ha dos dispensadors de cartró, molt pràctics, de manera que treus els dos dispensadors amb els bolquers a dintre i així els pots tenir molt a mà (no sé si s'entén gaire bé, son dues columnes de cartró obertes per un costat, que tenen la mida justa del bolquer). Ho he trobat molt pràctic.

Oportunitats:
- Sentir-se una mica millor per no malmetre tant la natura.

A casa tinc un paquet de Bambo també, i els hihe anat posant per comparar. No he trobat cap diferència... el tacte exterior dels wiona és més de plàstic, és l'única diferència que hi he troba. Amb els Nature no els he pogut comparar.
gemma2009 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 05, 2009 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gemma2009
Entrades: 398
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 10:21 am

EntradaAutor: gemma2009 » dl. oct. 05, 2009 5:44 pm

Algu preguntava si es poden tirar amb les deixalles orgàniques. Sobre els Bambo, he trobat això:

A pesar de estas buenas características medioambientales, los pañales de Bambo - igual que otros pañales ecológicos - no son 100 % biodegradables:

Toda la parte orgánica (celulosa, absorbente de trigo, polímeros vegetales, etc.) es biodegradable y teóricamente puede ser compostada. No obstante, hay una parte que no es biodegradable (superabsorbente - inerte) o difícilmente biodegradable (PP y PE). Además, por razones de higiene y riesgos sanitarios, las autoridades no admiten que los pañales sean compostados en instalaciones públicas (recogida selectiva). En instalaciones privadas (jardín propio) se pueden compostar, pero es imprescindible retirar los componentes no biodegradables.

La vía normal y aconsejada de gestión de residuos de los pañales Bambo es junto con los residuos urbanos que en la gran mayoría de los casos en spain acaban en vertederos controlados. Allí todas las partes vegetales del pañal se convierten en biogás que se extrae del vertedero y sirve a la producción de electricidad. Al tener un pañal ecológico un contenido vegetal mucho más alto que un pañal convencional produce mas biogás y deja menos residuos finales. La ausencia de sustancias tóxicas además limita el riesgo para el Medio Ambiente al mínimo – sin hablar de las ventajas para la salud del bebé.

http://www.biobio.es/?op=fic&id=1316

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::