deducció de 100 e per mare treballadora
deducció de 100 e per mare treballadora
He començat a treballar i estic fent numeros...
Sabeu com funciona ho de la deducciò de 100 €? els 100 € suposo que deuen ser per les 40 hores oi? o no?
es que no se trobar l'informaciò enlloc...
Sabeu com funciona ho de la deducciò de 100 €? els 100 € suposo que deuen ser per les 40 hores oi? o no?
es que no se trobar l'informaciò enlloc...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: deducció de 100 e per mare treballadora
ostres no ho sé, pero suposo que és per mare treballadora no? no relatiu a les hores que treballes, no?
Ni idea, tu. Algú ho sap?
Ni idea, tu. Algú ho sap?

La Lia ja és tota una princesa!
Són per mare treballadora, no importa les hores que facis.
Salut!
Salut!
Jo també tinc el dubte de com funciona per a les mares treballadores autònomes.
M'acabo de donar d'alta d'autònoms i no sé si es conra cada més o bé t'ho tornen al cap de l'any amb la declaració de la renda.
Algú ho sap?
M'acabo de donar d'alta d'autònoms i no sé si es conra cada més o bé t'ho tornen al cap de l'any amb la declaració de la renda.
Algú ho sap?
La vida és com anar en bicicleta. Si no avances, caus.
Hola,
El requisit és que hagueu cotitzat 100 euros al mes. En el cas de treballadores per compte alié, es té en compte tant l'aportació del treballador com la que va a càrrec de l'empresa. Si no es cotitzen els 100 euros i cotitzes menys, doncs cobres el cotitzat.
Pel cas de les autonomes, igual, si la vostra quota supera els 100 euros teniu dret a la deducció i si és per menys, doncs l'import cotitzat inferior als 100 euros.
És a dir, és indiferent el règim a la Seguretat Social en què es trobi la mare, el cas és que estigui cotitzant a la Seguretat Social.
Per a cobrar-ho cada mes, ho has de demanar a Hisenda (mod.140). Si no ho demaneu, el dret a exercir la deducció el podeu dur a terme al fer la declaració anual, al juny. El fet de cobrar-ho mensualment no deixa de ser una entrega anticipada de la deducció aplicable a l'impost.
Si treballeu, junt amb la sol·licitut via mod.140, va implícita l'altra deducció (la dels 2.500 euros)
El requisit és que hagueu cotitzat 100 euros al mes. En el cas de treballadores per compte alié, es té en compte tant l'aportació del treballador com la que va a càrrec de l'empresa. Si no es cotitzen els 100 euros i cotitzes menys, doncs cobres el cotitzat.
Pel cas de les autonomes, igual, si la vostra quota supera els 100 euros teniu dret a la deducció i si és per menys, doncs l'import cotitzat inferior als 100 euros.
És a dir, és indiferent el règim a la Seguretat Social en què es trobi la mare, el cas és que estigui cotitzant a la Seguretat Social.
Per a cobrar-ho cada mes, ho has de demanar a Hisenda (mod.140). Si no ho demaneu, el dret a exercir la deducció el podeu dur a terme al fer la declaració anual, al juny. El fet de cobrar-ho mensualment no deixa de ser una entrega anticipada de la deducció aplicable a l'impost.
Si treballeu, junt amb la sol·licitut via mod.140, va implícita l'altra deducció (la dels 2.500 euros)
Subscric el que ha dit la hiolambda... d'autonoms diria que no existeix cap quota inferior a 100 e (ja que no es pot cotitzar parcialment) i en el règim gral la cotització a la SS és aprox un 28,3% per tant has de cobrar menys de 400e per quedar-te per sota... el que si que miren és que has d'estar d'alta com a mínim 15 dies, de manera que a vegades si agafes excedència o plegues o comences si el primer o darrer mes no cotitzes més de 15 dies no hi tens dret... (jo vaig agafar un mes d'excedència i vaig demanar que em fessin del 15 de juliol al 15 d'agost per no perdre aquell mes
).
).Re: deducció de 100 e per mare treballadora
Moltes gràcies bipa i hiolambda!
Ara ho tinc clar!
Ara ho tinc clar!
La vida és com anar en bicicleta. Si no avances, caus.
També m'han comentat que hi tens dret si fas mitja jornada o mes. I si en fas menys, et donen la part proporcional.
gracies per totes les respostes!
gracies per totes les respostes!
nuscka,
no depén de les hores treballades, depén de l'import cotitzat. Si tot i treballar mitja jornada, cotitzes (entre quota patronal i del treballador) els 100,00 € te'ls donaran íntegres.
no depén de les hores treballades, depén de l'import cotitzat. Si tot i treballar mitja jornada, cotitzes (entre quota patronal i del treballador) els 100,00 € te'ls donaran íntegres.
Abans de tenir la nena treballava 30 hores setmanals, després quan va neixer feia 25, i jo cobro els 100 euros mensuals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |