"Maneres" de criar els fills....

Més qüestions.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 11, 2008 9:05 pm

jo, com la ., també he comprobat quin practicitat té castigar. Amb el meu gos.
Nosaltres el tancàvem a la seva habitació quan en feia alguna. (ni us ho imagineu!)
total, que ben aviat ell va aprendre a fer les coses malament i correr castigat cap a la seva habitació.

Bé, no sé si funcionarà igual amb els nens, però jo no me la jugo!
Ni us imagineu la impotència que se sent dient-li: Max no! i ell que et mira, que salta, agafa el menjar i surt corrents. Quan se l'acaba surt de sota la taula i va directe a la seva habitació... buf!
dacar
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dj. set. 07, 2006 3:02 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: dacar » dt. feb. 12, 2008 2:03 pm

bé Natrix, no et puc refutar el que dius perque com ja he comentat, no he llegit pas els llibres ni de l'Estivill ni del González, per tant no puc compartir les idees ni de l'un ni de l'altre.

L'article jo el trobo, vist desde el meu punt de vista, ofensiu, perque la frase "...muchas madres estivilizantes están utilizando técnicas de adiestramiento canino para conseguir ciertas conductas..." la trobo molt heavy, a nivell de paraules, no sé si m'explico, jo em penso que les mares i pares que estan utilitzant aquest mètode, no hi ha perque insurtar-los ni comparar el que fan ells amb el que es faria amb un gos, ja dic no comparteixo la manera que té aquesta senyora de dir les coses, i dels mètodes en si no puc opinar perque els desconec, el que si que crec és que ha d'haver un respecte cap a la decisió lliure de cada pare de com a d'educar al seu fill.

Quan vaig llegir, l'article, en un principi em vaig sentir molt ofesa, i després jo mateixa vaig fer la reflexió, a veure Carme, si tu no utilitzes ni un mètode ni l'altre, i em vaig adonar de que el rerefons d'aquest article, sempre dic sota un punt de vista molt personal, és criticar a les mares que treballen, i fer-les sentir malament, ja ho sé que els nostres fills són el primer de les nostres vides, d'això no en tinc cap dubte, però també el que tinc clar és que si dediques un temps important de la teva vida a treballar pels motius que siguin, diners, sentir-se realitzada, simplement perque a un li agrada, o bé perque no hi ha més remei, no ets pitjor mare, l'únic que tens és menys temps per dedicar als teus fills, i potser necessites uns "mètodes" (no em diguis pas quins, cadascú fa el que pot) que assoleixen els objectius amb menys temps i és més fàcil que la paciència s'esgoti abans, i no m'estic pas justificant. Evidentment jo amb la meva filla intento dedicar-li el màxim de temps possible, i encara que això sembli escandalós, només son unes 4 o 5 hores al dia, però la vida és així, i no perque només li dediqui aquest temps, serà una nena menys volguda i estimada que algú que li pugui dedicar 24 hores (que de cor me n'alegro que així ho pugui fer), i aquesta "senyora" que segons diu la signatura és professora d'Universitat, m'agradaria saber quin temps li dedica als seus fills, si en té.

Bé és per fer una miqueta més de polèmica.......ji,ji,ji

petonets a totes
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 12, 2008 3:30 pm

SI , ESTIC TOTALMENT DACORD que LA'RTICLE ESTÀ ESCRIT COM EL CUL, ...
ÉS FORÇA INSULTANT I POSA EN DOS BLOCS O ETS A) O ETS B) I A LA VIDA HI HA MATISOS GRÀCIES A DEU, NI TOT ÉS BLANC NI TOT ÉS NEGRE!

ARA BÉ, JO, I PARLO `PER MI, SÓC INCAPAÇ DE RESPECTAR CERTES MANERES DE "CRIAR" O "EDUCAR" ELS FILLS, PK CREC que SÓN IRRESPONSABLES I IRRESPECTUOSES AMB ELLS.CRUELS, VAJA.

DES DE PICAR-LOS, FINS A ESTIBILLITZAR-LOS.
NO HO PUC RESPECTAR, PK EN BENEFICI DELS PARES ES FA PATIR UNA CRIATURA, AIXÒ SI, MOLTES VEGADES (SEGUR que TOTES MATREVIRIA A DIR) ELS PARES NO ESTAN INFORMATS DEL MÈTODE que ESTAN UTILITZANT, SIMPLEMENT ES CREUEN "LA PALABRA DEL SEÑOR "x" I PENSEN que ES EL MILLOR )
PERÒ NO PUC RESPECTAR UNA MANERA DE FER que DEIXA PLORAR DESCONSOLADAMENT EL NADÓ, que IMPEDEIX ABRAÇAR-LO, CALMAR-LO, que PREDICA ALS 4 VENTS que O FAS EL METODE FIL PER RANDA O ALLÀ TU AMB EL TEU FILL, que AMENAÇA, que PARLA DEL COLLIT COM DUN CRIM, ETC.

EN FI, DE LA MATEIXA MANERA TAMPOC RESPECTARÉ MAI que ES PIKI ALS NENS, I D'ALTRES MANERES AIXÍ D'OFENSIVES I CRUELS IGUALMENT, TAMPOC.

SÓC MOLT SINCERA, PERÒ TINC UNS PRINCIPIS que M'IMPEDEIXEN RESPECTAR PARES QUE NO RESPECTEN ELS SEUS PROPIS FILLS.

AIXÒ NO VOL DIR que JO SEMPRE ACTUÏ PERFECTE AMB EL MEU FILL, SÓC HUMANA I LA CAGARÉ 100000000 DE COPS, PERÒ SEGUR SEGUR que NO HO FARÉ A CONSCIENCIA, NO EL DEIXARÉ PLORAR AMB UNA TAULA DE TEMPS NOMES PK EL SENYORITO EM DIU que ES LA UNICA MANERA,....NO SE, ELS PARES que SE'L CREUEN DE P A PA UNA MICA POC CRITICS NO?
VULL DIR SI DE DEBO VOLS EL MILLOR PEL TEU FILL...BUSKES...COMPARES...I TRIES.
I TROBES ALTERNATIVES, NO FOTEM.

VULL DIR que KEDA MOLT GUAY (NO HO DIC PER TU EEEH!!!!!!!) DIR que TOT ES RESPECTABLE,...POS JO PENSO que NO, que NO TOT ES RESPECTABLE!!!!!!!!!!

VENGA ARA SIP que LA POLEMICA ESTA SERVIDA AJAJAJA.
Herbal
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 27, 2008 4:32 pm
Ubicació: Tarragonès

EntradaAutor: Herbal » dt. set. 30, 2008 11:56 pm

Hola xiquetes! Pujo aquest fil perquè m'estava interessant molt com evolucionava, i per animar l'Apanona a explicar-nos la seva teoria, que ja s'està columpiant molt, eh? ;-) Abraçaes!
Imatge
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dc. oct. 01, 2008 12:01 am

Això, això! Apanona, a veure si ens expliques la teva teoria que aviat farà l'any! :miko:
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dc. oct. 01, 2008 9:02 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

si escrius un llibre de teoria sobre l' antiteoria, te'l compro!!!! :-D :-D
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat