MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - finalitzen el seu viatge!
Re: MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - a punt d'anar amb la Sesita
i quin pes pot aguantar? perque voldria que em durés una miqueta...
ho estic mirant i és molt cara! la veritat és que no pensava deixar tants diners...
ho estic mirant i és molt cara! la veritat és que no pensava deixar tants diners...
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
akane2008 ha escrit:i quin pes pot aguantar? perque voldria que em durés una miqueta...
Fins a 22kg indicats en les instruccions, tot i que hi ha mares que les segueixen utilitzant sense problema amb nens de 4-5 anys.
L'African baby carrier està més indicada per nens + grans pq el seient es pot fer més ample i alt.
akane2008 ha escrit:ho estic mirant i és molt cara! la veritat és que no pensava deixar tants diners...
L'African baby carrier de l'edició actual costa 75€, la següent edició (sent idèntica) costarà 85 perquè augmenta el preu de cost.
És força econòmica... de totes maneres, també pots buscar-ne en el mercat de 2a mà.
Bones!! Doncs com ha explicat la Jotxel ahir ens vam trobar i vam fer el traspàs... Jotxell, em va agradar tornar-vos a veure! la Txell també està molt maca i molt simpàtica amb aquells pantalons tan moderns!
Queda pendent un altre cacaolat!
Encara no em provat el chinado, quan ho fem, ja us possaré fotitos.I la Ergo ja us puc dir que va de maravella, la tenim desde que en marc va fer els 4 mesos i es lo millor que ens hem comprar!!
Encara no em provat el chinado, quan ho fem, ja us possaré fotitos.I la Ergo ja us puc dir que va de maravella, la tenim desde que en marc va fer els 4 mesos i es lo millor que ens hem comprar!!
- djiluga

- Contacta:
Com va el Chinado?
Sesita, com que dilluns és festiu, l'enviament el farem dimarts. El feu en mà el traspàs? Si és així, quan us vingui bé
Sesita, com que dilluns és festiu, l'enviament el farem dimarts. El feu en mà el traspàs? Si és així, quan us vingui bé

Re: MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - amb la Sesita
No, al final vam decidir que ens quedava una mica lluny per fer el traspàs, i crec q farà l'enviament el dimarts.
La Piruet i jo sí q el farem en mà, però el dimecres dia 21. Va bé canviar les dates, djiluga?
La Piruet i jo sí q el farem en mà, però el dimecres dia 21. Va bé canviar les dates, djiluga?
djiluga ha escrit:Com va el Chinado?
L'enviament serà dimarts... ha canviat la manera de fer-ho? m'haig depossar en contacte amb l'empresa de missatgeria?? L'haig de portar jo?
Ja em donaràs les instruccions.
El chinado molt bé, ahir vam passejar a l'esquena pel poble i vam anar força bé... l'unic que cap al final del passeig em sentia les espatlles carregades... poder no el duia ben possat. Quan tigui temps penjo les fotos.
- djiluga

- Contacta:
Hola Sesita, m'he confós... són la Noe i la Piruet les que parlaven de fer el traspàs en mà.
De la missatgeria me n'ocupo jo
Tu em dius franja horària de recollida per dimarts i jo la sol·licito.
Respecte a la següent persona, doncs anirà bé que us poseu en contacte tu i ella perquè et doni l'adreça que hauràs d'escriure el paquet, que li arribarà dimecres al matí.
Es tractaria de que fós a PORTES DEBIDOS, però per experiència ja hem vist que hi ha missatgers que diuen que el paquet ja està pagat i no us cobren l'enviament, de manera que un cop ella el rebi, ja em comunicarà si li han cobrat o no.
Suposo que estan acostumada a la motxilla ergonòmica, és normal que el mei tai no t'hagi semblat tant còmode. A més també cal agafar-li el "truqui" a l'hora d'ajustar... i el pes es reparteix diferent.
Acabeu de passar bon cap de setmana, i dilluns festiu!
De la missatgeria me n'ocupo jo
Tu em dius franja horària de recollida per dimarts i jo la sol·licito.Respecte a la següent persona, doncs anirà bé que us poseu en contacte tu i ella perquè et doni l'adreça que hauràs d'escriure el paquet, que li arribarà dimecres al matí.
Es tractaria de que fós a PORTES DEBIDOS, però per experiència ja hem vist que hi ha missatgers que diuen que el paquet ja està pagat i no us cobren l'enviament, de manera que un cop ella el rebi, ja em comunicarà si li han cobrat o no.
Suposo que estan acostumada a la motxilla ergonòmica, és normal que el mei tai no t'hagi semblat tant còmode. A més també cal agafar-li el "truqui" a l'hora d'ajustar... i el pes es reparteix diferent.
Acabeu de passar bon cap de setmana, i dilluns festiu!

- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Piruet ha escrit:Hola !
Per mí (que vaig després de la Noe) podem fer el traspàs un dia més tard (el 21 enlloc del 20).![]()
A més, em va millor perquè jo els dimarts vaig una mica liada...![]()
Com ho veus djiluga ???
djiluga ha escrit:Piruet ha escrit:Com ho veus djiluga ???
Djiluga, perdona però tenim un embolic de dates.
La Noe m'entrega el paquet un dia més tard perquè ella el rep un dia més tard. Fins aquí és correcte ? Moltes gràcies guapa !

- djiluga

- Contacta:
Sí Piruet, tens raó amb les dates! Ara actualitzo el calendari a la primera pàgina del post 
djiluga ha escrit:Hola Sesita, m'he confós... són la Noe i la Piruet les que parlaven de fer el traspàs en mà.
De la missatgeria me n'ocupo joTu em dius franja horària de recollida per dimarts i jo la sol·licito.
Bones! Doncs si pot ser, la franja horària que millor em va és de 9-11h. Gràcies!!
Sobre el chinado... poder es el que dius, estem tan acostumats a la motxilla que no el robem tan cómode. Així ja vaig sortint de dubtes i veig que el problema no era el meu mei tai.

Sesita, què et va passar amb el mei tai? A mi de vegades se'm carrega una espatlla i crec q deu ser q no poso la nena prou centrada.
Hi has notat molta diferència amb la motxil·la?
Jo, si ens agrada, m'estic plantejant de comprar també una motxil·la. És q és un vici això dels portabebès...!!!
Hi has notat molta diferència amb la motxil·la?
Jo, si ens agrada, m'estic plantejant de comprar també una motxil·la. És q és un vici això dels portabebès...!!!

Noe ha escrit:Sesita, què et va passar amb el mei tai? A mi de vegades se'm carrega una espatlla i crec q deu ser q no poso la nena prou centrada.
Doncs no acabem d'anar del tot bé... suposso que estem molt acostumats a la motxilla, o poder no el posso bé... sigui el que sigui, amb altres portabebès anem molt més còmodes.
Paquet preparat per anar a Sant Cugat!

Re: MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - cap a casa la Noe!
S'acaben d'emportar el paquet!
Les fotos no van quedar gens bé...
Les fotos no van quedar gens bé...

Uix, q bé, quines ganes...
L'arribada dels paquets sol ser al matí? o t'avisen els missatgers per quedar en una hora?
L'arribada dels paquets sol ser al matí? o t'avisen els missatgers per quedar en una hora?
- djiluga

- Contacta:
Noe ha escrit:Uix, q bé, quines ganes...![]()
Sí, l'entrega és durant el matí.
- Piruet

Noe, volem fotos !!!......
...però no t'estressis ara, eh !!!...amb tranquilitat !
Petonets !!!
...però no t'estressis ara, eh !!!...amb tranquilitat !
Petonets !!!
Bé, doncs ja els tenim aquí, m'han arribat aquest matí!
Fan molt bona pinta i tinc moltes ganes de provar-los, aquesta tarda començarem. I intentaré fer mooooltes fotos.
Djiluga, el missatger m'ha dit q ja estava pagat. Com ho he de fer ara? A qui li dec l'enviament? A tu o a la sesita?
Fan molt bona pinta i tinc moltes ganes de provar-los, aquesta tarda començarem. I intentaré fer mooooltes fotos.
Djiluga, el missatger m'ha dit q ja estava pagat. Com ho he de fer ara? A qui li dec l'enviament? A tu o a la sesita?

- Piruet

Noe ha escrit: I intentaré fer mooooltes fotos.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |