Bolquers
-
VisitantVi
Hi ha per exemple http://www.fuzzibunzstore.com/ , aqui estan segons el pack a 18 dólars el bolquer, que no arriben a 12 euros. Els gastos d'enviament fan que surtin a menys de 13, si més no recordo. El que passa es que te'l poden parar a l'aduana i aleshores et fan pagar arancels, això va una mica a l'atzar. Hi ha gent que ha comprat un munt de vegades i no li han parat i gent que només ha comprat una vegada i sí li han parat i ha tingut que pagar.
N'hi ha més que més o menys estan a aquest preu, però tinc guardades les adreces al meu ordinador, que ara estic amb un altra, ja les aniré posant.
Quan decideixi a quina compro ja t'ho diré.
Per ara penso que compraré FB de talla mitjana que serveixen, segons gent que els ha utilitzat, dels 4 als 18 mesos. I suposo que de la talla gran també n'agafaré perquè també els faré servir temps.
El què no sé què fer és abans dels 4 mesos, estic pensant agafar Bumgenius que son d'una talla només, els primers mesos (que son quan més caguen i pixen i penso que igual em convé no haber de rentar un bolquer cada vegada que fan pipi o caca) combinar els de tirar (a veure si en trobo biodegradables a bon preu) amb BG i després combinar BG amb FB.
Ja veurem...
N'hi ha més que més o menys estan a aquest preu, però tinc guardades les adreces al meu ordinador, que ara estic amb un altra, ja les aniré posant.
Quan decideixi a quina compro ja t'ho diré.
Per ara penso que compraré FB de talla mitjana que serveixen, segons gent que els ha utilitzat, dels 4 als 18 mesos. I suposo que de la talla gran també n'agafaré perquè també els faré servir temps.
El què no sé què fer és abans dels 4 mesos, estic pensant agafar Bumgenius que son d'una talla només, els primers mesos (que son quan més caguen i pixen i penso que igual em convé no haber de rentar un bolquer cada vegada que fan pipi o caca) combinar els de tirar (a veure si en trobo biodegradables a bon preu) amb BG i després combinar BG amb FB.
Ja veurem...
Bueno me estreno aqui para hacer una preguntilla,con Maia desde que nacio siempre he utilizado pañales de las dodot o del mercadona,aunque los del mercadona una vez porque le salieron granitos
,los huggies los compro mi madre una vez y van fatal.Bueno que me enrrollo,el caso es que me he quedado con las ganas de probar los pañales de tela y el otro dia hablando con mi suegro que le va el rollo reciclaje,ya podia ser a si mi marido,pues lo hablabamos que habia visto un reportaje que hablaban de lo que se contaminaba con los pañales y patatim patatam,total que al final me entraron mas ganas y he pensado que ahora que viene el veranito,le empezaran a salir los dientes que le faltan y he leido por hay que son mas transpirables,y como ha tenido una irritacion muy fea hace unas semanas,he pensado en probar aunque sea de noche y en casa,aprovechando que de noche solo hace pipi y de dia una vez caca,no se aunque sea un año o año y medio supongo que al menos no me quedare con las ganas,que opinais?crreis que notara ella el cambio?cual me aconsejais para mayor? he mirado y me gustan los tipos Bumwear o fuzzi
,los huggies los compro mi madre una vez y van fatal.Bueno que me enrrollo,el caso es que me he quedado con las ganas de probar los pañales de tela y el otro dia hablando con mi suegro que le va el rollo reciclaje,ya podia ser a si mi marido,pues lo hablabamos que habia visto un reportaje que hablaban de lo que se contaminaba con los pañales y patatim patatam,total que al final me entraron mas ganas y he pensado que ahora que viene el veranito,le empezaran a salir los dientes que le faltan y he leido por hay que son mas transpirables,y como ha tenido una irritacion muy fea hace unas semanas,he pensado en probar aunque sea de noche y en casa,aprovechando que de noche solo hace pipi y de dia una vez caca,no se aunque sea un año o año y medio supongo que al menos no me quedare con las ganas,que opinais?crreis que notara ella el cambio?cual me aconsejais para mayor? he mirado y me gustan los tipos Bumwear o fuzziQui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |