MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - finalitzen el seu viatge!

Més qüestions.
Sesita
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - cap a casa la Noe!

EntradaAutor: Sesita » dj. oct. 15, 2009 8:46 am

Noe ha escrit:Djiluga, el missatger m'ha dit q ja estava pagat. Com ho he de fer ara? A qui li dec l'enviament? A tu o a la sesita? ?-)

Jo no vaig pagar res... :-:) Poder s'han colat... :r)
Heu provat la ergo??
Imatge
Imatge
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. oct. 15, 2009 9:25 am

A les que no us han cobrat el paquet, podeu fer-me un ingrés de 7 euros al número que ara us envio per privat. ;-)
ImatgeImatgeImatge
Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dj. oct. 15, 2009 9:32 am

OK djiluga! :ok:

Encara no hem provat res, ahir només vam sortir una estona petita a la tarda, i li vaig demanar a la Joana: vols anar en aq motxil·la a esquena de la mama com un cangur? i va la tia i em diu: NO! :-D Total, com q tampoc teníem molt recorregut no la hi vaig posar. Avui sí, espero poder-la provar.
Imatge
Imatge
Queca 74
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dl. juny 08, 2009 1:46 pm

EntradaAutor: Queca 74 » dj. oct. 15, 2009 9:47 am

Hola djiluga,
una pregunta, fareu algun taller properament, aprop de Figueres?
:-:) Moltes gràcies!!! :--/)
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. oct. 15, 2009 10:03 am

Noe ha escrit:vols anar en aq motxil·la a esquena de la mama com un cangur? i va la tia i em diu: NO!

:-D :-D :-D :-D :-D

Queca74, m'encantaria, però no tinc res programat per l'Empordà ;-)
Tot i que allà hi ha una amiga que fa assessoraments. De totes maneres ella els fa cobrant. Si t'interessa, te'n dono les dades per privat.
ImatgeImatgeImatge
Noe

EntradaAutor: Noe » dv. oct. 16, 2009 9:48 am

Nenes, estic enamorada de la motxilla, però quina cosa tan fantàstica! >.-<: >.-<: >.-<: Ahir a la tarda, tot i q semblava q començava a plovisquejar, em vaig carregar la Joana a la motxilla i vam fer una excursioneta fins l'estació a veure trens (q és el seu hobby preferit). Hi va anar moooolt bé, i la meva esquena també! I el més divertit, és q avui al matí jo era a la cuina i m'ha vingut a buscar amb la motxilla a la mà, dient "mama, mama". I quan m'he ajupit per parlar amb ella, se m'ha ficat a darrere com si vulgués pujar a l'esquena. És taaan divertida!

Total, avui a la tarda jo no hi sóc, i la provarà el papa, q també en té moltes ganes. Espero la seva opinió, però a mi m'ha agradat tant, q ja m'he venut el fulard i ara he posat a la venta la motxilla de muntanya q teníem, pq segurament ens comprarem una ergo. Djiluga, recomanes aquesta o millor una african baby carrier (q he vist q també en parlaves a un altre post)?

Llàstima q fa poc ens vam comprar el mei tai, pq si hagués provat la motxilla, no hagués tingut cap dubte. Tot i q el mei tai també m'encanta. Ah, el chinado encara no l'hem provat, entre q tenim el normal i la Joana quan li ensenyo diu q prefereix la motxilla... :-D

Us poso algunes fotos! :--/)
Imatge
Imatge
Piula
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dg. oct. 18, 2009 5:01 pm

Hola boniques!

Us puc fer una consulta?? No sé si és el post que toca;

Ens hem comprat la motxilla manduca, la de crianza natural,.. encara no l'hem provat,..tot i que en tenim moltes ganes.
La veritat és que tothom que la coneix ens en parla molt i molt bé,...però m'agradaria la vostra opinió i consells per utilitzar-la.

Per cert, he vist l'ergo, pot ser que s'asembli a la manduca?

Moltes gràcies reines!
Imatge
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. oct. 19, 2009 10:22 am

Hola!!!
Noe, és que les motxilles són un gran què ;-) . M'alegro que l'estiguis disfrutant tant!
Diga'm si vols que demà sol·liciti recollida o si feu entrega en mà, que ja m'he perdut :gat:
La Ergo és molt bona motxilla, i la African baby carrier també. Són una mica diferents. Fa un parell de mesos, vaig escriure'n la meva opinió al meu blog, aquí pots veure les diferències bàsiques
Piula, al mateix article hi pots llegir la meva opinió sobre la Manduca (és una motxilla ergonòmica vàlida, només és qüestió de matisos i preferències personals)
http://kangurafrica.wordpress.com/2009/ ... -concreto/
ImatgeImatgeImatge
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dl. oct. 19, 2009 2:41 pm

Farrem recollida en mà Djiluga, oi Noe ? ;-) Com et va bé quedar ? Passam un Mp, d'acord ? :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. oct. 20, 2009 7:12 pm

Ei noies! Heu fet la recollida? :gat:
On tenim els viatgers? :pandi:
ImatgeImatgeImatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dt. oct. 20, 2009 8:03 pm

La fem demà al matí Djiluga ! :ok: :ok: :ok:

Ai quines ganes que tinc...... :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Noe

EntradaAutor: Noe » dt. oct. 20, 2009 8:20 pm

Sí, demà al matí farem el traspàs!

Els he disfrutat moooolt, gràcies djiluga! :p-)
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. oct. 20, 2009 8:34 pm

Perfecte! :pandi:
M'alegro que després d'una setmana accidentada que hi va haver, la resta d'entregues, i amb la resta de famílies que teniu els viatgers tot vagi sobre rodes! :globus: :globus: :globus: :globus:
ImatgeImatgeImatge
Piruet

Re: MOTXILLA I MEI TAI VIATGERS - amb la Piruet

EntradaAutor: Piruet » dc. oct. 21, 2009 12:35 pm

JA TINC EL PAQUET !!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :ok: :ok: :ok: >.-<: >.-<: >.-<: :pandi: :pandi: :pandi:

Aquest matí ens hem trobat amb la Noe i ja m'ho ha passat i, com que allà ón ens hem trobat hi ha unes botigues que queden a la part d'adalt i no hi ha ni rampa ni ascensor..... :-(( :-:) .... m'he posat la motxilla.... i cap amunt que fa pujada !!! :-) M'ha encantat ! És un primer contacte... però jo hi he anat súper-còmoda i el Roc em sembla que també !!! :ok: :ok: :ok:

Ha estat molt poca estoneta, però m'he entretingut mirant més botigues perquè no me la volia treure.... :love: ;-) I després he anat a un altre lloc ón podia haver agafat el cotxet però... m'he posat la motxilla !!! :-) >.-<: M'encanta ! (no sé si ho havia dit.... :-D ). Només tinc un petit dubte de la col.locació ?-) però vaig a llegir tot el post a veure si a algú li ha passat abans i ja té resposta..... :ok:

Encara no he tingut temps de fer-me fotos perquè quan hem arribat a casa el Roc ha dinat i ara dorm... zz:-) :love: Prometo un bon reportatge (si més no en extensió... ;-) ), que a mí m'encanta fer fotos !!!

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dc. oct. 21, 2009 1:11 pm

Bé,doncs veig que el meu dubte no l'ha tingut ningú abans..... dec ser 'rara'.....

Resulta que jo de moment les dues vegades que me l'he posat me l'he posat davant (ja tinc ganes de posar-lo darrera però, com ja deia algú, això de no veure'l...). Bé, doncs en el moment de posar-lo, quan ja està el nen posat i et poses els tirants.... em costa mooooooooolt arribar a agafar el tancament del darrera adalt !!! :-:) :-(( ?-) M'explico ? El 'clic' aquell que agafa els dos tirants per la part d'adalt. De fet la primera vegada que me l'he posat li he començat a demanar a un noi que passava que m'el cordés, però aleshores he pensat "no, que després no me'l podré descordar.... :-D "

És clar, si portes el nen/a darrera el tancament et queda just davant teu (l'altre tema és posar al nen darrera... :-:) ?-) tot això m'ho he de mirar encara... :-) ;-) ) però, com deia, quan poses el nen davant... jo no arribo al tancament de darrrera !!!..... :ufs: ?-) I a sobre amb un jersei que duia avui..... el Roc s'emprenyaaaaa.... mentre faig moviments estranys buscant la peça :-) .... fins que hi arribo, tanco,... i tots contents !!! :ok: >.-<:

A veure si hi ha alguna cosa que no faig bé.... Perquè posar-me els tirants, tancar la peça i després col.locar al nen ? A les instruccions no ho diu així, però ho puc fer ? ?-) Deixant un peça que ajusta els tiranst oberta i ajustant-la després.... o pòtser això també em costarà d'agafar amb el nen posat.... :-) quin embolic.... Potser tot plegat només és practica ! :ok:

Un altre tema, Djluga a les fotos veig que la Ergo porta com un monederet posat 'sota el cul del nen', per entendre'ns. Sembla un cosa que es pot treure i posar... i jo no la tinc !!! potser s'ha quedat 'traspapelada' en alguna casa ?

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. oct. 21, 2009 1:19 pm

Piruet!!! Que bé que t'agradi taaaaant!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
I que ens facis un book de fotos ;-)
No ets gens rara! Doncs el que preguntes és típic.

Mira, aquesta cinta que es corda darrere, pot córrer amunt i avall del tirant. Es tracta de que abans de col·locar-te el nen la situis a una altura en què hi puguis arribar sola, que l'afluixis bé i llavors et posis la motxilla. Te la cordes i tenses la tira. Espero haver resolt el dubte :ok:

Sobre la ronyonera, doncs és un accessori a la motxilla que va a part, jo l'havia comprat, però com que gairebé sempre faig servir la motxilla a l'esquena i no feia servir gaire la ronyonera :-:) la vaig vendre de segona mà pel camí a una mami que hi estava interessada. Per això no t'ha arribat, jeje. Gràcies per dir-ho, de totes maneres ;-) .

Gràcies pel teu entusiasme i les teves observacions!!!! Així dóna gust això dels viatgers! :globus:
ImatgeImatgeImatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dc. oct. 21, 2009 1:25 pm

Moltes gràcies Djiluga !!! Ara m'estava llegint les instruccions (que ho havia d'haver fet abans, ho sé :-) , però és que en tenia tantes ganes... ;-) ) i ja he vist això de que la cinta es pot correr. L'he posat avall per agafar-la per baix i potser va millor... però ara ho de provar amb el Roc quan es desperti...ja veurem.

Petonets !!! (segueixo amb les instruccions)
Imatge

Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. oct. 21, 2009 2:02 pm

Piruet ha escrit:L'he posat avall per agafar-la per baix i potser va millor...

Va millor per dalt ;-)
ImatgeImatgeImatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dc. oct. 21, 2009 2:32 pm

Sí, ja he llegit que la majoria de gent ho prefereix per dalt... però jo he provat al màxim d'adalt i tot i així em costa d'arribar.... :-:) al final seré 'rara' de veritat... :-D :-D :-D

Ja he obert el Mei tai i me l'he estat provant !!! :p-) (sense el Roc encara...). També pinta molt bé. :ok: Les instrucions per posar-lo de costat no les entenc, però. No veig clar per ón he de passar les tires amples... ?-)

Petonets !!!

(gairebé no dino per culpa de la Ergo i el Mei tai Djiluga !!! .... :-D :-D :-D GRÀCIES GUAPA ! :love: :love: :love: )
Imatge

Imatge

Imatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dj. oct. 22, 2009 10:58 pm

Hola ! :--/)

Avui no he pogut provar la motxilla fora de casa. Abans d'anar a recollir l'Aina i l'Aleix a l'escola me l'he posat a casa i hem estat molt bé !. Hem ballat (li encanta.... :love: ), hem rigut i hem passejat ! Quan hem anat a recollir l'Aina i l'Aleix jo ja anava preparada (amb la motxilla posada conduint) però..... s'ha adormit al cotxe :ufs: i ja no me l'he posat perquè, a sobre que plovia, només em faltava haver-me'l de posar a poc a poc per no despertar-lo.... tot no pot ser :-:) . A veure si demà al matí no tinc tanta pressa com tenia avui (els matins són mooolt estressats ;-) ) i el poso !

Ja estic pensant a ón anirem a passejar dissabte per fer totes les provatures ! :p-) I que poguem fer fotos 'dignes' ! :ok:

Tinc unes ganes de provar la motxilla a l'esquena ! El Mei-tai el veig més complicadet :-:) ?-) , sobretot per posar-me'l sola, que és com he estat fins ara.

Com va el Roc ? Em sembla que li falta acostumar-se. A estones està molt bé i a estones es fot a xisclar i a bellugar :-eh_:: que sembla que no li agradi gaire estar allà 'apretadet' :-) . Em sembla que era la Montsant que deia que al..... Guiu o Guifré ?, no li agradava gaire perquè era un belluget. El Roc és més aviat tranquilet, de caràcter, però si que és veritat que últimament no para amb les cames :miko: :()():::: i, és clar, a la motxilla no pot bellugar... ;-) :-) .

Cal tenir en compte que pesa com un nen molt més gran (ja deu rondar els 10 quilos perquè fa 3 setmanes feia 9,400), però no aguanta el cos com un nen d'aquest pes ! Segur que això influeix en el fet que em costi col.locar-lo bé per tenir-lo ben agafadet perquè, amb el seu volum, costa !

Djiluga, com ho hem de fer per l'entrega ? Ha de ser dimarts, però jo tinc el dia mooolt liat. Et passo un MP. A veure si pot ser dimecres al matí ;-) :love: . Si ha de ser dilluns, cap problema ! (bé, problema sí :-D , però ja ho entenc :ok:

Demeter, vols que fem l'entrega en mà ? Passa'm un MP i em dius d'ón ets, a veure si ho podem fer. :ok: ?

Poso les fotos que han quedat millor fins ara... el que compta és la bona voluntat, oi ?.. :-D .

A veure com ens veieu... Jo tinc dubtes que el Roc estigui ben col.locat perquè en totos dos casos (però sobretot amb la Ergo que és el que he provat més) crec que el cap li pot anar massa enrere.... perquè els braços estàn bé, no ? Han d'anar per sobre, com els té ell, no ? o per sota ?

Petonets !!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::