VIATJAR/VACANCES AMB BABYS

Més qüestions.
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: VIATJAR/VACANCES AMB BABYS

EntradaAutor: Laina » dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Hola noies!

Doncs nosaltres aquest any ens anem de CREUER!! Em fa moltíssima il.lusió i a part penso que amb la nena, que tindrà 20 mesos serà una bonísima opció! Fem el creuer per mediterrani, només haure d'agafar trastos fins a barcelona, allà embarquem i ja no haig de pensar en res més! Tema excursions organitzades en principi no tenim intenció d'agafar-ne. Cada dia ens despertem en una ciutat diferent, per tant baixarem farem una volta ... tot amb tranquilitat i anar seguin horaris de la peque! i sinó a disfrutar del vaixell! La gent que conec que n'ha fet tothom m'ho frecomana per fer amb criatures!

L'any passat amb la peque 8 mesos vam anar a Mallorca. L'anada força bé... com explica la Quimbo amb el cotxet fins a la porta de l'avió, allà ells te'l vaixen a la bodega i quan surts de l'avió te'l tornen. La setmaneta per allà bé, però de trankis totalment, piscina algun passeig.. de relax baj. Ara la tornada per mi va ser fatal!!! L'hotel estava a més d'una hora de l'aeroport, més les estones d'espera a l'aeroport, l'avió... Vam arribar a Barcelona que ella estava super neguitosa de cansament i aki va comensar el problema! Encara ens quedava tot el camí de cotxe fins a casa (hora i mitja, dues hores) No es podia dormir en el cotxe, es va anar posant neguitosa i pobrisona es va pasar TOT el camí plorant!! Va ser horrorós, per ella i per mi... fatal!!! Això que ens vam para un parell de cops per el camí, li donava el pit.. s'adormia però a la que la tornava a a posar a la prima, tornant a plorar!! Després d'això li va costar tornar anar amb cotxe.. Ah! el DNI o passaport de la nena te'l demanaen encara que sigui vol nacional! Nosaltres li vam fer passaport, però només perquè em donaven hora més aviat que amb el dni. Però millor, pq aquest anys si que el necessitarem!!
Imatge

Imatge
danu79
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dt. juny 02, 2009 1:06 pm

Nosaltres vam anar de creuer en el viatge de noces perquè jo tinc pànic als avions i ens va encantar. Aquest any ens agradaria anar-hi amb en Biel que tindrà 2 anys i mig. A veure si ens decidim.
És tan xulo!
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. juny 02, 2009 9:37 pm

doncs nosaltres.... el primer estiu tenia 1 mes i vam estar per la cerdanya. Fantastic! Relax i tranquilitat. I el segon amb 13 mesos... també! jo crec que per molt que els pares ens ho prenguem bé, tranquils i relaxats (per tema cotxets, bibis, maletes, avions... etc) ells no ho han triat i segurament estarien millor a casa. Jo penso que es un tragin per ells...
No sé, de moment, i per l'integritat de tots.... ens tornarem a quedar a la cerdanya aquest estiu (que tindrà 2 anys). Ella alla s'ho passa fantastic, es lliuire, disfruta ella i nosaltres també de veure-la a ella contenta, feliç i relaxada!
Quan viatges... entre horaris, visites culturals, metros, etc... penso que ells no ho disfruten!
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dt. juny 02, 2009 10:15 pm

Ep Gemma, com que no tens casa? Què en feu de la casa?? (ara aniré a revisar posts a veure què m'he perdut.... :-D :-D :-D )

Ja quasi tenim l'allotjament lligat per Escòcia. Hem buscat apartaments, crec que hi estarem més còmodes amb la nena, ja que amb la cuina podem fer allà el menjar, i tenim un espai més "nostre"...
Imatge
Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dc. juny 03, 2009 10:21 am

Nosaltres anem a Viena, abans eren dels de motxilla i arreando però clar, les coses canvien.... res de viatges d'immersió, res de patejades fins a altes hores, però bueno, ja ens anirà bé també anar una mica més de tranquis, que els anys es comencen a notar!!!

Crec que el truqui és no voler matxacar-los tot el dia, si al matí fas una sortida, a la tarda que dormin, o al revés, deixar-los dormir les migdiades que tinguin acostumats i agafar-s'ho amb calma.

Tinc unes ganes!!! L'autocaravana la tenim també entre cella i cella, els meus pares van a Nord Cap aquest estiu, que prenguin nota i l'any que vé veurem què fem...
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. juny 03, 2009 3:29 pm

Uf!

Us estic llegint i penso... ara no sé si són molt valentes i atrevides o molt inconcients?

Jo ara mateix amb la peque de 15 mesos no m'atreveria a agafar un avió. Ja patia prou quan l'agafava sense que ella existís... uf... ojo, que naltros també eram motxilleros, eh? Però, mira, des de que som pares hem canviat les prioritats.
Lo del creuer no és mala idea, me la apunto per quan hi hagui quartos.

Nosaltres optem per cases rurals al Pirineu. Aquest serà el segon any que ho fem amb dos parelles més amb :camio: i la veritat és que va molt bé.
Lo positiu: fas vacances amb família, amb llocs tranquils, respectant els seus horaris de menjar i de son (que per les que tenim bebès nerviosos i que volen rutina, recordem que és el més important, que la festa estigui en pau i no tots esvalotats i nerviosos, com algunes de vosaltres heu descrit), sense presses, sense anar a toc de pito de vols, excursions, ... i amb l'enredo de les mesures de seguretat dels avions... :-(( :-(( :-(( :-((
Ja vagarà quan siguin més grans de tornar a fer grans viatges.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::