Banyera a partir dels 6 mesos?
jo, si tinc presa, em dutxo amb ell.
Peró hi ha dos inconvenients: sempre acaba enganxat de la teta, i podeu contar quin xou! surt de la banyera amb el nen a la teta, asseca't, asseca'l, vesteix-te, vesteix-lo...
a més, disfruten com bojos amb el bany.
Si contes l'estona que tens oberta l'aixeta per dutxar-te, i per omplir la banyera, doncs encara estavies aigua banyant-lo. Tampoc omplim gaire la banyera, un pam o així.
Peró hi ha dos inconvenients: sempre acaba enganxat de la teta, i podeu contar quin xou! surt de la banyera amb el nen a la teta, asseca't, asseca'l, vesteix-te, vesteix-lo...
a més, disfruten com bojos amb el bany.
Si contes l'estona que tens oberta l'aixeta per dutxar-te, i per omplir la banyera, doncs encara estavies aigua banyant-lo. Tampoc omplim gaire la banyera, un pam o així.
doncs
nosaltres fins ara hem fet servir una banyereta de plàstic rígid que vaig trobar una botiga dels 20 duros, i em va costar 6 euros. Tinc un seient de banyera que em van regalar, i ara el faig servir quan els banyo junts.
A en Marc li vam comprar una banyera de plàstic rígid però bastant gran, que ens va anar molt bé perquè així ens estalviavem d'haver d'omplir la banyera gran (la nostra és molt gran). Però de seguida li vam posar l'estoreta antilliscant a la gran. Ell no va fer servir la cadireta.
Petons!
A en Marc li vam comprar una banyera de plàstic rígid però bastant gran, que ens va anar molt bé perquè així ens estalviavem d'haver d'omplir la banyera gran (la nostra és molt gran). Però de seguida li vam posar l'estoreta antilliscant a la gran. Ell no va fer servir la cadireta.
Petons!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Nosaltres la tenim a la cadireta de bany, a dins de la banyera gran. Però la nostra "banyera gran" és petita, només medeix 1 metre de llarg per 0,60/0,70 d'amplada. I un pam d'aigua amb aquestes mides, és poca aigua. Jo no m'hi podria pas banyar amb tant poca aigua...
A partir de quina edat els dutxeu? Em sembla q faig menys merder banyant-la q no pas si la dutxés...
A partir de quina edat els dutxeu? Em sembla q faig menys merder banyant-la q no pas si la dutxés...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |