Marits deprimits o gelosos dels enanitos.....

Més qüestions.
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dl. set. 15, 2008 2:05 pm

La veritat és que aquest somriure anima a qualsevol, virusete!! >.-<:

Molts ànims MUACK!! No pot ser que cada cap de setmana estiguis igual!! Et mereixes esclarir les coses. Que som diferents, si, pero els homes no son tontos eh!!!! Moltes vegades no ho reconeixeran però saben molt be què reclamem.

Jo insistiria en el tema del teu espai, es lògic que el reclamis. Perque son els nostres fills i els estimem com res, però no volem tampoc sentir-nos anul·lades com a persones...

Un peto, wapa!!! I sigues positiva (o intenta-ho!) :ok:
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. set. 15, 2008 3:00 pm

Hola nois i noiies, fins ara havia intentat enfocar els meus comentaris de forma positiva i amb humor però veig que els problemes de la virusete i la muak són ben fotuts, perdoneu-me no he volgut trivialitzar res, només aixecar ànims.

Dit això, encara que és normal que a qualsevol ens assaltin els dubtes de si serem capaços d'afrontar la paternitat/maternitat, que en algun moment no sigui tan maco com ens havíem pensat (més aviat durillo), el que no pot ser és que tanquem els ulls i li deixem la càrrega a l'altre. Pot ser aquí està la clau de la qüestió: les vostres parelles no s'adonen que tot el que no facin ells ho haureu de fer vosaltres??

Trobo que és molt egoista intentar portar la mateixa vida que abans, o desentendre's de la situació, i que sigui l'altre el que s'ho mengi tot. Teniu tot el dret a reclamar el que creieu que es just, ho podeu fer amb amor i paciència, però per descomptat us mereixeu més recolzament.

En el cas del teu home virusete, has pensat en buscar ajuda en un psicòleg?

Molts petons i molts ànims, la vida en parella i amb fills pot, i ha de ser, l'etapa més feliç de les nostres vides :ok: :ok: .
Imatge

Imatge
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. set. 15, 2008 3:04 pm

mireiafor ha escrit:En el cas del teu home virusete, has pensat en buscar ajuda en un psicòleg?

Si que ho he pensat, però no crec que ell hi vulgui anar.....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. set. 15, 2008 3:58 pm

Moltes gràcies noies !!!!

Igual si que ho faig, si veig que ell no hi vol anar hi aniré jo, a veure si m'ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
perdida
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 9:21 pm

EntradaAutor: perdida » dl. set. 15, 2008 6:21 pm

Bueno , mi caso es algo parecido pero en heavy no se si habeis leido algo en un apartado que abri, también tengo que ir a consultarlo con algún psicólogo porque no me atrevo a comentarlo con nadie y necesito explicarselo a alguien.
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. set. 15, 2008 8:02 pm

Sí Perdida, vaig entrar al principi al teu post però no vaig saber què dir-te perquè em va semblar molt fort.... com esteu ara?

Petons a totes!!
Imatge

Imatge
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dt. set. 16, 2008 7:53 am

Bon diaa!

Em sembla que el comenten la Virusette i la Muak ens passa a totes en major o menor medida.. Aixo de que ja no em fas cas, no m'escoletes.. etc etc tbe m'ho ha dit a mi. Per mi no es que ell no sigui importatn per si tic fent una cosa per la nena no puc estar per ell.

Una vegada que estava ben tipa li vaig dir que ja n'estava farta de les seves queixes, que ell mes o menys feia el mateix i que a qui li ha canviat la vida radicalement ere a mi. Em queixava dientli que ell sempre es queixa de que si no tic per ell pero i jo que? no tinc temps d'anar enlloc i ell fa el mateix que abans.

Ma mare, kuan me li queixava em deia que en part era culpa meva, que no el sabia "manar" i que m'havia de posar les piles si no volia acabar lela! i en el fons te rao, pq en les coses de la nena no se delegar. Pero mica en mica en vaig aprenen!! Ara kuan fot la pota, li dic, de bones maneres pero li dic! Diumenge p.ej, la banyo li poso el`pijam i li dic entretinla que li faig el sopar. Pos el tio com que feien el resum del futbol sento que em diu, ojooo que ve!! i clar intentenu fer algo amb la nena agafada a la cama gemegan... vaig esperar 5 minitus i al que va fer 6 li vaig dir, "tioo, vino coi que no puc fer res" i despres li vig dir que no li costava res entretenirala que tardo mes si l tinc alla i tal i tal... i amb el cap cot em va dir que tenia rao...
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 8:01 am

Hola a totes,

Virusete, és molt guapo en Victor. Jo li dic gairebé cada dia a la meva dona, quan em diu que preciós és l'Eloi : amb una mare com tu, com volies que fos sinó !

Volia comentar una cosa que em va passar pel cap ahir a la tarda mentre feia el dinar per avui. No serà, dic jo, que als homes més que una depre el que tenen és una mica de ganes de... marxa ? i no parlo per mi, en aquest sentit tenim una estabilitat bastant bona.

No vull fribolitzar amb el tema inicial, és seriós i m'el prenc així, però heu pensat en com pot ser de poderosa la utilització del sexe com a 'eina correctora' ?

Doneu un cop d'ull aquí : http://www.eluniversal.com.mx/notas/536804.html

No s'ha d'agafar com la pedra angular de la relació, però segur que ben utilitzat i amb tota la subtilesa i inteligència femenina que us han donat les vostres mares, estic segur que podeu aconseguir millorar i molt.

:-)
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 8:23 am

marquitus ha escrit:No vull frivolitzar amb el tema inicial, és seriós i m'el prenc així, però heu pensat en com pot ser de poderosa la utilització del sexe com a 'eina correctora' ?

Hummmm la veritat és que nosaltres anem be en aquest tema... home, si fos per ell (i per el 99% dels homes) estariem les 24h del dia :sex-|: .... però no pot tenir queixa.

En el meu cas no és aquest el problema... tandebó fos aquest... te una solució moooooooooooooolt fàcil !!!!!

A que si, a que es molt guapo el Víctor !!!! Menys mal del meu enanito que si no ja ens hauriem :lluita::
Imatge
Imatge
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 16, 2008 12:18 pm

HOLA SANDRETA! JO ESTIC TIPA DE DIR-LI QUE SEMBLO MARE SOLTERA...A VEURE SI REACCIONA...PERO EM SEMBLA QUE PER UNA ORELLA LI ENTRA I PER L'ALTRA LI SURT...
IGUAL SI QUE HAURIA DE SABER MANAR MES!!! I AMB MES CONTUNDENCIA!!! PERQUE RECONEC QUE SI LI DEMANO COSES LES VA FENT, A VEGADES POSANT MALA CARA PERO HO FA!!!
I PEL QUE FA AL QUE DIUS TU, MARQUITUS, POTSER SI QUE LI HAURE DE DONAR MES CANYA, PERO ES QUE ELL NO M'AJUDA GAIRE...BE, NO VULL ENTRAR EN INTIMITATS, PERO DIGUEM QUE NO EM FA SENTIR GENS BE AMB MI MATEIXA I "PASSA" DE MI...DEIXEM-HO AIXI!!!
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 12:35 pm

MUAK ha escrit:PERO DIGUEM QUE NO EM FA SENTIR GENS BE AMB MI MATEIXA I "PASSA" DE MI...DEIXEM-HO AIXI!!!

Ah no!!! això si que no!!!!!!

T'has de sentir be amb tu mateixa, sense que ell et digui res!!!

Si ell no et sap apreciar és el seu problema. Tu t'has de posar ben guapa com si fosis mare soltera de veritat. Has d'estar be amb tu mateixa, sentir-te sexy.

Posa't aquell pijama sexy amb roba interior suggerent, o una de les seves samarretes i una tanga.... i et poses davant el mirall i et dius: ESTIC PERFECTE, GUAPA I SEXY !!!! i quan ell arribi a casa segueixes amb aquesta actitud de maresolterasexyiguapaquepotaconseguirqualsevolcosaquevulgui.

I cada dia el mateix fins a que se n'adoni de la persona meravellosa que te al seu costat i que li ha donat el millor que li podran donar mai a la vida --- el seu amor incondicional i un fill ---
Imatge
Imatge
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 16, 2008 1:05 pm

GRACIES, VIRUSETE, ETS UN SOL!!! (FINS I TOT M'HAS FET SALTAR LES LLAGRIMES...
ES QUE LA HISTORIA ES MOLT LLARGA I NO ES LLOC NI MOMENT D'EXPLICAR-LA, PERO AQUEST TEMA EM TOCA MOLT...GRACIES, DE VERITAT!!!
A VEURE SI TROBO ROBA SEXY...I SINO, ANIRE DE COMPRES I... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 1:09 pm

MUAK ha escrit:A VEURE SI TROBO ROBA SEXY...I SINO, ANIRE DE COMPRES I... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Si necessites parlar i desfogar-te m'envies un privat i m'expliques tot el que necessitis !!!!!

I ves de compres i deixa la visa "tiritando" !!!!!! (-O-:-) :ok:
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 1:23 pm

Molt bé, noies !

De tota manera dosifiqueu amb seny les vostres armes, precisament es tracta d'això per aconseguir el que us proposeu.

Sobre tot si en aquest aspecte funcioneu bé, encara teniu més poder a les vostres mans i cal que aneu pensant amb calma com utilitzar-lo.
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 16, 2008 1:29 pm

GRACIES, VIRUSETE...DE DEBO!!!
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 1:31 pm

marquitus ha escrit:Sobre tot si en aquest aspecte funcioneu bé, encara teniu més poder a les vostres mans i cal que aneu pensant amb calma com utilitzar-lo.

Expica't wapo.

Xq tenir a "dieta" al viruseto es contraproduent......
Imatge
Imatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 1:36 pm

MUAK ha escrit:GRACIES, VIRUSETE...DE DEBO!!!

ja saps, aquí estem pel que necessitis.
Imatge
Imatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 1:40 pm

ánims Muak
virusete l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 07, 2008 3:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 1:41 pm

En viruseto i tots, em sembla... :-D :-D :-D

Vull dir que li posis el caramel a la boca però no li donis a la primera de canvi, que se'l curri, i primer que ajudi a criar el vostre fill que tampoc costa tant. Costar és portar-lo 9 mesos dins i que et deixi seqüeles més o menys importants.

Podries provar a veure si li sembla bé quedar-se ell a casa mentre tu surts a fer una volta o amb ta mare o amb qui tu vulguis, i que es cuidi de banyar-lo, donar-li el menjar i jugar amb ell sense que tu li diguis fes això o fes allò.

De mica en mica, ara una tarda i ara una altra, que tampoc no deus tenir ganes de sortir cada dia, potser.

I si accedeix i la cosa rutlla bé, el pots 'premiar' amb una ració d'allò que a ell i per suposat a tu també us agrada tant i us costa molt trobar una estona per disfrutar-ho. :sex-|:
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 16, 2008 1:46 pm

Ummmmmmmmmmmm

Això promet Marquitus....

En lloc de castigar-lo sense :sex-|: (i tenir-lo de mala gaita una setmana) el premio amb més :sex-|:

Ara falta que l'enanito em deixi dur a terme aquest "maquiavelic pla".... ;-) :-D :-D
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::