TORNEM A TREBALLAR...SNIFF!!!

Més qüestions.
MUAK
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 30, 2008 8:52 am

HOLA, NOIES...
A LES QUE DEIXEU ELS BEBES AMB ELS AVIS, COM US HO VAREU FER PER TENIR A TOTHOM CONTENT? VULL DIR QUE JA EM SAP PROU GREU HAVER DE TREBALLAR TOT EL DIA...PERO NO EM QUEDA MES REMEI...I ARA RESULTA QUE TOTHOM ES VOL QUEDAR AMB EL NEN!!!
JA SE QUE EM DIREU QUE QUINA SORT DE PODER COMPTAR AMB ELS AVIS...PERO JO CREC QUE EL MILLOR PEL NEN ES QUE SEMPRE ESTIGUI AMB LES MATEIXES PERSONES QUE EL CUIDIN, NO ANANT ARA CAP AQUI I ARA CAP ALLA...
QUE EN PENSEU? COM ELS HO FAIG ENTENDRE SENSE QUE S'ENFADI NINGU?
mandarina
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dt. set. 30, 2008 10:02 am

Muak, jo no m'hi he trobat perquè la meva sogra no treballa i la meva mare sí, així que la meva mare tampoc pot quedar-se la nena. Jo quan estava embarassada de fet no comptava amb ningú, no volia lligar ningú, però la meva sogra es va oferir a quedar-se amb la nena i la veritat és que ara estic moooolt contenta de no haver-la de dur a la llar d'infants.

De tota manera m'estic plantejant agafar alguna cangur una estoneta per no haver-li de dur la nena a la meva sogra a les 7 del matí, la Laia es lleva a les 8:30-9, i amb el fred i tot em fa una coseta haver-la de posar al cotxe quan encara no sigui ni de dia i anar amunt i avall... potser si ve algú a casa i li pot dur a la meva sogra un pèl més tard anem tots més tranquils. Algú sap quant em podria costar això? Seria de 7:30 a 9 més o menys.
Churrito
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dt. set. 30, 2008 10:17 am

Mandarina,

és molt bona idea el que planteges...pq en ple hivern...pobreta.
Jo quan estudiava feia de cangur, però ja fa com 10 anys que no ho faig.
Penso que cobren uns 10 euros l'hora (algunes 15 si és de nit!!!), però com és una cosa diària podries fer un preu tancat mensual, no per hores, tipus 200 euros...no sé.
Potser algú et podria ajudar més. :gat:
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dt. set. 30, 2008 11:13 am

Churrito, havia pensat algo així, 180-200 al mes, però no sabia si era massa o massa poc... jo fa anys també feia cangurs, però crec que m'explotaven una mica...
Tampoc necessitaria un master en puericultura, alguna estudiant ja aniria bé.
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 30, 2008 11:27 am

QUINA SORT, MANDARINA!!! AIXI NO HAS HAGUT DE DECIDIR AMB QUI EL DEIXES I DONAR EXPLICACIONS...
ELS MEUS PARES NO TREBALLEN I PODEN TENIR-LO SENSE CAP PROBLEMA, PERO LA MEVA SOGRA TAMBE EL VOL I NO PAREN D'ATABALAR-ME I JO ESTIC TIPA DE QUE EL NEN VAGI CAP AQUI I CAP ALLA...EL MEU COMPI NO ES DECIDEIX A DIR-ME QUE EN PENSA, SEMPRE EM DONA LA RAO PERO DESPRE EM DIU QUE EL DEIXI TAMBE AMB LA SEVA MARE...COM US HO FARIEU VOSALTRES?
CREC QUE ES BONA IDEA LO DEL CANGUR, PERQUE A L'HIVERN FA MOLTA PENA DESPERTAR-LOS...EN QUANT AL PREU NO US PUC AJUDAR PERQUE JO FA MOLTS ANYS QUE HO VAIG FER, ANAVA A LES 7:30 I ELS DONAVA ESMORZAR I ELS PORTAVA A LA PARADA DEL BUS DEL COLE...EM DONAVEN UNES 900 PTES HORA. PERO FA UN MUNT D'ANYS!!!!
virusete
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 30, 2008 12:26 pm

Muak, perquè no el deixes amb els teus pares dilluns, dimecres i divendres i amb la ogre dimarts i dijous???

Les cangurs venen a cobrar uns 13 euros l'hora.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 30, 2008 1:20 pm

ES QUE LA MEVA OGRE VA A IOGA ELS DIMARTS I ELS DIJOUS I ARA POTSER S'APUNTA A UN CURS D'INFORMATICA DOS DIES PER SETMANA...I JO CREC QUE EL NEN HA D'AGAFAR UNA RUTINA I QUE LES PERSONES QUE EL CUIDIN SIGUIN SEMPRE LES MATEIXES...I PER MI TAMBE ES UN PAL HAVER DE TENIR COSES A TRES CASES DIFERENTS DE TRES CIUTATS DIFERENTS!!! I LA MEVA OGRE L'ACABA DEIXANT AMB LA BESAVIA PERQUE ELLA COMENÇA A TREBALLAR I JO ENCARA NO HE PLEGAT...I CREC QUE QUAN EL NEN COMENCI A MOURES UNA MICA MES ELLA NO PODRA AMB ELL...ENTENS?
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 30, 2008 1:22 pm

PER CERT, COM ESTA EL VIRUSETO?
virusete
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 30, 2008 3:12 pm

La veritat Muak és que si la teva ogre està tan ocupada, no entenc que demani estar amb el teu fill... i més si el deixa amb la besavia !!!!!!

Mira que són torracollons !!!!

El viruseto a la seva línia. Imagino que com el Muako..... :-:)

I si veus que s'han de barallar per tenir el nen.... cangur i llestos.... (si la economia t'ho permet, esclar)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MUAK

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 30, 2008 3:24 pm

TENS RAO, VIRUSETE!!! AL FINAL EM FARAN ENFADAR I CANGUR AL CANTO!!!
COM DIU LA EGR CREC QUE NECESSITA ESTABILITAT FINS QUE COMENCI A ANAR A LA GUARDERIA, I COM QUE ELS MEUS PARES ESTAN ENCANTATS DE CIUDAR-LO I ESTAN JUBILATS TOTS DOS...JO HAVIA PENSAT EN ELLS...
PERO EL MUAKO NO HO TE CLAR...I LLAVORS NOMES FEM QUE LIAR LES COSES ANANT AMUNT I AVALL UN DIA AQUI I UN DIA ALLA!!!
BE, EL MUAKO CONTINUA IGUAL, HEM PARLAT AQUEST FINDE I DIU QUE INTENTARA PASSAR MES ESTONES AMB NOSALTRES...
ANIMS, VIRUSETE, PERQUE EM SEMBLA QUE ELS COSTARA CANVIAR...PACIENCIA!!!!
Churrito
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dt. set. 30, 2008 6:27 pm

Mandarina...a mi també m'explotàvem...però ara amb els euros...ja no m'hi faig si cobrava massa o poc....però currava cada tarda tres hores per 35.000 peles....que ara serien uns 200€...osti nena...com el que pagaríem nosaltres per dues i mitja...
O som unes ràcanes...o a mi em pagavem bé :-D :-D :-D
No cal una noia amb un màster :r) :r) :r) Amb una noieta que estudii per les tardes i tingui lliures els matins...amb ganes de guanyar-s'hi unes "perrilles"...
13€ l'hora ho trobo car...és millor un pack mensual en el teu cas.
Tanteja com van els cangurs i que demanen....segur que algú per 200-250€ trobes...i més ara que la gent necessita calerons...que hi ha crisi :r) :r) :r)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::