ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
shibi, abans de comprar-te un Suppori o un Tonga, mira't i prova una bandolera, és més versàtil.

ok! Merci Laia!
Provaré les dos coses a veure què em va millor! o més ben dit...què li agrada més a la nena jaja
Provaré les dos coses a veure què em va millor! o més ben dit...què li agrada més a la nena jaja
Bon dia, ho vaig posar al mercadillo però també ho poso aquí, estic buscant bandolera d'anelles i fular teixit, si algú en tingui cap del que es vulgui desfer que m'envii privat! Merci!
- Syneracakes
- :: papallona

- Entrades: 108
- Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
- Contacta:
Ei noies, vaig anar a un taller gratuït que fan a kangura (c. torrent de l'olla, gracia) fa un parell de setmanes i vaig poder veure tooots els models i ens van ensenyar els nusos bàsics per fulards rígids i elàstics, com es col·loquen les motxilles, bandoleres, meitais, suppori... totes les possibilitats, i és un taller, així que els proves tots amb un ninot o amb el teu propi nadó per tenir clar com funcionen i si et resulten còmodes. Si te n'han regalat un i no el saps fer servir, també t'expliquen com va sense cap mena de problema, et demanen que el facis servir quan estan explicant aquell model i t'ajuden si té alguna cosa diferent (va ser el meu cas, que la meva bandolera en concret tenia una costura enlloc de ser tela suelta). A més, van explicar-nos bé tot això del tema ergonòmic de la posició de les cames i de l'esquena. Veig a l'agenda que avui i demà en tornen a fer (millor trucar per reservar, ja que al ser gratis hi va molta gent i no tindrien material per tothom) http://www.kangura.com/agenda-talleres.html, suposo que per l'agost no en programen per tema de vacances, o potser encara no ho han penjat a la web. Per qualsevol dubte que tingueu entre tipus de portanadons o de com s'han de posar, us ho recomano 100%! Segur que a d'altres botigues de puericultura fan cursos d'aquest estil, però com aquesta botiga està especialitzada en portanadons, fan un munt de tallers d'aquests cada setmana. Sempre podeu preguntar si també ho fan a la botiga on sigui que esteu mirant de comprar-lo, segur que us informaran de bon grat.
Hola noies! Busco consells i segur que vosaktres que sou unes cracs del porteig em donareu els millors 
La meva peke te 6 mesos i es grandota (8kg) i tot just ara tinc la necessitat de "carregar-la" per la feina... La portaria un parell d'hores diaries, què em recomaneu?
Mil gràcies x adelantat!

La meva peke te 6 mesos i es grandota (8kg) i tot just ara tinc la necessitat de "carregar-la" per la feina... La portaria un parell d'hores diaries, què em recomaneu?
Mil gràcies x adelantat!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Doncs et recomano motxila o fular teixit.
Tinc les dos coses. La motxila és super ràpida tan si me l'he de posar al davant com al darrera. Hi han diferents models però crec que els ergonòmics són la Boba, la ergobaby i la manduca. Tinc la ergobaby i va de conya però crec que totes són fantàstiques. Sempre és bò provar-se les motxiles per decidir-se. Si pots ves al kangura que tenen tots els models.
I el fular també és ben macu, pots triar colors preciosos i a més et permet nusos a davant i té un toc romàntic però aqui si que necessites pràctica amb els nusos i és una mica més lent de col·locar. A veure que si amb la motxila trigues un segon amb el fular en trigues 20. Amb la motxila amb un moment sap com fer-ho però amb el fular si que has de practicar sovint.
Però les dos opcions m'encanten!
Tinc les dos coses. La motxila és super ràpida tan si me l'he de posar al davant com al darrera. Hi han diferents models però crec que els ergonòmics són la Boba, la ergobaby i la manduca. Tinc la ergobaby i va de conya però crec que totes són fantàstiques. Sempre és bò provar-se les motxiles per decidir-se. Si pots ves al kangura que tenen tots els models.
I el fular també és ben macu, pots triar colors preciosos i a més et permet nusos a davant i té un toc romàntic però aqui si que necessites pràctica amb els nusos i és una mica més lent de col·locar. A veure que si amb la motxila trigues un segon amb el fular en trigues 20. Amb la motxila amb un moment sap com fer-ho però amb el fular si que has de practicar sovint.
Però les dos opcions m'encanten!
Quina bandolera t'has agafat shyla al final?
Martina20 ha escrit:Quina bandolera t'has agafat shyla al final?
Doncs una bandolera de fular storchenwiege que estava en venda al mercadillo

Shyla jo venc un Didymos standard grey T6 per 60€ nou, acabo de posar l'anunci al Mercadillo. Intento vendre'l per fer lloc pel proper
Cleo79 ha escrit:Shyla jo venc un Didymos standard grey T6 per 60€ nou, acabo de posar l'anunci al Mercadillo. Intento vendre'l per fer lloc pel proper
Gràcies! M'ho miro!
Gracies x la resposta! Pel que dius aniré més bé amb motxilla doncs... Comptava comprar-la per internet, nova o de 2a mà (visc allunyada de la civilització), així q accepto recomanacions hehe!
uote="Martina20"]Doncs et recomano motxila o fular teixit.
Però les dos opcions m'encanten![/quote]
uote="Martina20"]Doncs et recomano motxila o fular teixit.
Però les dos opcions m'encanten![/quote]
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Ja he trobat el fular i la bandolera, gràcies a les que m'heu escrit 
Molt bé Shyla! El meu també està venut i ja tinc el meu Oscha a casa
Paparra jo me la compraria de segona mà i que te l'enviin. Per una Manduca o Boba no paguis més de 50-60€, bona sort!
Paparra jo me la compraria de segona mà i que te l'enviin. Per una Manduca o Boba no paguis més de 50-60€, bona sort!
Cleo79 ha escrit:Molt bé Shyla! El meu també està venut i ja tinc el meu Oscha a casa![]()

Bones! Una pregunta.
El meu nen ha de néixer al novembre i m'agradaria comprar-me un fulard o una manduca. Què em recomaneu? Què és més pràctic?
Vaig perduda ja que amb la nena vaig anar molt amb cotxet i amb motxilla però m'agradaria ja de recent nascut portar-lo damunt. Hauré de perseguir a la gran que tindrà dos anys i mig jajaja.
Gràcies per les recomanacions!
El meu nen ha de néixer al novembre i m'agradaria comprar-me un fulard o una manduca. Què em recomaneu? Què és més pràctic?
Vaig perduda ja que amb la nena vaig anar molt amb cotxet i amb motxilla però m'agradaria ja de recent nascut portar-lo damunt. Hauré de perseguir a la gran que tindrà dos anys i mig jajaja.
Gràcies per les recomanacions!
Bones! Tinc un nen de 3 mesos k és grosset. Va néixer amb 4300, als 2 mesos 7600 i ara no ho se però ha crescut força. El porto al fulard elàstic però ja pesa i preguntava si posar-lo a la manduca????? Media 62 als 2 mesos, vull dir k per pes i talla sembla k ja hi aniria bé no?
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Kine, no és qüestió de pes sino de si el teu fill està preparat fisiològicament. Les motxilles están recomenades per quan el nadó aguanta el cap i l'esquena, que sol ser cap als 4 mesos. Pensa que la motxilla ha de cobrir de corva a corva dels genolls.

Ok gracies per la resposta!
Hola marones,
Estic descobrint el món del porteig i m'agradaria provar de dur a la nostra cigroneta de set setmanes amb algun tipus de fulard elàstic per començar.
El cas és que per motius econòmics en busco algun de segona mà.
Us estaré molt agraïda si alguna de vosaltres té alguna coseta que em pugui anar bé!
Merci!
Estic descobrint el món del porteig i m'agradaria provar de dur a la nostra cigroneta de set setmanes amb algun tipus de fulard elàstic per començar.
El cas és que per motius econòmics en busco algun de segona mà.
Us estaré molt agraïda si alguna de vosaltres té alguna coseta que em pugui anar bé!
Merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |