QUE US SEMBLA AQUEST TEST, EL FEM?
Re: QUE US SEMBLA AQUEST TEST, EL FEM?
Pujo aquest post per qui el vulgui contestar, jo m'animo, el trobo guay:
Em dic: Isa
Edat: 26 anys
Visc a: Sant Feliu de Codines, Vallés Oriental
Amb: La Paola i el Iso
Horóscop: Escorpio
Tres coses que em fan por: La mort, la mar, les formigues
Tres coses que em fan riure: Les gracietes de la meva peque, la série Aïda, els acudits xorras.
Tres coses que m'encanten: els meus 5 germans, el món de l'educació, el café amb les amigues.
Tres coses que odio: el racisme, els extrems, el métode Estivill
Tres coses que no entenc: les MATES que valen per tres.
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: aigua, mòbil, pc
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): "treballar", trobar a faltar la pitufi, xerrar amb les companyes.
Tres coses que vull fer abans de morir: Ser i fer feliç la meva filla, donar-li germans, viatjar al país del meu Iso.
Tres paraules per definir com sóc: Riallera, divertida, tossuda com una mula.
Tres paraules per definir el meu físic: Baixeta, gordeta i guapíssima de la muerte.
Tres vicis: el tabac (quin horror), el menjar i el SP
Tres virtuts: em preocupo molt pels meus (igual massa), soc divertida i generosa.
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: Em fas feliç/No canviis mai/M'encanta com ets.
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: Ets lo pitjor/Oblida'm/Ningú t'estima
Tres coses que repeteixo sovint: "bien bien"(a la paola pq aplaudeixi). "és normal que...?" (a la meva mare preguntant-li sobre la nena) i "què ràpid passa el temps, quina por!"
Tres menjars: Canelons, macarrons de la mama, Burger King
Tres begudes: L'aigua, la llet amb nesquik, la orxata
Tres records de la meva infancia: Despreocupació, diversió total, amigues.
El meu nom favorit de nen: Miquel
El meu nom favorit de nena: Paola, Anaïs
Què porto al bolso: ufff de tot, toallitas, joguines, mòbil, galetes, kleenex, claus, paperassa...
Feina ideal: Mestra Educació Especial
Joies que duc diàriament: arrecades, anell que em va regalar la mama.
Casa meva es: nova, petita, i comença a ser maca ara...
M'agradaria tenir: més fills, temps al temps. i més diners...
M’agradaria ser: millor companya pel meu home, el tinc molt descuidao...
Roba interior: cómode
Roba favorita: texans,samarretes...
Colonia: 212 Carolina Herrera....quan m'enrecordo, sino Nenuco.
Tatuatjes: cap
Piercings: en tenia un al nas i un al melic...ara na de na.
Com vaig vestida ara mateix? Leggins negres, botes, jersei llarg taronja.
El que faré després d’aixó: Seguir treballant, que ja toca.
Persona que m’agradaria conèixer: més mares per a compartir experiències.
Una peli: La vida es bella.
Un llibre: Bésame Mucho
Una cançó: Turn Around
L’ultim que he menjat: Bocata de pernil dolç.
Amor per tota la vida? Si
Amor a primera vista? Si
Vida després de la mort? Ojalà em cregués que sí...però crec que no.
Un final feliç: els sustos que es queden en això, sustos i prou.
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: Dios no ho sé ni ho vull pensar...arhhhggg
Pitjor enemic: que jo sàpiga no en tinc cap
Si fos un animal seria… un gos pesao dels que no volen estar mai sols.
L’ultima nit despert….La setmana passada un parell de nits amb la nena plorant per les dents.
M’agradaria que la gent entenguès…que la gent no tria on nèixer, que ningú és pitjor pel sol fet d'haver nascut a...
M’agradaria entendre millor…al meu Iso.
Parella ideal: ell.
Em dic: Isa
Edat: 26 anys
Visc a: Sant Feliu de Codines, Vallés Oriental
Amb: La Paola i el Iso
Horóscop: Escorpio
Tres coses que em fan por: La mort, la mar, les formigues
Tres coses que em fan riure: Les gracietes de la meva peque, la série Aïda, els acudits xorras.
Tres coses que m'encanten: els meus 5 germans, el món de l'educació, el café amb les amigues.
Tres coses que odio: el racisme, els extrems, el métode Estivill
Tres coses que no entenc: les MATES que valen per tres.
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: aigua, mòbil, pc
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): "treballar", trobar a faltar la pitufi, xerrar amb les companyes.
Tres coses que vull fer abans de morir: Ser i fer feliç la meva filla, donar-li germans, viatjar al país del meu Iso.
Tres paraules per definir com sóc: Riallera, divertida, tossuda com una mula.
Tres paraules per definir el meu físic: Baixeta, gordeta i guapíssima de la muerte.
Tres vicis: el tabac (quin horror), el menjar i el SP
Tres virtuts: em preocupo molt pels meus (igual massa), soc divertida i generosa.
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: Em fas feliç/No canviis mai/M'encanta com ets.
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: Ets lo pitjor/Oblida'm/Ningú t'estima
Tres coses que repeteixo sovint: "bien bien"(a la paola pq aplaudeixi). "és normal que...?" (a la meva mare preguntant-li sobre la nena) i "què ràpid passa el temps, quina por!"
Tres menjars: Canelons, macarrons de la mama, Burger King
Tres begudes: L'aigua, la llet amb nesquik, la orxata
Tres records de la meva infancia: Despreocupació, diversió total, amigues.
El meu nom favorit de nen: Miquel
El meu nom favorit de nena: Paola, Anaïs
Què porto al bolso: ufff de tot, toallitas, joguines, mòbil, galetes, kleenex, claus, paperassa...
Feina ideal: Mestra Educació Especial
Joies que duc diàriament: arrecades, anell que em va regalar la mama.
Casa meva es: nova, petita, i comença a ser maca ara...
M'agradaria tenir: més fills, temps al temps. i més diners...
M’agradaria ser: millor companya pel meu home, el tinc molt descuidao...
Roba interior: cómode
Roba favorita: texans,samarretes...
Colonia: 212 Carolina Herrera....quan m'enrecordo, sino Nenuco.
Tatuatjes: cap
Piercings: en tenia un al nas i un al melic...ara na de na.
Com vaig vestida ara mateix? Leggins negres, botes, jersei llarg taronja.
El que faré després d’aixó: Seguir treballant, que ja toca.
Persona que m’agradaria conèixer: més mares per a compartir experiències.
Una peli: La vida es bella.
Un llibre: Bésame Mucho
Una cançó: Turn Around
L’ultim que he menjat: Bocata de pernil dolç.
Amor a primera vista? Si
Vida després de la mort? Ojalà em cregués que sí...però crec que no.
Un final feliç: els sustos que es queden en això, sustos i prou.
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: Dios no ho sé ni ho vull pensar...arhhhggg
Pitjor enemic: que jo sàpiga no en tinc cap
Si fos un animal seria… un gos pesao dels que no volen estar mai sols.
L’ultima nit despert….La setmana passada un parell de nits amb la nena plorant per les dents.
M’agradaria que la gent entenguès…que la gent no tria on nèixer, que ningú és pitjor pel sol fet d'haver nascut a...
M’agradaria entendre millor…al meu Iso.
Parella ideal: ell.
Hola!!! va, ara jo...
Edat: 26 anyets
Visc a: Santa Eulàlia de Ronçana, però faig vida a Caldes de Montbui que està al costat
Amb: Evo, Nina i Tula (dues gossetes mooolt maques)
Horóscop: Escorpí
Tres coses que em fan por: Terra que rellisca, escarbats, gent boja.
Tres coses que em fan riure: gairebé tot, soc molt irònica...
Tres coses que m'encanten: nocilla, fideuà, mexicà (no se si era pregunta de menjar però tinc gana)
Tres coses que odio: falsedat, prejudici, mongetes tendres... jejejeje!
Tres coses que no entenc: violencia, pelis del wody alen, algú que parli en aleman (per exemple)...
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: ampolla d'aigua, mobil, llibreta...
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): treballar, escoltar a la meva companya, buscar pegatines per l'habitació de l'Arnau...
Tres coses que vull fer abans de morir: fer feliç als que estimo, ser feliç jo i viatjar
Tres paraules per definir com sóc: Alegre, Despistada, Espavilada
Tres paraules per definir el meu físic: alta, cabell llarg, i ara mateix uns pits i una panxa que flipes!!!!!!
Tres vicis: tabac, xocolota, SP
Tres virtuts: sociable, obtimista, extrovertida
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: t'estimo, et necessito, ets una bona persona
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: t'odïo, que ha mort algú que estimes, ets una mala persona
Tres coses que repeteixo sovint: últimament: tinc gana, tinc son, vull marxar a casa
Tres menjars: altre vegada!!! vale, ara: macarrons, crossanets i crepes... jejejej abans no era de menjar, oi?
Tres begudes: aigua, cacaolat i suc de pinya
Tres records de la meva infancia: la relació que tenia amb el meu pare, els berenars d'amagat amb el meu pare, els jocs amb el meu germà i el meu cosí i els nens del carrer...
El meu nom favorit de nen: Arnau
El meu nom favorit de nena: Júlia
Què porto al bolso: Cargador de mobil, monedero, ulleres de sol, vaselina pels llabis, ...
Feina ideal: una que t'agradi i et faci sentir realitzat.
Joies que duc diàriament: boletes de colors com a arracades...i l'anell de casada
Casa meva es: massa gran per tenir-la neta... que no vol dir que sigui moooolt gran ...
M'agradaria tenir: el meu pare aqui, mes paciencia, diners, dona de fer feina, ...
M’agradaria ser: una bona mare, esposa, filla, neta, amiga, ...
Roba interior: comoda, en plan Unno
Roba favorita: que em faci prima, pantalons negres i samarreta arrapadeta...
Colonia: ni idea de com es diu... sorry!
Tatuatjes: si, un dofí a l'esquena
Piercings: Si, un al melic que m'he tret per por de que surti disparat en qualsevol moment i mati al que tingui davant
Com vaig vestida ara mateix? texans, samarreta de màniga curta negra, botins acabats en punxa
El que faré després d’aixó: treballar una mica
Persona que m’agradaria conèixer: ningú en especial , gent que sigui de bon rotllo i interessant...
Una peli: El extraño caso de Benjamin Boton
Un llibre: La catedral del mar
Una cançó: Don't worry, be happy...
L’ultim que he menjat: madalena ... mmmm
Amor a primera vista? No
Vida després de la mort? No
Un final feliç: Junts per sempre
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: aprofitar el que es pugui i cremar la resta...
Pitjor enemic: no se...
Si fos un animal seria… m'agrada pensar que un dofí... però segurament una mona xita...
L’ultima nit despert…després de l'amnio de dimarts passat...
M’agradaria que la gent entenguès… quan tinc un mal dia...
M’agradaria entendre millor… quan la gent te un mal dia ...
Parella ideal: L'Evo (ara mateix no imagino algú millor al mon, jejeje)
Buf!!!! vaya tela de test... ara ja ens coneixem una mica millor...
mua!
Edat: 26 anyets
Visc a: Santa Eulàlia de Ronçana, però faig vida a Caldes de Montbui que està al costat
Amb: Evo, Nina i Tula (dues gossetes mooolt maques)
Horóscop: Escorpí
Tres coses que em fan por: Terra que rellisca, escarbats, gent boja.
Tres coses que em fan riure: gairebé tot, soc molt irònica...
Tres coses que m'encanten: nocilla, fideuà, mexicà (no se si era pregunta de menjar però tinc gana)
Tres coses que odio: falsedat, prejudici, mongetes tendres... jejejeje!
Tres coses que no entenc: violencia, pelis del wody alen, algú que parli en aleman (per exemple)...
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: ampolla d'aigua, mobil, llibreta...
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): treballar, escoltar a la meva companya, buscar pegatines per l'habitació de l'Arnau...
Tres coses que vull fer abans de morir: fer feliç als que estimo, ser feliç jo i viatjar
Tres paraules per definir com sóc: Alegre, Despistada, Espavilada
Tres paraules per definir el meu físic: alta, cabell llarg, i ara mateix uns pits i una panxa que flipes!!!!!!
Tres vicis: tabac, xocolota, SP
Tres virtuts: sociable, obtimista, extrovertida
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: t'estimo, et necessito, ets una bona persona
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: t'odïo, que ha mort algú que estimes, ets una mala persona
Tres coses que repeteixo sovint: últimament: tinc gana, tinc son, vull marxar a casa
Tres menjars: altre vegada!!! vale, ara: macarrons, crossanets i crepes... jejejej abans no era de menjar, oi?
Tres begudes: aigua, cacaolat i suc de pinya
Tres records de la meva infancia: la relació que tenia amb el meu pare, els berenars d'amagat amb el meu pare, els jocs amb el meu germà i el meu cosí i els nens del carrer...
El meu nom favorit de nen: Arnau
El meu nom favorit de nena: Júlia
Què porto al bolso: Cargador de mobil, monedero, ulleres de sol, vaselina pels llabis, ...
Feina ideal: una que t'agradi i et faci sentir realitzat.
Joies que duc diàriament: boletes de colors com a arracades...i l'anell de casada
Casa meva es: massa gran per tenir-la neta... que no vol dir que sigui moooolt gran ...
M'agradaria tenir: el meu pare aqui, mes paciencia, diners, dona de fer feina, ...
M’agradaria ser: una bona mare, esposa, filla, neta, amiga, ...
Roba interior: comoda, en plan Unno
Roba favorita: que em faci prima, pantalons negres i samarreta arrapadeta...
Colonia: ni idea de com es diu... sorry!
Tatuatjes: si, un dofí a l'esquena
Piercings: Si, un al melic que m'he tret per por de que surti disparat en qualsevol moment i mati al que tingui davant
Com vaig vestida ara mateix? texans, samarreta de màniga curta negra, botins acabats en punxa
El que faré després d’aixó: treballar una mica
Persona que m’agradaria conèixer: ningú en especial , gent que sigui de bon rotllo i interessant...
Una peli: El extraño caso de Benjamin Boton
Un llibre: La catedral del mar
Una cançó: Don't worry, be happy...
L’ultim que he menjat: madalena ... mmmm
Amor a primera vista? No
Vida després de la mort? No
Un final feliç: Junts per sempre
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: aprofitar el que es pugui i cremar la resta...
Pitjor enemic: no se...
Si fos un animal seria… m'agrada pensar que un dofí... però segurament una mona xita...
L’ultima nit despert…després de l'amnio de dimarts passat...
M’agradaria que la gent entenguès… quan tinc un mal dia...
M’agradaria entendre millor… quan la gent te un mal dia ...
Parella ideal: L'Evo (ara mateix no imagino algú millor al mon, jejeje)
Buf!!!! vaya tela de test... ara ja ens coneixem una mica millor...
mua!- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo m´animo
però no sé si posaré tres coses de cada... ja veurem.... 
Em dic: MARTA
Edat: 28 anys
Visc a: Philadelphia
Amb: el David i la nostra filla, la Júlia!
Horóscop: escorpí
Tres coses que em fan por: la foscor, des de petita, i les pelis de POR! no les suporto
Tres coses que em fan riure: la meva parella (en el bon sentit eh!!) i de fet tot en general
m´encanta riure!!
Tres coses que m'encanten: la XOCOLATA!!, conèixer gent! i menjar bé
Tres coses que odio: els programes bassura de la TV, el sistema "social" antisocial dels EEUU, i que la gent faci la feina mal feta!
Tres coses que no entenc: em repeteixo però... que la gent no faci bé la seva feina
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: biberó, ordinador, aigua
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): gronxar la Júlia, mirar dibuixos animats i pensar
Tres coses que vull fer abans de morir: ostres.... no m´ho he plantejat... però tenir almenys un altre fill, i evidentment tornar a casa!!
Tres paraules per definir com sóc: decidida, sentimental i racional (sembla contradictori... però no ho és!)
Tres paraules per definir el meu físic: uff.... ara mateix semblo una vaqueta lletera però.... ulls verds, talla mitja i... pell blanca
no se m´ha acudit res més...
Tres vicis: la xocolata, un bon cafè amb amigues i.... no me´n surt cap més... ui si!!! El SOCPETIT!!!
Tres virtuts: paciència, sinceritat i amistat
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: "t´estimo", "t´equivoques" i "és decisió teva"
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: "t´odio", "t´acompanyo en el sentiment"
Tres coses que repeteixo sovint: "sóc feliç amb tu (referint-me a la meva parella)" i ultimament "estic cansada" i "necessito un break"
Tres menjars: mmm.... molt difícil: la TRUITA DE PATATES, l´ESCUDELLA DE NADAL i ....els PEUS DE PORC (sóc molt de casa jo
)
Tres begudes: l´aigua, la coca-cola, i el vi negre
Tres records de la meva infancia: en tinc moltissims! la veina dels meus avis amb qui sempre jugava, els pessebres vivents del poble, i els diumenges al bosc amb la familia.
El meu nom favorit de nen: JORDI
El meu nom favorit de nena: JÚLIA
Què porto al bolso: el moneder, kleenex i el mòbil (si no me´l descuido a casa)
Feina ideal: una que em permetés tenir temps lliure per la nena
Joies que duc diàriament: aliança
Casa meva es: un caos normalment, però acollidora
M'agradaria tenir: una mica més de control sobre la meva vida ara mateix...
M’agradaria ser: una mica més optimista (tot i que ho sóc força)
Roba interior: UNO
Roba favorita: texans i qualsevol cosa... sóc força simple
Colonia: OCEANUS de The Body Shop
Tatuatjes: un ocell a l´espatlla dreta (que no recordo mai que hi és... ja fa molts anys!!)
Piercings: no en tinc cap (bé, en una orella tinc dos forats, compta això??)
Com vaig vestida ara mateix? amb pijama
El que faré després d’aixó: donar el pit a la Júlia
Persona que m’agradaria conèixer: ningú en especial
Una peli: m´encanten les pelis antigues.... però no sé si en tinc cap d´especial...
Un llibre: "The third twin" de Ken Follet (i qualsevol de Ken Follet que em caigui a les mans!)
Una cançó: tampoc en tinc cap... però en aquest moment estic enganxada a Antònia Font
L’ultim que he menjat: una chips ahoy
Amor per tota la vida? si
Amor a primera vista? a vegades
Vida després de la mort? quan torni us ho diré
Un final feliç: un somriure
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: incinerar-lo
Pitjor enemic: el que et pren els amics
Si fos un animal seria… un peix
L’ultima nit despert….tota la nit??? la del 22 de desembre, estava de part
M’agradaria que la gent entenguès…. que cadascú és diferent, i ningú és millor ni pitjor
M’agradaria entendre millor…. el món en que vivim
Parella ideal:[/b][/color] evidentment, la meva
, almenys per mi, clar
Aqui s'acaba, si voleu afegir alguna question......![/quote]

Em dic: MARTA
Edat: 28 anys
Visc a: Philadelphia
Amb: el David i la nostra filla, la Júlia!
Horóscop: escorpí
Tres coses que em fan por: la foscor, des de petita, i les pelis de POR! no les suporto
Tres coses que em fan riure: la meva parella (en el bon sentit eh!!) i de fet tot en general
Tres coses que m'encanten: la XOCOLATA!!, conèixer gent! i menjar bé
Tres coses que odio: els programes bassura de la TV, el sistema "social" antisocial dels EEUU, i que la gent faci la feina mal feta!
Tres coses que no entenc: em repeteixo però... que la gent no faci bé la seva feina
Tres cosas que hi ha a sobre la taula: biberó, ordinador, aigua
Tres coses que estic fent ara mateix (apart de contestar el test): gronxar la Júlia, mirar dibuixos animats i pensar
Tres coses que vull fer abans de morir: ostres.... no m´ho he plantejat... però tenir almenys un altre fill, i evidentment tornar a casa!!
Tres paraules per definir com sóc: decidida, sentimental i racional (sembla contradictori... però no ho és!)
Tres paraules per definir el meu físic: uff.... ara mateix semblo una vaqueta lletera però.... ulls verds, talla mitja i... pell blanca
no se m´ha acudit res més...Tres vicis: la xocolata, un bon cafè amb amigues i.... no me´n surt cap més... ui si!!! El SOCPETIT!!!
Tres virtuts: paciència, sinceritat i amistat
Tres coses que tothom hauria d'escoltar un cop a la vida: "t´estimo", "t´equivoques" i "és decisió teva"
Tres coses que ningú hauria d'escoltar mai: "t´odio", "t´acompanyo en el sentiment"
Tres coses que repeteixo sovint: "sóc feliç amb tu (referint-me a la meva parella)" i ultimament "estic cansada" i "necessito un break"
Tres menjars: mmm.... molt difícil: la TRUITA DE PATATES, l´ESCUDELLA DE NADAL i ....els PEUS DE PORC (sóc molt de casa jo
)Tres begudes: l´aigua, la coca-cola, i el vi negre
Tres records de la meva infancia: en tinc moltissims! la veina dels meus avis amb qui sempre jugava, els pessebres vivents del poble, i els diumenges al bosc amb la familia.
El meu nom favorit de nen: JORDI
El meu nom favorit de nena: JÚLIA
Què porto al bolso: el moneder, kleenex i el mòbil (si no me´l descuido a casa)
Feina ideal: una que em permetés tenir temps lliure per la nena
Joies que duc diàriament: aliança
Casa meva es: un caos normalment, però acollidora
M'agradaria tenir: una mica més de control sobre la meva vida ara mateix...
M’agradaria ser: una mica més optimista (tot i que ho sóc força)
Roba interior: UNO
Roba favorita: texans i qualsevol cosa... sóc força simple
Colonia: OCEANUS de The Body Shop
Tatuatjes: un ocell a l´espatlla dreta (que no recordo mai que hi és... ja fa molts anys!!)
Piercings: no en tinc cap (bé, en una orella tinc dos forats, compta això??)
Com vaig vestida ara mateix? amb pijama
El que faré després d’aixó: donar el pit a la Júlia
Persona que m’agradaria conèixer: ningú en especial
Una peli: m´encanten les pelis antigues.... però no sé si en tinc cap d´especial...
Un llibre: "The third twin" de Ken Follet (i qualsevol de Ken Follet que em caigui a les mans!)
Una cançó: tampoc en tinc cap... però en aquest moment estic enganxada a Antònia Font
L’ultim que he menjat: una chips ahoy
Amor per tota la vida? si
Amor a primera vista? a vegades
Vida després de la mort? quan torni us ho diré
Un final feliç: un somriure
Què vull que facin amb el meu cos quan mori: incinerar-lo
Pitjor enemic: el que et pren els amics
Si fos un animal seria… un peix
L’ultima nit despert….tota la nit??? la del 22 de desembre, estava de part
M’agradaria que la gent entenguès…. que cadascú és diferent, i ningú és millor ni pitjor
M’agradaria entendre millor…. el món en que vivim
Parella ideal:[/b][/color] evidentment, la meva
, almenys per mi, clar Aqui s'acaba, si voleu afegir alguna question......![/quote]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |