QUANTES MAMES NO TREBALLEM FORA DE CASA?

Més qüestions.
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. feb. 22, 2008 10:21 pm

DONCS JO SÓC AL CONTRARI, EL COTXE GRAN ES EL MEU, DES QUE EL VEM COMPRAR EL PORTO JO, I ARA AMB LA NENA ENCARA MÉS........ ES MOLT MÉS COMODE PER CONDUIR, PER APARCAR JA NO TANT PER AIXÓ VAIG MOLTES VEGADES A PEU........ PERQUÈ EL COTXE DEL MEU HOME ES SUPER PETIT I DE 3 PORTES NOMÉS I AL MALETER NO HI CAP NI COTXET DE L'ABRIL!!!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. feb. 23, 2008 9:57 am

POS JO EM MORO DE GANES DE TENIR CARNET I PODER SORTIR DE PASSEIG FORA D'AKEST POBLE!

DES D'AHIR que VAIG DECIDIR FER TESTOS PER INTERNET, DELS DE TRÀFIC, I LA TEÒRICA ME LA VULL TREURE PER LLIURE.
CREC que ÉS UN ROBO EL que FAN PAGAR A L'AUTOESCOLA!

A VEURE SI MEN SURTIRÉ..

A A KEST PAS FINS AL JUNY O SETEMBRE NO PODRÉ PUJAR A EXAMEN PK GAIRE TEMPS NO TINC..PERÒ NO HI HA PRESSA, EN TINC 28 JA NO VE DE 4 MESOS MES NO?
JAJAJA

PERÒ ESTIC MOOOLT MOTIVADA!!!

NENES EL DIA que MEL TREGUI US AVISO PK NO SORTIU AL CARRRER...CREC que SERÉ UN PERILL PUBLIC...
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. feb. 24, 2008 3:17 pm

NATRIXXXXXXXXXXX ANIMSSSSSSSSSSSSSS
Ilítia
:: girafa
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dg. feb. 24, 2008 10:42 pm

apanona ha escrit:
Aqualata ha escrit:PERQUÈ EL COTXE DEL MEU HOME ES SUPER PETIT I DE 3 PORTES NOMÉS I AL MALETER NO HI CAP NI COTXET DE L'ABRIL!!!!

He he he! Nosaltres anem tots quatre en un 206 de tres porteeeees!!!L'apanono té els lloms destrossats de posar les nenes a les cadiretes!!!Ës un paaaal agafar el cotxe tots...per això si podem anem a peu!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Nosaltres també anem amb aquest el 206!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Es que a casa només tinc carnet jo i fa només dos anys que em vaig treure el carnet, llavors estava "enamorada" del peugeot 206 i encara no tenia en ment tenir cap fill, així que ara anem amunt i avall amb ell, però al maleter si poso el cotxet no m'hi cap res més!!!!!!!!!!!
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dg. feb. 24, 2008 11:22 pm

Ostres, jo tampoc m'imagino sense carnet! De fet, sense cotxe no podria anar a treballar... M'hi he acostumat tantíssim!!!! I m'encanta conduir! Amb l'accident vaig estar 4 mesos sense tocar-lo perquè em feia por, però bueno, ancha es castilla, i ara som-hi tots!!!!!!!!!!!!!!! :pandi:
lauba
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

EntradaAutor: lauba » dl. feb. 25, 2008 9:14 pm

apanona ha escrit::-D :-D :-D He he he Íltia!!! Doncs mira, ja podeu anar encarregant el segon fill que saps que hi cabreu!!! He he he!!!Ara, al maleter reeeees!!!És un puny! Pensa que aquest estiu per marxar de vacances al poble de l'apanono, va haver de fer un viatge per portar trastos i després venir a buscar-nos a les 3 donetes!!! :-D :-D :-D

Oh, i suposo que tardem un temps encara a canviar-lo!!! Jo tb estava enamorada d'aquest cotxe, ara ja farà 7 anys que el tenim i m'agradava molt el tres portes...tampoc sabia que al cap de 5 anys tindria tanta feinada a posar i treure nenes de cadiretes!!!!

A mi tb m'agrada molt conduïr...vaig treure'm el carnet als 21 i me'n vaig penedir d'haver tardat aquests 3 anys!!! He he he!!!

DE DONDE ES EL APANONO? PORQUE SI ESTA MUY LEJOS, VAYA PALIZA DE COCHE...JE JE ¡¡¡¡¡ :-D :-D :-D
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dt. feb. 26, 2008 9:21 am

Osti Apanona que bo!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo fins que no l'acabi de pagar no me'l canvio, i encara em queden 3 anys, i si segur que el germanet està de camí, ejeje.
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dt. feb. 26, 2008 9:54 am

M'ha sorprès bastant el tema dels carnets de conduir i els cotxes!!! Jo tinc un Toyota Avensis Familiar amb un maleter que m'hi cap absolutament tot. I amb dues cadiretes, clar. A mi m'encanta conduir. Quant treballava de comercial em feia uns 40.000km a l'any, i tinc el carnet de cotxe des del mateix dia que complia els 18 (l'examinador em va dir que me'l regalava pel cumple) i el BTP (vehicles de transport públic) des dels 21. O sigui que quasi que us podria fer de cotxe de línia!!

Jo ara també estic de mama esclusivament. Bé, és un dir, perquè tenim una empresa amb el meu home, i ell és que treballa en plan comercial i jo la que faig la resta, prò m'ho monto molt bé i treballo quan vull.

A les 8 desperto als nens. Esmorzar, vestir i al cole. A dos quarts de deu torno a ser a casa. Llavors m'arreglo jo: em dutxo, faig llits, rentadora,... el que calgui. I després ordinador : factures, e-mails, socpetit (jejejej),... depèn del dia. També hi ha dies que surto al banc, gestoria,... De tant en tant algun cafè o escapadeta a dinar amb algun amic / amiga ;-). La vida social és important mantenir-la, perquè sino quedes tancat en un món de bolquers i criatures, i ets incapaç de mantenir una conversa interl.ligent amb adults (ja hi he passat jo per això, sobretot el primer any, que només estàs agugu aguegue)

I a les 3 de la tarda ja recullo en Roger de l'escola bressol, anem a casa, berenem, i anem a buscar a la Laura a les 5. Juguem una estona a casa, i a quarts de 7 ja banyem, pijames i a sopar (a quarts de 8 estem sempre sopant). Pipi, dents, petó i bonanit (la Laura amb el meu home i en Roger una mica de teta amb mi). Quan els nens s'han adormit,... bonanit el papa i la mama.

Però el dijous és el dia de les dones a casa meva. El meu pare se'n va a caminar amb uns seus amics, i a fer una arrossada. I la meva mare i jo és el dia que aprofitem per escapar-nos a passejar : a Girona, a l'Espai Gironès, a Perpignà,... depèn del dia, però ens ho solem muntar molt bé. AA l'estiu també se'ns apunta la meva germana, que és mestra.

És una sort poder gaudir de la vida com l'estem gaudint actualment. Reconec que ens ho tenim molt ben muntat.
lauba
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

EntradaAutor: lauba » dt. feb. 26, 2008 9:11 pm

apanona ha escrit:
lauba ha escrit:DE DONDE ES EL APANONO? PORQUE SI ESTA MUY LEJOS, VAYA PALIZA DE COCHE...JE JE ¡¡¡¡¡ :-D :-D :-D

El poble està a una hora en cotxe aproximadament!!!Lu pitjor és que és toooot curves!!! Però a ell li agrada conduir i crec que en el fons ja li va anar bé per perdre'ns de vista mig dia, he he he!!! :-D :-D :-D

VAYA PALIZON ¡¡¡ JE JE JE ¡¡¡ SUERTE QUE LE GUSTA CONDUCIR,QUE SI NO......HOMBRE UNA HORA ES UNA HORA DE VIAJE,BUENO DOS ..¡¡¡ J EEJEJE ¡¡¡ :camio: :camio: :camio: QUE ES DEL DELTA? ES QUE NOSOTROS IREMOS EN SEMANA SANTA MUY CERCA.
mamaarnau
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dc. feb. 27, 2008 9:20 am

natrix ha escrit:POS JO EM MORO DE GANES DE TENIR CARNET I PODER SORTIR DE PASSEIG FORA D'AKEST POBLE!

DES D'AHIR que VAIG DECIDIR FER TESTOS PER INTERNET, DELS DE TRÀFIC, I LA TEÒRICA ME LA VULL TREURE PER LLIURE.

PERÒ ESTIC MOOOLT MOTIVADA!

si vols t'envio un privi amb la pàgina de la meva autoescola i la contrasenya, jo pujo a teòrica la setmana q ve, però fins q no m'ho tallin... També tens explicacions, com si fos el llibre, i milers de tests!
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 29, 2008 10:15 am

MAMAARNAU ET DEC UN FAVOR DE LA ÒSTIA!!!!!!!!!!1

ESTIC FENT TESTOS APROFITANT KUAN EN LLUC DORM I TIA, VA DE CONYA, POTS CONSULTAR EL MANUAL...ESTIC SUPERMOTIVADA I EMOCIONADA!!!!!!!!!!1

MIL GRÀCIES, EM SEMBLA que M'HAS DONAT L'EMPENTA que EM FALTAVA!!!!!1

TIEEEEEEEEEEEESSSSSSSS que VAIG EN SERIO!!!!!!!!!!

HE FET 4 TESTOS: 5 FALLOS EL PRIMER, 5 EL SEGON, 10 EL TERCER 8ERA PÁ MORIR-SE, TOT DEMANAVA VELOCIAT DE CAMIONS, DE AUTOBUSOS ESCOLARS AMB REMOLC PER VIES URBANES ?-) , AUTOVIES...JUER, AKEST ERA DE SUICIDI..), I 8 EL 4T.

NO TÀ MAL NO????

I SENSE HAVER ESTUDIAT EL MANUAL JUASJUAS

PA LLA que VOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BATNATRIX AL VOLANTE PELIGRO CIRCULANTE!!!!!!!!!1 AJAJAJAJA
esterilla
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dv. feb. 29, 2008 9:00 pm

hola a totes jo també sóc mama les 24 hores del dia:
Ales 8 tothom amunt! banyo a la nena i em dutxo mentres el meu home fa l'esmorzar, esmorzem i ell s'envà a treballar. Endreço una mica per casa i a les 10 sortim a caninar fins a les 12 la Júlia fa una migdiadeta al cotxet. dina ella i faig el dinar per a mi dino jo i la nena torna fer un altra migdiadeta de 1/2 hora, jo mentres endreço una mica per casa i despres juguem tota la tarda. Verenem a les 5 i tornem a fer una migdiadeta. arriva el papa i juga una estona amb ella fem el sopar i sopem i a les 10 tothom dorm ( jo no que entro al soc petit) i la casa està en calma, els dilluns a la tarda vaig a clases de punta de coixí i els dimecres vaig a curs de bonsais. així perdo de vista la nena i em va mooooolt bé
Imatge
Imatge Imatge
helfa
Entrades: 1765
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 10:34 am

EntradaAutor: helfa » ds. març 01, 2008 8:53 am

Natrix para no haber estudiado esta muy bien :ok: !!!!!!

Venga guapa mucho animo!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. març 01, 2008 9:21 pm

Ui, Esterilla!!! Em pensava que jo era la única rara que feia punta de coixí! (Aquí molt de punt de creu però de puntes, rè de rè...)
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » ds. març 01, 2008 10:36 pm

apanona ha escrit:He he! A mi si ara em fessin passar la teòrica, no sé jo si aprovaria... :-:)

jo fijo que noooooooooooo
xDDDDD
ImatgeImatge Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. març 01, 2008 10:49 pm

AIX NENES NO US PASSA QUE ARA QUE ELS DIES S'ALLARGUEN ESTEU MÉS ALEGRES O ACTIVES O AMB MÉS GANES DE FER COSES??

JO EM PASSO EL DIA FORA AMB EL PETARDO I EL GOS...COLLIM ESPÀRRECS, MENGEM FLORS, JUGUEM AMB LES PEDRES..I ENS POSEM MORENUS AJAJAJA

A PART ARA SÍ que COMENÇO A TROBAR MÉS GENT!

VALEEEEEEEEEEEEEE AVIES PASSEJANT ELS NETS, PERÒ ALGU ÉS ALGU AJAJAJ

APART ARA KDEM AMB L'AVIA DE LA JANA UNA NENA 1 MES MÉS GRAN que EN LLUC que TB CAMINA I NO VEASSSSSSSS UN FESTIVAL JEJEJE

RES, que EL SOLET ESCALFA L'ÀNIMA!

:ok:
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » ds. març 01, 2008 10:52 pm

si, jo estic molt animada en fer coses.................
estic estudiant per treure'm el nivell C de català i vull anar a la piscina amb l'Abril, i fer manualitats i moltes coses.................
Imatge
Imatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. març 02, 2008 2:34 pm

jo tambe intento fer mes coses pero aixo tambe vol dir ne molts casos dormir menys
uf m'ho haig de muntar be perque no vull caure de culs...e s que des que prenc jalea real tinc molta energia pero no vull abusar
i es veitat que el sol ajuda moooooooooolt
arlet80
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dl. des. 18, 2006 10:36 am

EntradaAutor: arlet80 » dl. març 03, 2008 9:58 am

veig que no sóc la única que faig de marujeitor 24hores al dia!
LA veritat és que hi ha dies que són un pal per això que moltes dieu de passar hores i hores només fent gugu gugu i sense parlar amb ningú que tingui més de set mesos... Quan tinc un dia fluix al dia següent agafo el cotxe i cap a girona a fer una volteta i comprar cosetes pel peke, m'encanta nar a girona!!!
el nostre horari si fa ho no fa és com el vostre, l'únic que ha millorat des de que mengem verdureta, ja que fem unes dues hores de migdiada!!!
pel què fa a això de conduir o no, jo condueixo i moooolt i m'encanta!! no sé què faria sense cotxe.... entenc que les que viviu en ciutat gran potser no us cal tant, però les que ens hem de desplaçar per tot, va de conya no dependre de ningú!!!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. març 03, 2008 9:07 pm

molt be apanona, me n'alegro que hagi anat be

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::