Pregunta per les que coalliteu
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Pregunta per les que coalliteu
Aquesta del Bambinoworld és estreteta (apta per habitacions petites!!): 40 cm si la poses directament adossada al llit, i 55 amb l'extensió.
Aquestes mides per al nostre nano, que ara té 1 any i gairebé 3 mesos, són suficients. JA no hi dorm tota la nit, pq el posem a la seva habitació en un llit de baranes estàndard, però CADA matinada es desperta, em llevo, me'l porto al nostre llit, li dono pit, ens endormisquem i quan acaba o quan em migdesperto el poso al sidecar, on es queda fins que es desperta al matí; és a dir que cada nit hi passa entre 3 i 5 hores... i és un nano llarguet (de estar pels 84 cm i 10 kg de pes), però reconec que no gaire mogut quan dorm.
Aquestes mides per al nostre nano, que ara té 1 any i gairebé 3 mesos, són suficients. JA no hi dorm tota la nit, pq el posem a la seva habitació en un llit de baranes estàndard, però CADA matinada es desperta, em llevo, me'l porto al nostre llit, li dono pit, ens endormisquem i quan acaba o quan em migdesperto el poso al sidecar, on es queda fins que es desperta al matí; és a dir que cada nit hi passa entre 3 i 5 hores... i és un nano llarguet (de estar pels 84 cm i 10 kg de pes), però reconec que no gaire mogut quan dorm.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Hola noies, una pregunta!
les que heu fet de sidecar amb un bressol d'Ikea, fins a quina mida baixa? Es que el nostre llit d'Ikea també és força baix...
D'altra banda, sóc nova en això (bé, encara no ha nascut!) i volia saber si quan el poseu al bressol cal posar coixins o com és tan petit i gairebé no es mou no cal envoltar-lo.
Moltes gràcies!
les que heu fet de sidecar amb un bressol d'Ikea, fins a quina mida baixa? Es que el nostre llit d'Ikea també és força baix...
D'altra banda, sóc nova en això (bé, encara no ha nascut!) i volia saber si quan el poseu al bressol cal posar coixins o com és tan petit i gairebé no es mou no cal envoltar-lo.
Moltes gràcies!
naviera, quan son nadons es senten molt mes segurs "agafadets". Porten 9 mesos embolcallats dins la panxolina i ben apretadets.... i quan surten és perden de tant d'espai que hi ha. Fan moure les mans i els peus i si no troben res suposo que s'engoixen ....
Quan naixi el teu fill ja et demanarà el que ell necessiti.
ves provant, i ell mateix et dirà el que mes li agrada. Jo de vegades fins i tot el deixava embolcallat amb l’arrullo i al meu costat.
Quan naixi el teu fill ja et demanarà el que ell necessiti.
Gràcies Entrerius!
Es que embolicar-lo molt em fa cosa perquè al setembre fa molta calor... I com sóc una inexperta total! .)
Es que embolicar-lo molt em fa cosa perquè al setembre fa molta calor... I com sóc una inexperta total! .)
Nosaltres tambe, quan vam veure clar que l'haviem de fer per dormir, vam treure una de les baranes i amb dos brides vam juntar el nostre llit amb el del peke.... genial. Ara li hem posat una caixeta musical que ens adorm als tres
http://www.***.***/cat/prod ... sol-y-luna
http://www.***.***/cat/prod ... sol-y-luna
Eva74, és el que volem fer nosaltres! Però com el llit és baix i sobresurt una mica l'estructura (no és un futon, però té una retirada) hem de pensar algun mecanisme per cobrir el tros de fusta que queda entre el bressol i el llit. Idees? :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |