......
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 27, 2008 1:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Nneta
- :: zebra

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
NiNNaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vaaaaaa ànims, ja et vaig dir el q, jo per desgràcia vaig passar per qualcom similar (accident amb esguinç cervical i "seqüeles per tota la vida incloses) i de res serveix anar depresa.... tu fes repòs repòs i no tinguis pas presaaaaaaaaaaaaaaaa, de veritat!!
Tu moooooooolts ànims i mooooooooooolts DVD i mooooooolts mimitos de l'Oriolet!

Vaaaaaa ànims, ja et vaig dir el q, jo per desgràcia vaig passar per qualcom similar (accident amb esguinç cervical i "seqüeles per tota la vida incloses) i de res serveix anar depresa.... tu fes repòs repòs i no tinguis pas presaaaaaaaaaaaaaaaa, de veritat!!
Tu moooooooolts ànims i mooooooooooolts DVD i mooooooolts mimitos de l'Oriolet!

-
..

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 27, 2008 1:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
ninna QUIN ROLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
buf, entenc que estiguis putejada... però respira fons i pensa en una altra cosa, perquè de tant donar voltes a com estàs d'empipada encara acabaràs vomitant més mala llet... i la més gran perjudicada ets tu!!!!
què tal la rehabilitació??? per quant temps en tens? suposo que caldrà anar veient la millora, no?
apa nena mooooooooooooolts ànims i sí sí que li caigui un puro a aquest tio i s'hi repensi abans d'agafar el cotxe mamat!!! capulluuuuuuuu!

buf, entenc que estiguis putejada... però respira fons i pensa en una altra cosa, perquè de tant donar voltes a com estàs d'empipada encara acabaràs vomitant més mala llet... i la més gran perjudicada ets tu!!!!
què tal la rehabilitació??? per quant temps en tens? suposo que caldrà anar veient la millora, no?
apa nena mooooooooooooolts ànims i sí sí que li caigui un puro a aquest tio i s'hi repensi abans d'agafar el cotxe mamat!!! capulluuuuuuuu!

- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- Nneta
- :: zebra

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
NiNnaaaaaaaaaaaaaaaaa vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ànimsànimsànims
Pensa q lo de les assegurances és una bona màfia... tenen uns xanxullus montats entre companyies q ni te cuento... i partint d'aquesta base.... intenta no enfadar-te amb el monnnnnnnnnnnnnnn.... guarda les energies i la mala llet pel capullo del conductor ebri i no per fer-te més mal a tu.... jo faria cas als mossos, em buscaria un advocat i vengaaaaaaaaaaaaaa denúncia al canto.... ja veuràs ja si les coses van ràpides.... I NiNNeta meva, per la teva salut, no agafis aquestes enrabiades q no val la pena i encara et costarà més curar-te
Ja saps q pel q necessitis....
Per cert... a mi les tortugues m'encantennnnnnnnnn.... potser més les de terra xo no els hi tinguis en compte als nens
I té raó la . i la julieta no són taaaant lletges.... vaaaaaaaaaa!!
Ànims guapaaaaaaaaaa

Pensa q lo de les assegurances és una bona màfia... tenen uns xanxullus montats entre companyies q ni te cuento... i partint d'aquesta base.... intenta no enfadar-te amb el monnnnnnnnnnnnnnn.... guarda les energies i la mala llet pel capullo del conductor ebri i no per fer-te més mal a tu.... jo faria cas als mossos, em buscaria un advocat i vengaaaaaaaaaaaaaa denúncia al canto.... ja veuràs ja si les coses van ràpides.... I NiNNeta meva, per la teva salut, no agafis aquestes enrabiades q no val la pena i encara et costarà més curar-te
Ja saps q pel q necessitis....
Per cert... a mi les tortugues m'encantennnnnnnnnn.... potser més les de terra xo no els hi tinguis en compte als nens
I té raó la . i la julieta no són taaaant lletges.... vaaaaaaaaaa!!
Ànims guapaaaaaaaaaa

[ 

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 27, 2008 1:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
AI NINNAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
PRIMER DE TOT MOLTS ÀNIMS!!!!!!!!!!!!!!!!11
PACIÈNCIA...LES COSES DE PALASIO VAN DESPASIO...
JO POTSER EM BUSCARIA UN ALTRE ADVOCAT...JO VAIG TENIR UN MERDER FA 2 ANYS I UN D'OFICI DE CASSA`DE LA SELVA ES VA PORTAR GENIAL..!
que MÉS...MMM... AMB EL XICOT..PACIÈNCIA...FES-LI ENTENDRE que EL NECESSITES!
I TEMA TORTUGUES MARINES...MIRA-T'HO PEL COSTAT POSITIU: SÓN EL SÍMBOL DE LA PACIÈNCIA, LA LONGEVITAT, LA FORTALESA...ÉS UN MISSATGE PER LA SEVA MESTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PRIMER DE TOT MOLTS ÀNIMS!!!!!!!!!!!!!!!!11
PACIÈNCIA...LES COSES DE PALASIO VAN DESPASIO...
JO POTSER EM BUSCARIA UN ALTRE ADVOCAT...JO VAIG TENIR UN MERDER FA 2 ANYS I UN D'OFICI DE CASSA`DE LA SELVA ES VA PORTAR GENIAL..!
que MÉS...MMM... AMB EL XICOT..PACIÈNCIA...FES-LI ENTENDRE que EL NECESSITES!
I TEMA TORTUGUES MARINES...MIRA-T'HO PEL COSTAT POSITIU: SÓN EL SÍMBOL DE LA PACIÈNCIA, LA LONGEVITAT, LA FORTALESA...ÉS UN MISSATGE PER LA SEVA MESTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2008 2:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2008 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |