Marits deprimits o gelosos dels enanitos.....

Més qüestions.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 23, 2008 1:33 pm

Quan llegeixo els comentaris que feu dels vostres marits o parelles, m'agafa la vergonya que em sembla que no tenen ells....

Però amagar el cap sota l'ala anant en moto o fent el que sigui per eludir responsabilitats de casa, com ho diria, jo ho trobo a més de covard una mica de immadur.

Sense ànim d'ofendre, eh !!
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dt. set. 23, 2008 4:39 pm

JA,JA,JA!!! VERGONYA TU, MARQUITUS? OJALA TOTS FOSSIN COM TU, JA T'HO VAIG DIR UNA DIA...
JO NO EM QUEIXO DE QUE NO FACI COSES A CASA, CADA UN EN FEM UNES DE DIFERENTS, PERO NO LI PUC FER ENTENDRE QUE N'HI HA QUE PRIORITARIES (ATENDRE EL NOSTRE FILL, FER EL DINAR, LA ROBA, LA NOSTRA NETEJA PERSONAL...) I ALTRES SON SECUNDARIES (REGAR LES PLANTES, NETEJAR EL GARATGE, POSAR MOSQUITERES, BARANA A LA BUHARDILLA...). NO SE SI ENTENEU EL QUE VULL DIR, TOT SON FEINES, PERO EN LES BASIQUES EM SENTO SOLA...I SEMPRE ES PRIORITARI EL QUE ELL VOL FER, JO M'HE DE DUTXAR, DEPILAR, LLEGIR,ETC. QUAN ELL ACABA DE FER TOT EL QUE VOL FER...EN FI, JA VEUS MARQUITUS QUE ENCARA QUE SEMPRE DIC QUE "TOTS ELS HOMES SON IGUALS" JA SE QUE SEMPRE HI HA EXCEPCIONS....
nureta
:: poltre
Entrades: 680
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 1:32 pm

EntradaAutor: nureta » dj. set. 25, 2008 6:54 pm

El mio cuando le decia que iba al baño, me decia que me diera prisa que el niño se quejaba,y conmigo también lo hace, pero tengo que ir tampoco es que estuviera alli mucho rato, lo indispensable, así me pasó que tuve un estreñimiento una noche que tuve que llamar a mis padres me trajeron una lavativa, pero estaba dispuesta a ir a urgencias, de que me encontraba de mal.Y esto me lo hizo varias veces.
ImatgeImatge[url=http://lilypie.com]
ImatgeImatge[/url]
nureta

EntradaAutor: nureta » dv. set. 26, 2008 12:09 pm

Jo lo siento, me quedo un mensaje un pelin escatologico pero es que era asi.
ImatgeImatge[/url]
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » ds. set. 27, 2008 10:13 pm

Doncs Nureta, vaja tela tenir que aguantar aquestes situacions, ja prou delicat per algunes és anar al lavabo com per tenir al marit darrera de la porta demanant que surtis per atendre a la criatura... :-:) :-:)

Alguns no saben assumir gaire bé la responsabilitat de ser pare...
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. set. 29, 2008 8:52 am

eli75 ha escrit:Alguns no saben assumir gaire bé la responsabilitat de ser pare...

Cap responsabilitat....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nureta

EntradaAutor: nureta » dl. set. 29, 2008 11:29 am

Ya te digo yo que ninguna,eso era un ejemplo de otras muchas cosas que he visto en mi marido, lo que nunca podia sospechar.
ImatgeImatge[/url]

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::