Llar d'infant a la Vila Olímpica
Re: Llar d'infant a la Vila Olímpica
Claudia crec q si q entrarem :)
Blanca el meu plan B si ha d anar a privada es la Chiquitin. Al centre la vila. No se si lhas anat a veure
Blanca el meu plan B si ha d anar a privada es la Chiquitin. Al centre la vila. No se si lhas anat a veure
Hola cositina! Que bé que hagis tingut sort aquest any!
La chiquitin la conec i no m'acaba de fer el pes perquè el pati és al centre comercial i no em dóna cap seguretat.
Les altres privades que he vist són pisos adaptats i tampoc m'agraden gens així que crec que al final será hamelin perquè és a la que menys inconvenients li veig... el proper any ho tornaré a intentar a la Mar Xica que era la meva primera opció de les públiques!
La chiquitin la conec i no m'acaba de fer el pes perquè el pati és al centre comercial i no em dóna cap seguretat.
Les altres privades que he vist són pisos adaptats i tampoc m'agraden gens així que crec que al final será hamelin perquè és a la que menys inconvenients li veig... el proper any ho tornaré a intentar a la Mar Xica que era la meva primera opció de les públiques!
Hola! Jo he portat als meus dos fills al Hamelin i estic encantada. Els espais son molt lluminosos i tenen un pati petit pero segur (el del Chiquitin em va semblar molt insegur).
Les mestres encantadores, son força jovenetes i tenen una empenta increible! A mes durant els anys q hi hem anat hi ha hagut molt poca rotacio de personal.
Jo estic molt contenta d haverlos portat a Hamelin!
Espero havervos ajudat...
Les mestres encantadores, son força jovenetes i tenen una empenta increible! A mes durant els anys q hi hem anat hi ha hagut molt poca rotacio de personal.
Jo estic molt contenta d haverlos portat a Hamelin!
Espero havervos ajudat...
Q curios q cada cop q parlem a aquest post es registra alguna persona amb 0 midsatges a parlar be d una guarde en concret...
Cosintia, soc nova al forum i no tinc cap interes en promocionar cap escola.... Com podras compendre, nomes ajudar i compartir info amb d altres mares.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |