Bolquers de roba

Més qüestions.
Vickyladelvi
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Bolquers de roba

EntradaAutor: Vickyladelvi » dl. gen. 14, 2013 10:41 am

Les nous de rentar són una canya :ok: nosaltres a casa som 2 i ens ha durat un sac de mig kg 1 any!!

Segons l'aigua que tinguis (n'hi ha que són més dures) quan rentis coses blanques et deixen el teixit com de color cru, però es soluciona ficant-hi precarborat quan rentis coses blanques.

Per als bolquers de roba també van molt bé ja que no fan mal bé la capa impermeable del cobertor. :b-)))
Imatge

Imatge
Judy*
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

EntradaAutor: Judy* » dl. gen. 14, 2013 10:51 am

Vickyladelvi ha escrit:Les nous de rentar són una canya :ok: nosaltres a casa som 2 i ens ha durat un sac de mig kg 1 any!!

Segons l'aigua que tinguis (n'hi ha que són més dures) quan rentis coses blanques et deixen el teixit com de color cru, però es soluciona ficant-hi precarborat quan rentis coses blanques.

Per als bolquers de roba també van molt bé ja que no fan mal bé la capa impermeable del cobertor. :b-)))

Què és el precarborat?
I les nous on les puc comprar?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dt. gen. 15, 2013 10:14 pm

Bie, quan t'han trigat els ittis en arribar?jo vaig fer una comanda just abans q tanquessin el proveidor d uk, em van enviar mail, pero penso q ja fa 2 setmanes llargues!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Bie
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

EntradaAutor: Bie » dt. gen. 15, 2013 10:26 pm

però vas fer la comanda com a particular? per a què ho enviessin a Espanya? a mi em van dir que a Espanya no enviàven

doncs mira vaig fer la comanda el 7 de desembre i vaig donar l'adreça del meu cunyat que viu a Londres, posava que trigava mínim 2 setmanes així que quan passaven 5 dies de les dues setmanes, el 26 de desembre els hi vaig enviar un email, però no em van contestar fins el 2 de gener perquè estaven de vacances, i llavors em diuen que el paquet havia sigut entregat el 19 de desembre! i m'adjunten la suposada signatura del meu cunyat conforme ho havia rebut. Obviament ell no havia rebut res ni era la seva signatura. Després de buscar per tot arreu resulta que el missatger els va entregar a un veí que li va donar la gana i no va deixar una nota ni res dient per a qui eren... el meu cunyat venia a Espanya divendres passat i els va recuperar dijous!
Imatge

Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dt. gen. 15, 2013 10:27 pm

Veig pel teu nick que deus viure a Londres :content: què tonta jaja

Envia'ls-hi un email per a què et donin el núm de seguiment i ho mires a la web de parcelforce
Imatge

Imatge
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dt. gen. 15, 2013 11:21 pm

si, visc aquí a prop de barcelona! ara he mirat meil i vaig fer la comanda el 29 i com a particular....vaig posar l adreça d aquí. Ara he mirat i hem posa enviat!
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. gen. 16, 2013 10:37 am

doncs jo vaig posar espanya primer i em van dir que no enviaven. Envia mail aquí
kath@ittibitti.com.au

i explica-li

pero si posa enviat t'ho hauran enviat!
Imatge

Imatge
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dc. gen. 16, 2013 3:54 pm

M'han arribat just avui!!! hehehe ara ha fer rentats per quan arribi i la meva princesa!
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. gen. 16, 2013 4:28 pm

què bé! posa foto jeje

pel que he averiguat fa unes setmanes que han ampliat l'enviament a tota Europa, per a això a mi no m'ho van enviar i a tu sí :ok:

Per cert, ara mateix estan a un 60% de descompte a itti bitti uk per si a algú li interessa, tot i que queden poques coses
Imatge

Imatge
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. gen. 16, 2013 5:32 pm

Hola noies, a veure si em podeu ajudar...Tinc una nena de 5 mesos i crec que ja estic preparada per provar els bolquers de roba. he mirat la web dels itti bitti i veig que estan molt bé de preu. els ones&twos em serveixen ja fins els 2 anys? necessito comprar alguna cos mes?
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. gen. 16, 2013 8:53 pm

aprofita els ittis! perquè aquestes ofertes duren un parell de dies i queda molt poqueta cosa. No sé quant deu pesar però jo agafaria D'lish talla L i alguns M (deu ser la que usa ara), tuttos no en queden ja...

els ones & twos són unitalla sí, et serviran fins que deixi el panyal
Imatge

Imatge
nb_30

EntradaAutor: nb_30 » dc. gen. 16, 2013 9:17 pm

Vaig a fer la comanda del one&twos per començar, que he llegit q pels novatos van molt be. Llàstima q dels altres ja no en queden!
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. gen. 16, 2013 11:48 pm

queden d'lish AIO talla L en un parell de colors, ja ens diràs què tal! jo m'he de grapar els dits jiji demanaria un ones & twos però per un no em val la pena :content:
Imatge

Imatge
nb_30

EntradaAutor: nb_30 » dj. gen. 17, 2013 2:25 pm

Ja tinc feta la comanda de ones & twos! quan comencem amb els de roba ja us explicaré com ens va l'experiència. Des de l'embaràs que tinc ganes de provar-los però el meu marit m'ha anat frenant.Ara ho tinc tant clar que no ha pogut amb mi! jejeje
Aitona
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dj. gen. 17, 2013 8:18 pm

HELP!!!!!
Noies com ja vaig comentar, nosaltres estavem encantadíssims utilitzant els Pop-in, doncs va i la meva mare no té millor ocurrència que posar els absorvents en llexiu perquè quedessin ben desinfectats... No dubto que haurà mort tots els bacteris però creieu que m'absorviran igual que abans? Sabeu què s'ha de fer en un cas així??
Vickyladelvi
Contacta:

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 18, 2013 9:31 am

Aitona ha escrit:HELP!!!!!
Noies com ja vaig comentar, nosaltres estavem encantadíssims utilitzant els Pop-in, doncs va i la meva mare no té millor ocurrència que posar els absorvents en llexiu perquè quedessin ben desinfectats... No dubto que haurà mort tots els bacteris però creieu que m'absorviran igual que abans? Sabeu què s'ha de fer en un cas així??

</;-) OSTRES!!!!! fes varies rentades normals, a veure si treus tots els possibles restes del lleixiu, i per cert, no hi ha millor desinfectant i blanquejador que el :***:
Imatge

Imatge
Vickyladelvi
Contacta:

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 18, 2013 9:37 am

Judy* ha escrit:
Vickyladelvi ha escrit:Les nous de rentar són una canya :ok: nosaltres a casa som 2 i ens ha durat un sac de mig kg 1 any!!

Què és el precarborat?

el precarbonat són uns "polvos" els trobaràs per exemple, al Mercadona, és un paquet petit de color blau, jo com que en fico mooooolt de tant en tant em dura moltíssim!

les nous:
l'explicació i tot ho trobaràs a http://www.crianzanatural.com/prod/prod401.html
jo també les venc però no les tinc penjades a la web encara (ho intentare de fer entre avui i demà), de totes maneres, si les vols te les envio i ja ta, el meu distribuidor és Crianza, així que és exactament el mateix. http://www.lacasetadelarbre.cat/
Imatge

Imatge
Judy*

EntradaAutor: Judy* » dv. gen. 18, 2013 9:05 pm

Vickyladelvi ha escrit:
Judy* ha escrit:

Què és el precarborat?

el precarbonat són uns "polvos" els trobaràs per exemple, al Mercadona, és un paquet petit de color blau, jo com que en fico mooooolt de tant en tant em dura moltíssim!

les nous:
l'explicació i tot ho trobaràs a http://www.crianzanatural.com/prod/prod401.html
jo també les venc però no les tinc penjades a la web encara (ho intentare de fer entre avui i demà), de totes maneres, si les vols te les envio i ja ta, el meu distribuidor és Crianza, així que és exactament el mateix. http://www.lacasetadelarbre.cat/

Vickyladelvi, et faig un mp!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. gen. 19, 2013 5:21 pm

Jo li compro la nous a la Gemma :content:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Judy*

EntradaAutor: Judy* » ds. gen. 19, 2013 6:24 pm

crissie ha escrit:Jo li compro la nous a la Gemma :content:

Jo també les he agafat amb ella!
Tinc ganes d'estrenar-me!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::