Enquesta: Bolquers de roba o els de sempre?

Més qüestions.

Bolquers de Roba o els de sempre (tipus "Dodot")?

De roba
8
11%
Tipus Dodot, Huggies, etc...
52
70%
Combino els dos tipus
14
19%

Vots totals: 74
Susanna
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dl. jul. 21, 2008 8:20 am

Ja ho he comentat alguna vegada, sóc agent de Crianza Natural. Ara mateix em queda a casa per vendre 1 bumgenius rellenable color blau, si alguna ho vol probar li deixo per 20€ més el que costi l'enviament certificat que suposo que rondarà els 4€
ImatgeImatge
IRUA
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dj. juny 26, 2008 2:56 pm

EntradaAutor: IRUA » dc. ago. 06, 2008 12:55 pm

EEEii... es`tà molt rebé aquest post!!

Ja havia sentit a parlar d'aquests bolquels però em pensava que eren una altre cosa ( alguna cosa així com llençols lligats amb imperdibles!) :-:) però ja veig que el tema esta molt més controlat!!

És una opció atenir en compte, ja veureu quan li comenti al futur pare...és un bioleg superconcenciat!

Gràcie noies!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Fela
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 11:04 pm

EntradaAutor: Fela » dc. ago. 06, 2008 5:40 pm

Jo he posat els de sempre per una qüestió de comoditat meva i només meva.

Quan vaig al super penso,em falta això i ho agafo.
Els bolquers de roba ,si que a la llarga són més econòmics,més ecológics,però si no estas assaventada del tema,passes amb el que tens més a mà.

Crec que arribara el dia enque les empreses que es dediquen a les compreses i bolquers,utilitzaran productes que no siguin perjudicials pel medi ambient.Es qüestió de cultura i de canviar més d'un xip d'algun caparró manaire.
Imatge
Imatge
trea
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Enquesta: Bolquers de roba o els de sempre?

EntradaAutor: trea » dt. ago. 18, 2009 1:51 pm

Hola!

Una pregunta per a les que feu servir els bolquers de tela combinats amb els d'un sol ús.

Quants bolquers de tela faria falta tenir, si per exemple a l'escola porta els d'un sol ús??

M'estic replantejant de començar a fer-ho ara, quan va nèixer ho vam descartar perque al pis on estavem costava moltissim que s'eixugués la roba, no hi havia cap balcó i estavem ben bé 4 dies per tenir la rentada seca
Imatge

Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. ago. 18, 2009 3:53 pm

Depèn de quantes hores passi a l'escola... doncs nosaltres per exemple fem servir uns 6 bolquers al dia aproximadament i tenim 21 o 22 bolquers, per anar tranquils, abans en teníem 16 i també passavem...
ImatgeImatgeImatge
meri68
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. ago. 18, 2009 4:42 pm

Quin tema mes interessant! suposo que provaré amb els de tela, quan tingui el nen... de moment vaig prenent bona nota del que expliqueu per aquí :ok:
Imatge
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dt. ago. 18, 2009 5:37 pm

Hola marones!

Mireu, des del meu punt de visyta, això dels bolquers de tela està molt bé, són ecològics i pel que sembla, als menuts els va de conya. Però sempre que em parlen del tema ecologia se'm disparen les antenes d'alerta.
Estic totalment a favor de preservar el nostre planeta i fer el que sigui per deixar-lo més presentable als nostres fills, però, i aquí comencen els peròs, no totes les famílies ens podem permetre ser ecològiques al màxim.

Per començar, jo per dur la meva filla al cole he d'agafar el cotxe, i això que només són 3km, però el transport públic és inexistent i no hi puc anar amb bicicleta perquè vaig amb el temps just per arribar a la feina.
El meu marit també agafa el cotxe per treballar, perquè ho fa en un polígon on no hi arriba cap transport públic i l'empresa no disposa de cap tipus de transport pels seus treballadors.
Si pogués, i per evitar mals majors, em compraria un cotxe híbrid, però no me'l puc permetre, són massa cars.

M'encanta l'agricultura ecològia i odio els transgènics. El meus pares tenen un hortet amb 4 verduretes, però no dóna per a tota la família. No puc comprar en botigues ecològiques perquè el pressupost se'm dispara, i no podria comprar ni peix ni carn ni res.

I seria un no parar... A casa reciclem i eduquem a la nostra filla perquè ho faci i entengui el perquè. Intento posar només les rentadores mínimes per no gastar massa aigua (unes 2 o 3 a la setmana) i ens dutxem, no ens banyem. Reutilitzem tot allò que es pot reutilitzar.

Però no podem arribar a tot... I sap greu, però a vegades les opcions ´millors no sempre són assumibles per una família de mileuristes.

De la mateixa manera que sóc pro-lactància materna, però respecto molt les mares que donen bibi (pel motiu que sigui), que respecto el part natural encara que jo opti per "ajudar-me" dels avenços de la ciència, m'encantari usar els bolquers de tela. Però no puc, i amb el segon encara més, perquè anirem molt més justos.

Us animo a fer tot els possibles per dur una vida "ecològica", però cal respectar aquelles persones que els és impossible o que simplement no estan d'acord amb segons quines coses.

Molta sort, mamis! I disculpeu pel rotllo patatero que us he fomut!!!!!!!!!1
Imatge

Imatge
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dc. ago. 19, 2009 7:21 am

Aidyana, si mirem només el tema econòmic, fer servir bolquers de roba surt mooolt més barat. :ok:

trea, per combinar els de roba amb els altres, podries començar amb 12 per veure si et quedes curta i anar ampliant segons les necessitats, també dependrà del sovint que facis rentadores i s'aixuguin, de les hores que passi a la llar d'infants...
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
montserratt
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: montserratt » dg. ago. 23, 2009 1:26 pm

Aidyana estic completament d'acord amb tu, pero tambe es veritat que cadascu intenta posar un granet de sorra (petit, petit) per ajudar al planeta
hi ha gent que recicla, hi ha gent que va en bici, gent que menja sa, altres vegetarians...
a mi el tema bolquers de roba m'agrada perque crec que es molt mes natural i sa pel cul ( a part de mes ecologic i molt mes barat)
son molt i molt practics i es poden convinar amb els altres tranquil.lament
ara que fa calor crec que el cul dels nostres fills ho agraeix
potser podries demanar-ne un per reis o per un aniversari i provar-ho

crec que tan els portabebes com els bolquers de roba son coses que s'han de provar!!

(jo he descobert aquest mon just ara i encara que ja faig tard m'encanta cosir-los i fer proves amb la petita i coneixer gent que els fa com si fossin de botiga i etc)
trea
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dt. ago. 25, 2009 11:52 am

Gràcies per les respostes em miraré a veure si hi ha algun pack que surti bé, o si pels que vull m'aniria millor sueltos.

Jo m'he estat mirant els ajustats (panda) més cobertor unitalla blueberry, o els rellenables econappi. Alguna teniu aquests??
Imatge

Imatge
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. des. 04, 2009 8:27 pm

Jo m'he decidit i n'he agafat uns quants, de diferents tipus, per provar quins em funcionen millor... n'hi ha tants tipus diferents i son tots tan xulos!
Oi que s'han de rentar varies vegades abans d'usar-los per primer cop, per millorar la seva efectivitat? quantes vegades? mes de 2?

N'he agafat un tot en 1 de talla petita amb l'exterior de minky, 2 unitalla amb butxaca (un de cotó orgànic i un de cànem, crec), gases i bolquers pre-doblegats (que van amb cobertor), 2 cobertors petits, un cobertor de llana preciós, una pinça per les gases, un cubell amb una xarxa per posar els bolquers i la xarxa directament a la rentadora, una bossa impermeable per quan s'han de canviar a fora de casa, i un rotlle de forros reciclables per les cacones...
He de confessar que he trigat un cert temps a deduïr el que necessitava, per que per a mi es un mon tot nou... però a força de llegir molt, i amb la inestimable ajuda de les explicacions que em van donar a una botiga Bio d'aquestes que en venen... pos ja no vaig tan peix... ara només em cal provar el sistema, a vore si ens funciona... i ja us explicaré! :()():::: :()():::: :()()::::

Ah, les marques que m'han agradat mes, així d'entrada, Blueberry i Swaddlebees, Imse Vimse, Bitti d'lish... però n'hi ha milers... i si s'es manetes, fins i tot te'ls pot fer tu mateixa (no es el meu cas, jejeje)

Aqui 4 dels que he comprat, que una cosa es sentir-ne parlar i l'altre es veure'ls... son una passada de xulos : lasito :

Imatge

Imatge
Imatge
montserratt
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: montserratt » dl. des. 07, 2009 7:53 am

ooooooooooooooo quina col.leccio mes bonica

ja ens explicaras el que quan els provis!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::