ARO DE BANY
ARO DE BANY
Bona tarda
Com ja sabreu, soc nova al fòrum. El cert es que fa més d'un any que us segueixo, quan em vaig assabentar que estava esperant a la petita Martina. Ara la menuda ja té gairebé 8 mesos i es un nervi (suposo que com tots els d'aquesta edat).
Com que a la banyera TAMPOC no para quieta, necessito comprar-li urgentment un aro de bany, però no aconsegueixo trobar un que s'ajusti a la nostra banyera. No ens hi caven d'ample, els costats toquen als costats de la banyera i les ventoses no s'enganxen.
Algú en té algun que no faci gaire vulto i s'agafi bé?
Gràcies
Com ja sabreu, soc nova al fòrum. El cert es que fa més d'un any que us segueixo, quan em vaig assabentar que estava esperant a la petita Martina. Ara la menuda ja té gairebé 8 mesos i es un nervi (suposo que com tots els d'aquesta edat).
Com que a la banyera TAMPOC no para quieta, necessito comprar-li urgentment un aro de bany, però no aconsegueixo trobar un que s'ajusti a la nostra banyera. No ens hi caven d'ample, els costats toquen als costats de la banyera i les ventoses no s'enganxen.
Algú en té algun que no faci gaire vulto i s'agafi bé?
Gràcies
Re: ARO DE BANY
No et puc ajudar perquè nosaltres tenim el mateix problema, la banyera és petitona i estreteta...
Nosaltres, de moment, seguim a la banyera amb potes i fem un mullader! Pensava que si no trobem cap aro, doncs asseure-la sense res a la banyera, però posant al darrere una tovallola ben grossa doblegada per si cau enrera o alguna escuma gruixuda... no sé, no se m'acut res més...
A veure si algú ens ajuda!

Nosaltres, de moment, seguim a la banyera amb potes i fem un mullader! Pensava que si no trobem cap aro, doncs asseure-la sense res a la banyera, però posant al darrere una tovallola ben grossa doblegada per si cau enrera o alguna escuma gruixuda... no sé, no se m'acut res més...
A veure si algú ens ajuda!

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
nosaltres en tenim un no massa gros. A veure si dema miro la marca i us ho poso.
Pero... dura 4 dies, perque de seguida els molesta.
La meva filla fa molt de temsp que esta asseguda sobre una alfombra d'aquelles antideslizantes sense aro...
Pero ella ja te 19 mesos. Dels 8 als 12-13 si que vam utilitzar el aro
Pero... dura 4 dies, perque de seguida els molesta.
La meva filla fa molt de temsp que esta asseguda sobre una alfombra d'aquelles antideslizantes sense aro...
Pero ella ja te 19 mesos. Dels 8 als 12-13 si que vam utilitzar el aro
Hola, la Meritxell té 7 mesos i mig i fem servir l'aro. La marca del nostre és Aquababy i el vam comprar al Carrefour. No el vam poder comprar gaire gran perqué nosaltres el tenim dins d'una banyereta de plàstic de l'Ikea i aquesta banyereta dins de la banyera. És que jo l'hi poso molta aigua perqué em fa por que passi fred, i amb la banyera gran era una despesa bestial omplir mitja banyera cada dia. Quan sigui més gran ja ho farem... Espero haver-te ajudat. 

Gracies per les idees. Demà passaré pel carrefour a veure si el veig.
Lo de deixar-la a pel sense aro no em fa cap gracia per que com que es mou tant i es tira enrere sense avisar, es cardaria unes castanyes de por.
Lo de deixar-la a pel sense aro no em fa cap gracia per que com que es mou tant i es tira enrere sense avisar, es cardaria unes castanyes de por.
He anat al carrefour i crec que també es massa ample. Crec que el problema és la meva banyera...
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
holes... el meu es el aro de baño saro olmitos
http://www.shopmania.es/compras~online- ... 39340.html
http://www.shopmania.es/compras~online- ... 39340.html
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ja he trobat un que em serveix. L'he comprat al Imaginarium, i m'ha sortit més car que altres més bons....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |