Sabatetes per començar a caminar
Sabatetes per començar a caminar
Hola a totes!
La meva petita começa a fer intents de caminar així que li hem de comprar les seves primeres sabatetes.
Quines marques em recomaneu?
La meva petita começa a fer intents de caminar així que li hem de comprar les seves primeres sabatetes.
Quines marques em recomaneu?

Re: Sabatetes per començar a caminar
has vist les que venc jo al mercadillo. Per mi i per la meva pediatra i clienta jejeje són les millors que hi ha per començar a caminar
Jo vaig triar Geox...per ergonòmiques, amb el taló reforçat per començar a caminar i perquè transpira perfectament. A la meva nena li suen força els peus i amb aquestes anava molt còmoda. De fet, les segones ja eren una altra marca i no han anat tant bé. Tornarem amb Geox a l'estiu...i no tinc comissió eh!! je je
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Jo sóc Chicco de tota la vida amb el calçat de bebè. Vaig estudiar per auxiliar de fisioterapeuta i tots els professors ens deien que aquestes eren les millors.
Ara, que també he provat les Kickers i van prou bé, però són més rígides i pesen més.
Ara, que també he provat les Kickers i van prou bé, però són més rígides i pesen més.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
aix... a mi el que em fa por es que sobretot de cara a primavera estiu li puguin fer mal alguna sabata i jo no me n'adono fins que ja ho tingui vermellet o llaga... com quan ens posem les primeres sandalies que sempre fan mal....
Espero que no em passi amb la peque pq realment "m'angoixa" que li pugui passar i jo no me n'adoni!!!
Momo gracies pels comentaris, miraré amb millor ulls les chicco (pq de diseny sempre prefereixo altres, pero si una entesa en fisio les recomana.... gracies!
Espero que no em passi amb la peque pq realment "m'angoixa" que li pugui passar i jo no me n'adoni!!!
Momo gracies pels comentaris, miraré amb millor ulls les chicco (pq de diseny sempre prefereixo altres, pero si una entesa en fisio les recomana.... gracies!
Jo les primeres que li he comprat són unes Chicco i estic molt contenta, crec que la nena va molt còmode. O almenys cada vegada corre més, jeje
Hola, jo li vaig comprar unes CLARKS, les recomano al 100%, a mes eren molt xules.
Hola a totes!
Moltes gràcies pels vostres consells. No us ho he pogut agrair abans perque he tingut problemes amb internet.
Doncs, aniré a Chicco i a alguna sabateria de nens que conec. A veure que tal.
De veritat que moltes gràcies.
Moltes gràcies pels vostres consells. No us ho he pogut agrair abans perque he tingut problemes amb internet.
Doncs, aniré a Chicco i a alguna sabateria de nens que conec. A veure que tal.
De veritat que moltes gràcies.

Les millors són les que ven la Susanna!! No se les treuen, són tovetes i permeten el moviment natural del peuet.
Més endavant ja les de sola de goma, però les primeres aquestes!! Proveu-les.
Més endavant ja les de sola de goma, però les primeres aquestes!! Proveu-les.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |