DUBTE AMB LA CADIRETA DEL COTXE

Més qüestions.
Churrito
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

DUBTE AMB LA CADIRETA DEL COTXE

EntradaAutor: Churrito » dl. març 23, 2009 10:44 am

No he trobat res sobre el tema...que potser ja hi ha un que en parli!

Una cosina meva m'ha enviat un mail preguntant-me on possava la cadira del cotxe dels seients del darrera.
El seu sogre ha tingut un accident lateral molt fort i li han destrossat tota la porta, llavors ella ha agafat por pq clar, és just con col.loquen la cadireta de la nena.
Ella té isofix, i el seu cotxe ( no sé si tots) té l'isofix nomès als seients dels laterals.
No sap si seria millor col.locar la cadireta sense isofix al seient del mig o als laterals amb. Està feta un mar de dubtes, ha buscat informació sobre el tema però no troba res sobre si és més segur per la nena: LATERALS AMB ISOFIX o CENTRAL sense ?-)

Algú en sap res?
Gemma, potser tu?

Gràcies
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: DUBTE AMB LA CADIRETA DEL COTXE

EntradaAutor: N23 » dl. març 23, 2009 11:22 am

Hola Churrito,

De fet un estudi del Racc, indica que és mes segur posar als nens al mig, precissament per aquests cops laterals, el que passa és que molts cotxes (i el meu també) tenen l'Isofix als seients laterals... . Jo quan vaig comprar el cotxe, els hi vaig preguntar, i em van dir (clar,que han de vendre) que és mes segur enganxar-lo amb Isofix al costat que al mig lligat de la manera convencional, i que ademes l'aribag para molt el cop. No sé noia, jo crec molt en els estudis del Racc... però tampoc sé què fer!!!
Churrito

EntradaAutor: Churrito » dl. març 23, 2009 6:27 pm

Gràcies Gemma, sabia que tu em treuries els dubtes!!!
Ara passo informe a ma cosina.

Petons a la Troupe!
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
N23

EntradaAutor: N23 » dl. març 23, 2009 11:23 pm

Ostres Gemma,

Doncs jo tenia entès, i de fet així m'ho han venut sempre, que el sistema Isofix ademés de ser mes còmode a l'hora d'anclar la cadira, era mes segur que el Convencional (és que es ben bé que ens venen la moto com volen).

Jo estic mirant cadiretes i estava entre la Bebé Confort, Romer, però m'han fet una molt bona oferta de la Cybex però sense Isofix i em tirava enrrere el tema de la seguretat... però si és el mateix i tenint en compte que la que compri no la treuré fins que el mosquit faci 18 kg (i al pas que anem, anem per llarg...) potser em quedo amb la oferta de Cybex... . Fins ara si que ha sigut un pal posar i treure la prima del Casual Play.

L'altre dia parlava amb el pediatra de la possibilitat de posar al meu petit que pesa 7 kg i mig a la cadira de Grup I i em va dir que esperi als 8 kg que en cas de col.lisió no sortirà pas disparat. Tu, que veus els Crash test que em recomanes? Continuo amb la prima fins als 9 o als 8 ja el puc col.locar? Tu què faries?
Churrito

EntradaAutor: Churrito » dt. març 24, 2009 8:12 pm

Gemma,

el costat més segur per possar la cadireta, dels laterals clar, és darrera del conductor???
La meva cosina, aquesta del dubtes, em diu que a la DGT diuen que es millor possar als nens als seients centrals ja que les cadiretes homologades tenen un sistema de retenció que empediex que els nens surten disparats, sempre i quan el cinturó tingui tres punts d'anclatge.

Ostres, nena perdona, quin lio!
Jo li he dit que la posi on vulgui :gat: :gat: No la puc convidar a passar aquí pq és de Saragossa i no enten res de català...i millor! :-D :-D :-D
Treballes a BebeConfort? Doncs li recomanaré la Iseos! :ok:
Encara al.luciono com pots recordar tan noms raros!!! :-D :-D :-D :-D
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Churrito

EntradaAutor: Churrito » dc. març 25, 2009 2:24 pm

Gemma, mil gràcies!
ja li he passat el "parte" a la plom de ma cosina :-D :-D :-D
Li he dit que la possi on i com vulgui, on li sigui més còmode i pràctic! :-D :r) ?-)

Jo cada vegada que veig el ticker penso: Si aquesta ja no és la Daniela! :-D :-D :-D Ara és una altre! Sobretot des de ue hem fet Operació Desperruque! :-D :-D
Penso que jo he passat algun cop pel post de les pucetes, però pel del Bielet no...Te lo debo! ;-)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
N23

EntradaAutor: N23 » dj. març 26, 2009 9:28 pm

Gemma25 ha escrit:N23, aviam tenen mig raó, l'isofix és molt més fàcil d'instal·lar i per tant tens menys marge d'error i saps segur que la cadireta està ben fixada (algunes fins i tot porten unes peces que estan en vermell i quan fas el click i estan ben posades, es posen en verd!!!!! :r) :r) ;-) ;-) ;-) ;-) ) ja vaig dir-ho, si sabem posar cinturons molt bé, però per no liar-nos l'Isofix va de conya.

Aviam es recomana si és una cadireta que la treus i poses molt (llavors va genial) però si l'has de tindre fixada, doncs és igual (però a mi em segueix agradant més l'Isofix :ok: :ok: :ok: )

Per això del Grup I, doncs mira jo m'esperaria a que el bitxillu anés apretadet, tu millor vés tirant de rima!! I quan se'n cansi ell ja t'ho dirà :-D :-D però tu apura!!! ;-) ara, ja veuràs que guai a la del grup I, ho veuen tot!!!! :miko: :content: I si ja està apretadet al Prima, el podries posar a la cadireta del Grup I totalment reclnat :ok: :ok: :ok: :ok: La que t'han ofert deu ser la Cybex Pallas, no??? Ai però si dius que és fins als 18 kg... la Pallas és fins als 36!!! I l'altra cadireta de Cybex, la Solution, és a partir dels 15 kg i hi ha una opció amb Isofix... AI, NO SÉ QUINA CADIRETA DIUS!!!!! ?-) ?-) ?-) ?-) Jo del Grup I et recomano la Iseos de BB Confort!!! ;-) ;-) ;-)

Petons maques!!! :love: :love:

Ok moltes gràcies per la informació.
NGM
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dc. abr. 01, 2009 11:49 am

Hola,
Estava buscant info sobre cadiretes i veig que hi ha per aquí la Gemma que es tota una experta!
T’explico el que hem passa i a veure si hem pots aconsellar.
Tinc un model de nen jeje (llarg i prim) ja té 9.5 mesos però pesa 7.5 kg.
Al cotxe al portem al matrix de la jane (contramarxa) pq fins els 9 kilos no li podem donar la volta… peròoooooo es que els peus li surten!!! I penso que això també es perillós.
Així que no sabem que fer, si comprar la cadira de +9 kilos amb isofix i donar-li ja la volta. (no et parlo de grups, pq no tinc ni flowers de com van) O esperar una mica més….
M’ajudes??

Gràcies maca!
NGM

EntradaAutor: NGM » dc. abr. 01, 2009 11:54 am

Ah! També volia comentar que m’agradava molt la que es gira de bebe confort, però no té isofix :-((
NGM

EntradaAutor: NGM » dl. abr. 06, 2009 1:13 pm

Moltes gràcies Gemma, :***:
aquests dies de festa anirem a veure si comprem una, pq al matrix ja hi va fatal. Hem feia por posar-lo mirant al davant abans dels 9kilos, però suposo que el pes es aprox. i el cap ja l'aguanta perfectament!

Ara vaig a veure si tens algun post de "sillas de paseo" :r) :r) :r) :r) :r)
Seni
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:19 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Seni » dt. abr. 14, 2009 11:54 am

Hola!

He obert un tema nou al forum de "General" pero ara que veig que parleu de la BebeConfort Iseos Neo 0+ potser es millor que pregunti els meus dubtes aqui!!

Jo vaig comprar la BebeConfort Iseos Neo 0+ fa tres setmanes, em va semblar la mes segura i la millor pero ara tinc un problema molt gros!!

El bebe, quan pesa menys de 9kg ha d'anar en sentit contrari a la marxa i en la posicio de la cadira més reclinada possible. L'he instalada i com que resulta que els seients del meu cotxe son lleugerament inclinats, doncs la cadireta no queda suficientment estirada i a la meva nena li cau el cap cap endavant (encara no l'aguanta, nomes te 3 mesos).

Estic molt preocupada perque nosaltres anem molt en cotxe i es important que vagi segura. He escrit a la casa pero se m'han tret de sobre. La cadireta val una pasta (250€ aprox) i lo minim es que funcioni!!

M'agradaria saber si algu ha tingut el mateix problema i quina solucio ha trobat!!

Us adjunto un dibuixet del que passa, per si no m'he explicat prou be.

Vigileu al comprar BebeConfort, que no us passi el mateix que a mi!!

Gracies!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Puceta
:: zebra
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » dt. abr. 14, 2009 3:05 pm

Ostres Seni !!!!!
Doncs jo tb me l'he comprat, però en Martí encara és a la panxa.
Espero que em vagi bé !

No sé si entenc gaire bé el que et passa per això, la inclinació dels seients deu ser la mateixa més o menys a tots els cotxes, no ?
Ostres, jo no l'he muntada encara.

A veure si la gemma ens pot respondre. :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Seni
Entrades: 103
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:19 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Seni » dc. abr. 15, 2009 8:48 am

Hola noies!!

Gracies per les respostes. A l'altre post m'ha contestat una noia que es diu Txellchen dient que li passa exactament el mateix. Que gairebé tots els cotxes tenen el seient lleugerament inclinat (per a que siguin mes comodes) i que quan posa la cadireta en sentit contrari a la marxa al seu bebé també li cau el cap.
M'ha recomenat que li posi una tovallola o un coixí per reduir la inclinació, a ella li ha funcionat. Es una solucio una mica cutre, pero si funciona... Jo de moment porto la nena mirant cap endavant, pero tant petita em sembla que no es segur.

La casa es va dignar a contestar i em va dir que ja saben que aixó passa i que li posi un coixí o alguna cosa així per reduir la inclinació del seient. Alucino!! si saben que passa perque no disenyen una cadira que s'inclini més!! O perque a les instruccions no posen que no serveix per tot tipus de cotxe i que vigilis!!!! Estic super cabrejada, ara provaré aixó de la tovallola i em sembla super bona idea, Gemma, aixo del protector i tambe ho provaré. Pero crec que una cadireta que costa uns 250€ hauria de funcionar perfectament i no hauria de necessitar "apanyus", no?

Gracies noies!
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am

EntradaAutor: Puceta » dc. abr. 15, 2009 8:57 am

Home, doncs sí. És una solució bastant cutre, francament.
Gemma, això no afecta a la seguretat ??? vull dir que amb una tovallola a sota de la cadira, no per estabilitat ???
Ai mare meva, no entenc com poden passar aquestes coses.

Jo encara no ho he provat amb la meva, però la muntaré a veure què. Tot i que fins que en Martí no estigui per aquí no us podré dir si li cau el cap o no :-:) :-:) :-:)
Imatge
Imatge
NGM

EntradaAutor: NGM » dt. abr. 21, 2009 11:45 am

JA TENIM LA ISEOS! I EL PETIT HI VA DE CONYA!! SUPER CONTENT I LA MAMA TB, :pandi: :pandi: I QUEDA MOLT BEN AGAFADET I SUPER ACOLXADETA..
MOLTES GRACIES GEMMA :ok:
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

EntradaAutor: Castanyeta » dt. abr. 21, 2009 3:13 pm

hola, perdoneu si llegeiu això repetit, ja que ahir ho vaig demanar al post "Quin cotxet comprareu" de l'apartat embarassades, i avui he descobert que potser aquí és més apropiat...

La qüestió és q ens han donat de 2a mà un cotxet casualplay vintage amb el cuco/maxicosi/cadireta playxtrem negre.
Ens l'han donat en molt bon estat i ens han explicat lo bàsic, però un cop a casa... sabeu on podem aconseguir el llibre d'instruccions???; per exemple, encara no hem aconseguit destravar els pitorros per poder articular el respatller, i ni idea de com s'ha de passar el cinturó de seguretat per fixar-lo al cotxe (ens van comentar q precisament no és isofix...
Al web de la casa Play només hi he trobat la fitxa tècnica del Vintage2 (però no del Vintage), i és una info bàsica de mides i prestacions, però no unes instruccions completes.
Algú que tingui aquest model i ja no les necessiti me les pot passar? O sabeu d'on les puc treure? (Gemma, que veig que ets l'àngel de la guarda d'aquest post...)
Gràcies per endavant!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
N23

EntradaAutor: N23 » dv. maig 22, 2009 8:36 am

Hola a totes!!!

Gemma, tinc una consulteta aviam si em pots donar un cop de mà. (El meu marit des d'ahir que em diu que envii un e-mail a la noia del Spetit del Crash-test!!)

Ara ja estem posats del tot en la búsqueda i captura de la cadireta, i finalment ens decantem per la Bb confort Iseos Isofix, però disssabte passat parlant amb el comercial que ens va atendre li vam comentar que era una pena que una cadireta tant xula no girés com la Axis, que llavors seria perfecta i ens va dir que de cara al Setembre Bb confort llançarà al mercat una nova cadireta com Ia Isesos Isofix i que girarà com la Axis. Tu en saps alguna cosa? Mes que res, perquè podríem tirar fins llavors amb la cadireta del meu nebot (que per cert és del Prenatal i molt semblant a les Bb confort ¿? )i comprar aquella perquè creiem que llavors serà perfecta
Què m'en dius?
T'envio un privat per si no llegeixes aquest que ja fa un mes que no si escriu res.

Moltes gràcies
Txell.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::